Skocz do zawartości

KamiloV90

Forumowicze
  • Postów

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O KamiloV90

  • Urodziny 09/17/1990

Osobiste

  • Motocykl
    klr 250
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    10132319
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Pajęczno

Osiągnięcia KamiloV90

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. witam :biggrin: drobne pytanie ... 200 km temu regulowałem zawory w klr 250, i po tym dystansie pokonanym w terenie objawy sa takie same jak przed regulacją zaworów ... czyz by kiepsko wykonana regulacja przez mojego mechanika czy jakas powazna usterka ?
  2. Koniec moich problemów xD moze komus sie przyda te informacja zawory ssące były rozregulowane przez co gubił obroty (gaznik podciśnieniowy)
  3. ojj ale to juz bedzie poważniejsza naprawa... wiec zrobie to jako ostatecznosc a puki co stawiał bym jeszcze na gaznik zdejmowanie głowicy to bedzie ostateczność
  4. powietrze odrzucam bo starannie sprawdziłem, a co do zaworów do czy ich rozregulowanie mogło by wywoływac takie objawy ??
  5. raczej trzyma bo gdy dmuchałem to szczelnie zamykał i puszczał
  6. Witam xD cześć dalsza problemów z moim gaźnikiem aa konkretnie mam problemy z wyregulowaniem mojej kawiki klr 250 niskie obroty albo gasnie ja deko podkrece srobke to znow są w granicy 2000 rpm wiec albo wyje na wysokich albo gasnie, nie wiem tez z jakiego powodu jak postoi dłuzej zalewa sie i sa problemy z odpaleniem. moze ktos ma jakies pomysły jak to rozwiązac .?
  7. Witam wszystkich :biggrin: mianowicie gdw włącze ssanie na zimnym silniku za ktoryms razem odpali ale musze sie nakopac (wczesniej palił za drugim kopem) no i jak juz odpali to nie ma wysokich obrotów tylko gasnie bo ma za małe, gdy juz sie rozgrzeje to albo ma wysokie obroty gdy puszcze manetke albo gasnie i oczywiscie stracił na mocy, nie wkręca sie tak ładnie jak wczesniej z niskich obrotów. raczej nie wiem gdzi mogłby lapac lewe powietrze gdy wszystko wydaje sie w 100% oki
  8. naszczęscie juz zarzegnałem problem .. choc zostało mi kilka problemów z gaznikiem .. mianowicie gdw włącze ssanie na zimnym silniku za ktoryms razem odpali ale musze sie nakopac (wczesniej palił za drugim kopem) no i jak juz odpali to nie ma wysokich obrotów tylko gasnie bo ma za małe, gdy juz sie rozgrzeje to albo ma wysokie obroty gdy puszcze manetke albo gasnie i oczywiscie stracił na mocy, nie wkręca sie tak ładnie jak wczesniej z niskich obrotów
  9. za duzo paliwa w komorze pływakowej... musisz to wyregulować
  10. w motorach nie powinno sie jezdzic na wodze lecz tylko i wyłącznie na dobrym płynie ktory jest odporny na wieksze amplitudy temperatu... a co do tego ze stało sie to tak nagle sprawdz termostat a potem konecznie zalej go płynem..
  11. wiecie jak sie z tym uporałem a własciwie moj znajomy.. stwierdził ze swieca jest sucha bo w tłoku zalega benzyna wiec membranka sie nie otwiera.. i nałozył klucz nasadowy na srobe od wału i połączył wierterke (moto odpala ze startera) iii co odpalił nie podawał benzyny poniewaz miał ją w cylindrze .
  12. Witam wszystkich urzytkowników tego pieknego motoru xD niestety od ok tyg mam drobne problem z nim ... moze ktos kto ma pojecie ttosze mogłby mi pomoc .. ??
  13. wiem dowiedziałem sie jak to sprawdzic i sprawdziłem przez co upewniłem sie ze tam jest wszystko oki Macie jeszcze jakies pomsły co tu mozna zrobic ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...