Skocz do zawartości

Fazi_NB

Forumowicze
  • Postów

    78
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Fazi_NB

  • Urodziny 09/20/1990

Osobiste

  • Motocykl
    350TS \ GS500E
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1060251
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Nowogród Bobrzański

Osiągnięcia Fazi_NB

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. Oczywiście, ale zbyt gwałtowne zwiększenie obrotów może spowodować poślizg, lub wyrwanie motocykla na koło. I nie koniecznie musi się to dziać przez ostre dodanie gazu, lecz może być to spowodowane nierówną drogą. Sam znam osobe której podczas przyspieszania podbiło kolo na studzience kanalizacyjnej i... gleba :)
  2. Witam Przymierzam się do zmiany motocykla na większy, konkretnie na Honde CBR. Aktualnie śmigam Suzuki GS500E, które ma 45km. natomiast Honda koni posiada ponad 100. Wydaje mi się, że jest to zbyt duży "skok" stąd też moje pytanie, czy można zmniejszyć moc maszynie ? Jeśli tak to w jaki sposób ? I czy jest to droga operacja. Pozdrawiam :)
  3. Wedługo mnie gdyby nie było żadnej różnicy to nie wstawiali by żadnego, dodatkowego przycisku... A zastanowiło mnie to gdy wył. moto kluczykiem a kolega powedział: "Czemu tak wyłańczasz moto? nie boisz się, że go uszkodzisz?"
  4. Witam! Mam do was pytanie. Czy jest jakaś różnica w wyląńczaniu motocykla odcięciem zapłonu a kluczykiem? Jęśli tak to czym powinno się to robić? Pozdrawiam :)
  5. Jeśli masz krzywo założone koło na wachaczu to opona zdziera się znacznie szybciej, na prostej po puszczeniu kierownicy moto może uciekać na bok a na zakrętach moto może wyrzucać ci tył. (Jest to szczególnie niebezpieczne)
  6. Zrób regulacje, i sprawdz ponownie luzy po 1000km. Pamiętaj tylko aby ustawić nieco większy luz na zaworach, które były podparte. W mojej suzi gdzie tolerancja jest do 0,08. ustawiłem na 0,10 a po 1k km luz zrobił się 0.05 :) A co do podkładek jeśli masz łatwo dostępne to niema sensu kupywać całego pudła... No chyba, że twoje podkładki są tak trudno dostępne jak moje...
  7. Nie nie nie... Silnik musi być zimny. A co do ułożenia to zazwyczaj tak jest, ale nie zawsze
  8. Nie miałeś przypadkiem podpartych tych zaworów które ci opadły ?
  9. W mojej TS'ce kabel od cewki miał luz i przez to raz iskra była, a raz nie. Sprawdz czy jest dobrze przymocowana do cewki
  10. Ja na twoim miejscu bym zwiększył ten luz. Jak luz się powiększy to nic poważnego się nie stanie, natomiast jeśli zawór się podeprze może narobić szkód
  11. ON\RES\PRI :) Chodzi o to, że jeśli moto jest wył. to ON i RES nie działają czyli tak jak by było na OFF :) Pozdrawiam
  12. Troche to dziwne, bo jak kupujesz łańcuch na wsk to pasuje on niby też do jawy, mz i shl.
  13. Sprawdz świece. możliwe, że są zalane.
  14. U mnie w moim GS500 Był podobny problem. W Airboxie było odrobine paliwa, lecz po wyczyszczeniu gaźników problem znikł. Prawdopodobnie była to wina zacinającego się zaworka iglicowego. Lecz do teraz nie wiem skąd miałem paliwo w podćiśnieniu. Niby Kranik był ok ale... Tego dowiem się dopiero jak oddadzą mi maszynke z serwisu :) Pozdrawiam
  15. U mnie po wyczyszczeniu świecy odpalił idealnie, lecz dodałem gazu i lewy gar zdechł. Przepustnica otwiera się poprawnie. Pływaka i zaworka nie sprawdzałem. Celem mojego rozbierania gaźników było sprawdzenie, czy ie ma w nim syfu, bo na jednej ze stronek wyczytałem, że może to być zatkana jedna z dysz, lub jakiś "bypas" W moich gaźnikach wszystko jest podłączone do prawego, lub pomiędzy dwoma gaźnikami. (Pisali mi na forum, że mam jakieś dziwne, rozbudowane gaźniki) A co do benzyny to jest ona wszędzie.. Nawet w filtrze powietrza... :/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...