Skocz do zawartości

Jacob23

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Jacob23

  • Urodziny 01/01/1992

Osobiste

  • Motocykl
    Dt 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    9955691

Informacje profilowe

  • Skąd
    Polska

Osiągnięcia Jacob23

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Chyba się przekonałem do tej crossówki :icon_rolleyes: Jak będę miał okazje to się przejade taką furą i to chyba będzie najlepsze wyjście. Dzięki za podpowiedzi.
  2. Hmm ... Najlepiej jakby się ktoś wypowiedział, co ma i lata czasami w terenie. Interesuje mnie różnica w kosztach utrzymania takiego hard enduro 2t vs cross 2t. Jeśli było by bardzo podobne to biore crossówke bez dwóch zdań. Jeszcze dopuszczalną alternatywą jest dla mnie hard enduro w 4paku - ale na ten temat później.
  3. Postawie pytanie jaśniej: Czy cross (Np. Honda CR, Yamaha YZ) 125 2t nadaje się do jazdy terenie. Również ciekawi mnie spalanie właśnie w takich warunkach. Na torze to wiadomo, że trochę spali. Wiem, że jest to uzależnione od różnych warunków, ale mniej więcej. Pytam dlatego, iż wiele osób twierdzi, że cross to tylko na tor. Bo jeżeli będzie pił pare litrów na godzinę to odpada. Mam nadzieje, że mi pomożecie.
  4. Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Jeśli crossówka spali 8-9 litrów na 100 km w terenie to nie tak dużo jak niektórzy pisali, że w godzinę paliwa w baku już nie ma. Ale dochodzi sprawa remontów i ogólnej eksploatacji, a w tym napewno jest droga. Moto będzie przeznaczone w tygodniu po szkole do terenu (średniego, nie jakiegoś hard), a w weekend na tor. Przeliczając na godziny zegarkowe to jazdy będzie 2 godziny w tygodniu + jakieś 2-3 na torze. Co byście polecali do takiego zestawienia? Na setce się napewno dużo techniki nauczę. Do kupna moto zostało jeszcze dużo czasu, ale mam nadzieje, że w niedługim czasie się nakieruje na nie.
  5. No cóż ... Nigdy na crossówce nie jeździłem także pisze tylko to co przeczytałem. Wiele osób odradzało mi crossówke w teren ... Wszystko było by piękne i ładne, gdyby nie spalanie. Nie wiem ile dokładnie pali, bo nie miałem, ale ogólnie czytalem, że 7l/h jazdy ... To troche dużo zakładając, że aby przejechać godzine trzeba zapłacić ponad 30 zł + olej. Jak się mylę to mnie poprawcie.
  6. Ponieważ jest stworzona do toru. Mówię tu oczywiście o full crossie 125 2t. Krótkie biegi, twarde zawieszenie, ogromne spalanie, częste remonty... Może się mylę, ale tak właśnie sądzę. Dlatego się zastanawiam nad hard enduro. Dużo bardziej nadaje się do terenu moim zdaniem.
  7. Witam. Na wstępie dodam, iż użyłem szukajki, ale nie znalazłem jasnej odpowiedzi. Na przyszły sezon planuje kupić nowe moto. Będzie to prawdopodobnie hard enduro. Szukałem czegoś o około 45 KM. Narazie w głowie zagościło mi moto: EXC 200 2t. Moto będzie używane w teren i w weekend na tor. Posiadam DT, wcześniej sezon przejeździłem na KMXie kolegi (zawsze to jakieś doświadczenie) i często mam okazje poszaleć na CRMie również kumpla. I właśnie tu jest główne pytanie … Co ile wymiana tłoka (sezon starczy ?). Ogólnie chodzi mi o eksploatacje. Interesuje mnie również spalanie (takie jak w secie ?). Które roczniki najlepsze i jak z awaryjnością tego modelu ? Często się sypie czy może twardo się trzyma ? Najlepszym rozwiązaniem było by kupić crossa sete, ale że chce czasami wyjechać w teren to się do tego nie nadaje. Z góry wielkie dzięki za odpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...