Skocz do zawartości

prezesartur

Forumowicze
  • Postów

    113
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    ?

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia prezesartur

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader (13/46)

0

Reputacja

  1. Widzę, że i w tym temacie zaczęły się dziwne pytania.
  2. co 10-12tyś jest standardowa regulacja ale co 5-6tyś jest rutynowa kontrola w zygzaku a skoro nakazano robić tę kontrolę co 5-6 znaczy, że w określonych przypadkach może zdarzyć się konieczność wyregulowania po tych 6tyś a tego czy akurat nie my jesteśmy tym przypadkiem nie wiemy więc lepiej co 6 zaglądać.
  3. Oczywiście, że można przedłużać wszystkie zalecane terminy serwisowe tylko potem proszę nie pisać, że kawasaki się psuje itp.
  4. To by się trochę mijało z celem. Czujnik ma za zadanie informować o niskim ciśnieniu oleju a przy takiej charakterystyce może co najwyżej informować o jego całkowitym zaniku. Zwłaszcza, że są czujniki rozwierające przy 2-3 atmosferach.
  5. Dzięki Hajabuza za fatygę. Kurna zastanawia mnie ta 1/10 bara. Więcej tam na pewno nie wydmuchałeś bo wiem mniej więcej ile jest w stanie wydmuchać człowiek. Robiłem u siebie pomiar ciśnienia i według manometru jest takie jak powinno aczkolwiek kontrolka lubi mi się zapalać. Chciałem zrobić podmianę czujnika ale nigdzie nie jestem w stanie znaleźć parametrów tego czujnika by kupić go tanio a w serwisie kawy za taki czujnik zapłacę tyle co normalnie kosztuje ze 20 takich czujników. Jeszcze jak na złość w drugim zygzaku czujnik mam padnięty i nie mam wiarygodnego wzorca do porównania.
  6. Cholera wie ludzie mają różne talenty sam wiesz co konkretnie ruszałeś więc nas nie pytaj bo nikogo przy tym nie było. Ale jeśli tylko to to raczej nie.
  7. przy okazji w świecy w kablu WN, w lewym powietrzu może być kilka przyczyn.
  8. Hayabuza skoro masz rozbebłany silnik był byś w stanie określić przy jakim ciśnieniu rozwiera czujnik ciśnienia oleju?
  9. Zalecany olej do zzr 1100 to od 10w40 do 20w50 gwoli ścisłości.
  10. Pryszcz nie pryszcz ale to nie jest 30 minut roboty tylko trzeba trochę czasu poświęcić i się trochę napier... szczególnie męczące jest wsadzenie silnika na miejsce zwłaszcza kiedy robisz to sam. Poza tym pewnie uszczelki się spieprzą trzeba będzie kupić nowe itd.
  11. Panie kochany o co pan w ogóle pytasz nikt nie pozwoli rozebrać silnika przed zakupem (no ja pozwoliłem kumplowi na to a finał taki że silnik w moto do dziś nie poskładany a kumpel dostał kilka lat za jazdę po pijaku i tylko sobie roboty narobiłem ze składaniem) a tylko tak można określić jego stan wszystko inne to totolotek. Nawet jak coś stuka to pójdzie ściema, że tam powietrze łapie lewe albo do synchronizacji albo zawory do regulacji i się kogoś ubiera w zakup. Przy zakupie na szybko to można wychwycić coś tylko wtedy gdy silnik jest już szrotem skończonym kopci rzęzi trzaska się i cuduje a jeżeli coś jest w początkowej fazie to niestety dużo nie nawojujemy. Jeżeli sprzedający chcesz to przytartych panewek nie zdiagnozujesz jedynie gdy je już poobracało albo silnik zatarło ale wtedy już nikt nie będzie się wygłupiał i sprzedawał takiego motocykla. No niestety jak nie kupisz nowego to tak naprawdę nigdy nie wiesz co kupujesz a wszystko zwykle wyłazi z czasem.
  12. Musiał byś bardziej skonkretyzować pytanie bo jak na razie to tylko wróżka może odpowiedzieć na pytanie o jaką usterkę w ogóle pytasz.
  13. Hajabuza życzę powodzenia. Najhuj...a możliwa rzecz pod słońcem. Wyjęcie silnika i rozpołowienie go. Nie zazdroszczę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...