-
Postów
142 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Traveller
- Urodziny 10/09/1986
Osobiste
-
Motocykl
Bandit 600s
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje profilowe
-
Skąd
Łódź
Metody kontaktu
-
Strona www
http://
Osiągnięcia Traveller

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)
0
Reputacja
-
Sprzedane - proszę o zamknięcie tematu. Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
-
Siema, Sprzedam suzuki gs 500, 2002 r., 66tys przebiegu, made in japan [emoji41] Motocykl pochodzi z Francji, ja jestem pierwszym właścicielem w Polsce od bodajże 2016r. Do motocykla wsadziłem nowe opony, linkę sprzęgła, klocki, nowy napęd, oleje+filtry, plyn hamulcowy - wszystko przygotowane do sezonu. Kosmetycznie przydałoby mu sie troche miłości, ale mechanicznie motocykl jest sprawny. OC i przegląd tech. ważne do 05.2021r. Cena która mnie interesuje to 5000pln. Zainteresowanych zapraszam do indywidualnego kontaktu. Pzdr, Szymon Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
-
Dlaczego??
-
mikilon 250 cross
Traveller odpowiedział(a) na Traveller temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
no z tego co piszą na swojej stronie to całe 25 koni :rolleyes: Też mi się wydaje, że nie warto sobie głowy zawracać ale wyciągam jako ciekawostkę :icon_twisted: -
Cześć, żeby nie było na wstępie powiem, że użyłem opcji szukaj i wyskoczył "brak wyników dla mikilon" :icon_biggrin: Słyszał ktoś o tej firmie? http://www.mikilon.com/about.asp http://forum.motocyklistow.pl/index.php?app=forums&module=post§ion=post&do=new_post&f=1 Że niby na licencji Hondy i że niby ~1,5k euro za nówkę ? :icon_mrgreen:
-
Dzięki za odpowiedź murdoch, właśnie o taką konkretną poradę mi chodziło. Przesyłam linka do porównania: http://grupy.scigacz.pl/KTM,EXC,400,vs,DR,350,N,porownanie,dlugie,2,447664,2007_08.html Pzdr :buttrock:
-
Cześć, Murdoch - jaki brak szukania? Ja seryjnie nie widziałem, żeby ktoś tu podobne problemy roztrząsał ale jeśli coś przeoczyłem to sorry :icon_razz: Wracając do tematu, bo widzę, że ilu uczestników dyskusji tyle głosów. Może nie do końca dokładnie sprecyzowałem swoje oczekiwania. Ja nie potrzebuje nowego sprzęta o wielkiej mocy i pojemności, ale nie ukrywam, że dobrze byłoby mieć enduro na tyle sprawne, żeby czasem na asfalt wyskoczyć. Dlatego zdziwiłem się, że nikt o drzetce wcześniej nie wspomniał. Zawsze tyle dobrego slyszalem o dr 350 a o jego następcy cisza ;) Z drugiej strony jakimś profesjonalistą też nie jestem, żeby brać się za naprawdę ostry sprzęt bo jak się zacznie praca to polatać będę mógł co najwyżej w weekend więc zbyt imponujących przebiegów nie zrobię. Potrzebny mi zatem w miarę lekki, bezawaryjny motocykl, no i nie oszukujmy się, w miarę tani w zakupie. Nie wiem ile dostanę za bandita ale na kokosy nie liczę więc najnowsze to enduro raczej nie będzie. Co do XL'ów i XRek to kompletnie się nie orientuję, ale z tego co oglądałem w necie wyglądają zacnie.... :wacko: Edit: na stronie scigacz.pl natknąłem się na tekst gościa o niku Jarecki (jesteś na forum??) porównujący dr 350 do exc 400. Ów Jarecki porównuje sprzęty bardzo drobiazgowo, na różnych płaszczyznach użytkowania, a także porównuje je z innymi motocyklami vel WR przytaczając kolejne różnice w użytkowaniu i kosztach utrzymania. Muszę przyznać, że tekst ten wyklarował mi parę rzeczy i chyba będę skłaniał się w stronę suzuki dr (350 bądź jej następców). m_fiolek - chętnie do Ciebie wpadnę :icon_mrgreen:
-
nie do końca, dla mnie niewiele z tego dalej wynika ;) A co z drz?
-
klocki, tarcze, łańcuchy, zębatki, opony, łożyska, sprzęgła, zawory, świece, oleje wymieniasz co miesiąc? :icon_mrgreen:
-
Dzięki ale rzeczywiście wolałbym coś nowszego i mocniejszego. Do tego terenu trzeba jakoś dojechać, a poza tym może czasem założę jakieś gumy do supermoto i pójdę w miasto :icon_twisted: A swoją drogą skąd się biorą przy KTMie te koszty 200-300 miesięcznie bez paliwa??
-
Dzięki chłopaki! EXC 400 zajebiście mi się podoba - na pewno nie za mocny w teren? Tak na marginesie jakie są koszty utrzymania takiego sprzęta (większe niż bandita)? Bo tam się chyba jakieś motogodziny zlicza czy coś takiego :icon_rolleyes: Jaka powinna być realistyczna cena paroletniego egzemplarza na rynku wtórnym?
-
Cześć, piszę do Was ponieważ ostatnimi dniami moja Pani stwierdziła, mniej więcej tymi właśnie słowami, że "albo Ona albo motocykl" :bigrazz: Druga opcja nie wchodzi w grę :smile: na szczęście dla mnie po dłuższych pertraktacjach stanęło na tym, że wolno mi posiadać enduro i kosić okoliczne pola, łąki i lasy :laugh: I tutaj pojawia się mała prośba do Was: obecnie od ponad sezonu ujeżdżam bandita 600. Plan jest taki, żeby dojeździć ten rok do końca i sprzedać albo zamienić dziada na coś lżejszego. Nie może być to jednak cross bo jakoś do muszę za miasto dojeżdżać a na przyczepę szkoda mi kasy. Mam nieco ponad 1,8 metra wzrostu i ważę 80 kg. Doświadczenie w terenie zdobyte tylko na rowerze. Wszelkie sensowne solucje mile widziane :notworthy: Pozdrawiam, Trav
-
Witam, jak w temacie: poszukuję używanej chłodnicy oleju do bandita 600s z 2002 roku. Proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny (podam na privie). Pozdrawiam S.
-
pęknięta chłodnica oleju
Traveller odpowiedział(a) na Traveller temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Też tak myślę ale raczej ciężko będzie coś udowodnić :banghead: Nie ma ktoś używanej chłodnicy oleju do bandita rocznik 2002? :icon_biggrin: -
pęknięta chłodnica oleju
Traveller odpowiedział(a) na Traveller temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Zdaniem kolesi z PROFI na Włókniarzy tego nie da się zaspawać, a nawet jeśli, to rozleci się podczas przykręcania. Tak wygląda konkretnie moja chłodnica: