Skocz do zawartości

Łukasz Kozik

Forumowicze
  • Postów

    171
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    MZ ETZ 250
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    7524660
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia Łukasz Kozik

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. Witam! DZIEKI wielkie wszystkim za pomoc. Pompe mam w tej chwili od GPZ 500 i ma sie SWIETNIE, no prawie swietnie. Nie ma w niej mocowania na lusterko..... wiec mam lusterka na takich obejmach. Jednak przy duzych prędkościach obejmy puszczają i lustarka się przestawiają. Generalnie rozważam kombinowanie z innymi obejmami albo drugi zestaw pompa i uchwyt klamki sprzegła z otworami na usterko. Dlaczego mam problem z obejmami ?? Są to najmniejsze jakie mogę zastosować do takich lusterek (oryginalne od MZ) ale są one dość spore, znaczy szerokie. Na prawej stronie kierownicy trzyma się powiedzmy poprawnie (ale mogło by być lepiej) natomiast na lewej stronie, ze względu na rączke, zestaw przełączników, uchwyt klamki sprzęgła obejma trafia na zgięte miejsce kierownicy. Na zgięciu nie trzyma sie już tak dobrze. Lusterko właściwie co chwila poprawiam.... nie jest to wygodne, zapewniam. Jeszcze raz dzieki wszystkim za ODRADZENIE pompy z Kemotu.
  2. Witam! Czy ktoś montował coś takiego: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=117008047 Szukam rzeczowych opinii o tym wynalazku.
  3. Witam! Mam problem ze skrzynia w ETZ 250. Trojka wchodzi ale dokladnie zapina sie dopiero po chwili jazdy. Zanim to sie stanie motocykl szarpie (inne biegi sa OK) Problem ma takie objawy na starym wodziku, na nowym trojka w ogole nie wchodzi ze skrzyni slychac tylko terkotanie trybow. Czy jest mozliwe ze zuzyl sie jakis tryb ?? a moze bierznia wodzika sie wytarla ?? Prosze o pomoc trzyci raz w tym sezonie bede rozkladal silnik.... :)
  4. 30n3-1 ten montowany przedewszystkim w ETZ 251. Komora plywakowa jest podtrzymywana przez pałąk, dwie śrubki regulacji znajdują się po prawie stronie moto. Jedna śróbka jest duża, druga mała. Gaznik ma tak skonstruowaną przepustnicę że można zmieniać położenie iglicy bez wymontowywania linki.
  5. Kurcze starszy gaznik byl prostrzy, jak widze ten nowy ma 3 mozliwosci regulacji a kazdy mowi o zmianie tylko 2 srobek :icon_biggrin:
  6. Jesli mozecie, prosze zerknijcie tu http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...34entry581834 Mam problem z gaznikiem
  7. Mam nowy typ gaznika (z zapinką pod komora plywakowa), nie mam wiec skosnej sruby - mam dwie, po prawej stronie moto, jedna mała, druga duza. Hmmm, nie wiedzialem ze obroty regoluje sie sruba oporowa porzepustnicy.... Powiedzcie mi teraz prosze jak wstepnie ustawic te dwie srobki w gazniku (te po prawej stronie moto) ??
  8. Kruciec jest raczej oki, motocykl dziala swietnie na starym gazniku. Iglice ustawialem na max w dol i max w gore, efekt mizerny. Obroty troszke sie zmieniaja, ale nadal maxymalne nie wychodza ponad 1000 RPM, a musze uzyskac okolo 1200 - 1400.
  9. Witam! Kupilem w AG - Mot gaznik, nowszy do ETZ 251. Zapakowałem go w miejsce swojego wysłużonego, starego modelu montowanego w ETZ 250. Próbowałem go wyrególować... Mam w tym wprawę, ETZ mam 4 lata i zawsze sam sobie rególowalem gaźnik z bardzo dobrym skutkiem. Ten nowy gaznik ma taką przypadłość. Odkręcam małą śróbkę o 2,5 obrotu. Dużą ustawiam np na środku. Odpalam moto i obroty na biegu jałowym są bardzo niskie - mniej niż 500 RPM. Oczywiście moto pochodzi chwile i gaśnie. Odkręciłem dużą śróbkę na MAX i moto ma nie całe 1000 RPM na biegu jałowym.... i nie ma ładowania (obroty za niskie). Śróby nie można już dalej wykręcić bo wypadnie Gaźnik jest czysty, zapłon ok w ogóle wszystko poza gaznikiem działa - sprawdzałem na starym. Czy ma ktoś może jakiś pomysł co z tym nowym gaznikiem jest nie tak ??
  10. Harry, mialem kiedys taki problem. Eluminiowy docisk sprzegla pekl na obwodzie. Zamiast twardo reagowac na ruch kalmka lekko odchylal tarcze i biegi ciezko wchodzily. Jak bedziesz rozbieral sprzeglo upewnij sie ze zeby od wszystkich plytek masz proste, zdarzylo mi sie wygiac zab wtrakcie jazdy, w ow czas tez biebi ciezej wchodzily.
  11. Witam! Ja kuilem irydowego NGK... zgadza sie byl DROGI. Co z tego mam ?? Kilka razy CELOWO przesadzilem z olejem, swieca poradzila sobie z tym WSPANIALE. Nie dosc ze nagar sie nie osadzal to jeszcze wyraznie go ubylo. Co do mocy to nie zauwazyem roznicy ale to moze dlatego ze mialem lozyska skrzyni w zlym stanie.
  12. Cześć ! No to naprawilem. DZIEKI wszystkim za pomoc. Kupilem sobie czujnik i tak : na starym wirniku opór pomiędzy rolkami był spory, przeszło kilkanaście omów. Na nowym, a właściwie z odzysku było okolo 2. Na stojanie starym na niektórych płytkach czujnik nie mógł ustalić wartości, ch chwila ją zmieniał i gubił się na nowym (czyli z odzysku) było wszsędzie 0,6 Ohma. Jak ktoś wie to niech napisze jaki opór powinien stawiać kabel w instalacji MZ ?? U mnie gdzie nie dotkne mam okolo 1,2 ohma.
  13. Jak to mozna sprawdzić domowymi metodami ?
  14. :/ Szczotki wymienione niedawno, okolo 400 km temu, styki są ok, po zimie wszystko czyszczone, podejrzane wymienione
  15. Mam problem z elektryka w ETZ 250. Od zeszłego sezonu jak włączę moto to na niskich obrotach przy włączonych światłach mam kłopoty z migaczami, światło główne przygasa, oczywiście po dodaniu gazy wraca. Gdy motocykl nie jest włączony a włączę światła i migacz tego zjawiska nie ma. Do tego doszło jeszcze to ze ładowanie występuje dopiero przy wysokich obrotach, ponad 1700, kiedyś nawet poniżej 1000 było. Wymieniłem regulator na elektroniczny. Teraz ładowania niema czasem nawet przy 3 tys., zawsze po starcie zimnego moto. Kiedyś tak nie było. Ładownie było zawsze jak tylko zaczął pracować silnik. Żeby prąd ładowania wrócił musze dobrze zakręcić silnik (okolice 5 tys.) ładowanie w ów czas wraca, ale jak obroty zejda ponizej 1,5 to znów znika i trzeba kolejny raz dać 5000 obrotów. Niestety nie jest to regola czasem moto nie gubi ładowania i jest ok. Nie dawno wymieniłem akumulator, na zelowy, ale tylko 5 AH, jezedze raczej małe dystanse. Mam tez jeszcze jeden objaw. Gdy jadę na światłach, ale TYLKO w tedy, motocykl potrafi zagasnąć, nie można go w ów czas odpalić. Dopiero jak przełączę stacyjkę na inny tryb moto zaskakuje od pierwszego kopa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...