Skocz do zawartości

cifer

Forumowicze
  • Postów

    82
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Varadero 1000'04
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Cambridge

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia cifer

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. No w sumie to pali na dotyk (dopiero 10k mil na liczniku) - być może była ustawiona na letnich temperaturach. Pozdr
  2. Witam wszystkich motonitów. Właśnie zanabyłem duże Varadero z 2004 roku i mam problem z wyregulowaniem wolnych obrotów (aktualnie są deczko powyżej 1000, zamiast na 1200). Zgodnie z instrukcją odnalazłem magiczne pokrętełko, które jest w Varadero przedłużką prowadzącą do właściwej śruby, ale nie chce się to to obracać w żadną stronę! Mógłbym robić to metodą "weź większy młotek", ale nie chcę niczego spartolić. Czy ktoś z posiadaczy miał podobny problem? Pozdrawiam Cifer
  3. Dzięki za wszystkie odp. Dodaliście mi trochę odwagi przy odkręcaniu na ciepłym silniku i się udało bez żadnyc pęknięć. W instrukcji dodatkowo jest też to, o czym pisze Piotr Dudek - nie rozgrzewać silnika na świecach colortune, bo zabrudzi się szkiełko. Przy okazji - te świece colortune kruche są i delikatne... trzeba z nimi ostrożnie postępować. Pozdr Cifer
  4. Cytuję soriera z forum yamahy xj: "Nie można. Czym więcej zaworów i czym większa ich średnica, tym większe prawdopodobieństwo pęknięcia glowicy."
  5. Witam! Mam taki oto problem: instrukcja Gunson Colortune doradza w punkcie 5.1 aby rozgrzać silnik PRZED instalacją świec colortune, zgasić, wymienić świece na colortune i wtedy dostrajać skład mieszanki. Z kolei kilka osób (na forum Yamahy XJ) twierdzi, że mogę sobie w ten sposób rozpierniczyć silnik (gwałtowny kontakt z zimnym powietrzem) - z czym trudno się nie zgodzić... no ale w instrukcji jest napisane czarno na białym! Czyżby Gunson rozprowadzał spierniczoną instrukcję? Dzięki i pozdrawiam Cifer ps. moto Yamaha XJ 600S '2000
  6. Maszynę mam w Bydgoszczy. Nad sciągnięciem będę mógł myśleć dopiero po pierwszej wypłacie w UK :-) Czyli początek grudnia, a wtedy to już mamy ujemną temp. i inne śnieżyce hehe Ale kto wie, może zdecyduję się na taką grudniową-hardkorową przeprawę, bo brak xj-ty znacznie obniża mi morale. Zobaczymy. A w razie, gdyby co, to którędy najlepiej jechać? Mam wrażenie, że chyba blisko wybrzerza (północne Niemcy) będzie najcieplej? Cifer
  7. hmmm... to może szybciej maszynę przyciągnę? W sumie w uk jestem już od listopada! Jakby się coś zmieniło, to dam znaka :-) pozdr
  8. Czołgiem! Jestem za, tyle że dopiero od marca :banghead: pozdro ps. ile trwa sezon w UK?
  9. Potwierdzam, ten odcinek 163-ki jest zaje...sty. Czystom równo i 0 dziur.
  10. Założyłem ją zgodnie z instrukcjami producenta (DID), potem mechanik to obejrzał i było ok. Założenie polegało na nasmarowaniu, włożeniu o-ringów, płytki i zaciśnieciu zapinki. Coś pominąłem? Trzymała przez 10kkm-ów. Cifer
  11. A mi w Diversjonie (60 kucy!) zapinka po prostu spadła... fakt, że ogniwo się nie rozpadło, ale zapinek nie polecam. Cifer
  12. co do przejeżdżania zakrętów - warto je pokonywać w stylu "zewnętrzna-wewnętrzna-zewnętrzna". Wtedy są łagodniejsze złożenia = większa szansa na przejechanie piachu, o lepszej widoczności nie wspominając... Cifer
  13. żeby nie było - samodzielne podnoszenie żelaztwa odradzam. Śmiganie na moto, to nawet zalecam :-]
  14. Nic dodać, nic ująć ;) :P :crossy: I jeszcze moje 3 grosze w temacie podnoszenia żelaztwa z asfaltu. Przy mojej pierwszej glebie myślałem, że zasobny w całą wiedzę z forum na temat podnoszenia dam radę bez problemu (XJ to przeca tylko 200kg). Wstałem, otrzepałem się, jedna ręka za kierę, druga za uchwyt i hop... maszyna ani drgnęła :-) Musiałem się jednak sporo napocić! Paniom zdecydowanie odradzam ten sport !! Pozdro, Cifer
  15. Echhhh, spóźniłem się... a sam od XJ zacząłem i bym ją polecił :-) Pozostało tylko powtórzyć kolegę Śmigło i życzyć "prostych zakrętów" :biggrin:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...