Skocz do zawartości

kuptel

Forumowicze
  • Postów

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kuptel

  • Urodziny 02/23/1915

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Osobiste

  • Motocykl
    gix 600 k4, cbr f4i
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia kuptel

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Pytanie jak to mierzy ciśnienie - chodzi mi o wiarygodność. Drugie pytanie czy jest równie wygodny w użyciu jak ciśnieniomierz.
  2. Hej, Poszukuję dobrego ciśnieniomierza na tor. Wymagania: - jak największa dokładność - na wężu - analogowy - z zapamiętywaniem pomiaru i manualnym jego kasowaniem Używacie czegoś wartego polecenia? pozdrawiam piotr
  3. Witam, Mam wydech arrowa i zastanawiam się czy warto myśleć o tym db-killerze: http://allegro.pl/db-killer-akrapovic-arrow-mivv-leovince-scorpion-i3136003796.html Czy nie wpłynie negatywnie na silnik, tempreraturę spalin itp? Czy kupowanie "z allegro" jest rozsądne w przypadku db-killerów? Pozdrawiam Piotr
  4. A ja tak sobie myślę o tych Twoich uślizgach po 4,5 kółku. Według mnie są dwie opcje. Pierwsza - opona się przegrzewała - słaby amor - źle dobrana sprężyn itp, złe ciśnienie, albo... wymiękałeś fizycznie i zaczynałeś ze zmęczenia popełniać błędy typu dołożenie przeciwskrętu przy odkręcaniu itp. No bo to dziwne trochę że zawsze po 5,6 kółkach... Możliwe że poprawiłeś kondycję w tym sezonie i nie masz tego problemu.
  5. 5. kuptel - B 6. kolega Strzałka - A
  6. - Songoku - znajomy 1 z forum Kawasaki - znajomy 2 z forum Kawasaki - Sikor - Rinas - MarcMarc - Sherman - kuptel - kolega czytacz forumowy zostaje jedno miejsce :)
  7. Jak chcesz zbierać info to zaproponuj szablon. Tor, lista wszystkich zakrętów z ich ewentualnymi nazwami, kierunek - lewy, prawy, kolumny w stylu "nachylenie", "nawierzchnia" (tutaj rozwiń czego oczekujesz), dodałbym "czy zacieśniający się", "opis słowno muzyczny" itp. Jeżeli oczekujesz żeby dla Ciebie wykonał ktoś pracę to sam się też trochę wykaż ;-)
  8. Jak to wygląda w liczbach: A - poniżej 1:45 - biorąc pod uwagę że najlepsi jadą w okolicach 1:35 to mamy rozpiętość 10 sekund B - poniżej 2:00 powyżej 1:45 - rozpiętość 15 sekund C - powyżej 2:00 Przewidywalność kierowników: A - duża B - czym gorszy czas tym mniejsza C - brak przewidywalności Ilość osób w grupie: A - max 20 C - max 40 B - bez ograniczeń - no może do 100 Więc biorąc pod uwagę nie tylko tempo ale przewidywalność kierowników, prędkości i dynamikę, umiejętności reagowania w sytuacjach awaryjnych powinno być ograniczenie na ilość kierowników w B i C, a niestety średnio z tym bo i 50 osób potrafiło jeździć. A wtedy zaczyna się robić mało ciekawie. Moim celem jest jazda w tym sezonie w A przede wszystkim z powodu bezpieczeństwa, nie mówiąc już o tym że w B i C jeździ się jak po Warszawie w godzinach szczytu.
  9. ok, motowydech ogarnia temat, nieaktualne w takim wypadku
  10. Hej, Znacie jakiegoś ludka dorabiającego db-killery? Mam arrowa w swoim gixie i niestety dogadanie się z arrowem w tej sprawie to przebijanie głową ściany.
  11. 675 - no ładnie, gdzie nie spojrzysz oszukują!
  12. Sikor, a jaką masz moc u siebie? Zamówiłeś wkład do silnika od Pana Yoshimury oraz cysternę Rocket Fuel? W Rookie 600 kiedyś słuchy krążyły że ludzie do gixów 600 przekładają silniki od 750 itp itd. Do tego pewnie duża część motocykli jest w specyfiikacji supersport więc też nie będziesz miał lekkiego życia. No chyba że zamówienie od Pana Y. zostanie wkrótce zrealizowane :)
  13. songoku, a startowałeś już wcześniej? Jeżeli kręcisz się wokół 1:40 to w Predatorach długo nie pojeździsz...
  14. A glebiłeś już na tych setach z pałką za 13 ojro?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...