Piotrze, nie spodziewałem się po Tobie że potrafisz młodemu człowiekowi takie dyrdymały wciskać, cylindry od M72/k750 tulejowało się od zawsze i nigdy nie było z tym problemu, typu odpadanie cylindra przy dodawaniu gazu. Dodam taką ciekawostkę, mój świętej pamięci Ojciec jak jeszcze byłem mały , czyli na początku lat 60 pracował parę lat w WZM w Łodzi na Lublinku, robili tam wtedy remonty kapitalne motocykli z armii, dorabiali wiele różnych rzeczy między innymi tuleje cylindrowe, po śmierci Ojca wśród jego szpargałów znalazłem wiele WZMotowskich części w tym komplet tulei, na początku lat 90 zapodałem te tuleje do cylindrów i ładnych kilka lat użytkowałem w emce, do dzisiaj są w dobrej kondycji, choć już nie u mnie. Reasumując , jak dajesz do roboty kowalowi tak masz robotę wykonaną i nie jest winą braku mięsa że odpadają , tylko nieumiejętne wykonanie jest tego powodem. Granat co do tłoków , nie masz racji :biggrin: