-
Postów
35 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Tbar
- Urodziny 08/12/1976
Informacje profilowe
-
Lubię
latanie/śmiganie
-
Skąd
centrala
Osobiste
-
Motocykl
CBF 1000
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Strona www
http://
Osiągnięcia Tbar

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)
0
Reputacja
-
Witam wszystkich, Miałem dokładnie to samo jakieś 3 tyg temu, kręciłem rozrusznikiem i nic aż aku zaczęło zdychać, więc je podładowałem. Następnego dnia powtórzyłem procedurę uruchamiania, co trwało jakieś 15 minut a moto nie chciał w ogóle zaskoczyć. dopiero jak mu dałem trochę więcej gazu przy kręceniu rozrusznikiem motocykl zaskoczył. Od tej pory nie ma żadnego problemu... Szkoda że nie zajrzałem na forum lub do instrukcji. Pozdrawiam!
-
CBF 1000 ABS
Tbar odpowiedział(a) na motoivan temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
no tak, tylko, że jak z tego nie korzystasz to jeździsz z tymi bebechami na wierzchu- -chyba że to jakoś demontujesz po wycieczce? A gniazdo w schowku pod siedzeniem zamykasz i bezpieczniki nawet oryginalne zostawiasz bo tam przeważnie sucho jest... co kto woli. Na razie! -
CBF 1000 ABS
Tbar odpowiedział(a) na motoivan temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Cześć! Ja zasadniczo polecam (bo sam używam;)) kupno gotowego zestawu gniazda do zapalniczki wraz z bezpiecznikiem do samodzielnego montażu np to: http://www.moto-akcesoria.pl/gniazdko-zapa...otocykla,p,8057 i włożenie tego pod siedzenie. Znalazłem tam dobre miejsce i do ramy przymocowałem. - nie zamoknie, nikt prądu nie ukradnie, a kabel do tel lub gps można sobie przeciągnąć do przodu i np w tank bagu urządzenie trzymać (pod szybą oczywiście) lub na stelażu. Mam pytanie z innej beczki. Przeglądając instrukcje do naszego moto dojrzałem, że przeglądy okresowe (oczywiście lista czynności zal od przebiegu) mają odbywać się co 6000km lub co 6 miesięcy (po 6, 12, 18, 24 miesiącach) w zal od tego co nastąpi wcześniej. O ile 6000km rozumiem to czy pół roku to nie jest "nadgorliwość"? Myślałem że powinno być co rok... i chyba straciłem gwarancję na moje moto nie dotrzymując warunków gwarancji czyli terminów przeglądów. Czy tylko ja jestem w takiej sytuacji? Serwisujecie swoje moto co pół roku? Pozdr! -
CBF 1000 ABS
Tbar odpowiedział(a) na motoivan temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Cześć, Miałem podobnie w moim poprzednim moto - XJ600 Diversion. Z okolic przedniej zębatki wydostała się taka ciemna "maź". Miałem uwaloną centralną podstawkę, a potem już było ok, tzn nic takiego nie wystąpiło. Wyglądało to tak jakby nadmiar smaru z łańcucha wraz z pyłem z ulicy i innymi tego typu przyklejonymi osadami w końcu odpadł z okolic przedniej zębatki. Na tylnej zębatce tez takie g. się zbiera gdy się jej nie czyści, więc przypuszczam, że to właśnie to - chyba przesadziłeś z ilością smaru nałożonego na łąńcuch. A co do nastaw zawieszenia, to jakby przód miał jakąś wadę fabryczną to chyba w serwisie by wiedzieli... akcja serwisowa czy chociażby jakaś sugestia w temacie by się pojawiła..? Ja jeżdżę solo na 4 z tyłu (ważę 80kg) i mi pasuję. Wentylator - włącza się często więc to normalne. Odpalanie - zdarzy się że trzeba dłużej zakręcić, ale nie 4 sekundy... w większości przypadków odpala od razu. -
CBF 1000 ABS
Tbar odpowiedział(a) na motoivan temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Cześć, Z tym kominem batorego to trochę przesada - tak można by powiedzieć o wydechu nowej VFR1200 a nie o nowej CBFie... Swoją drogą nie rozumiem tego trendu montowania w każdym nowym sprzęcie olbrzymich wydechów jak ze star treka - Jak to wygląda??? Mnie tam nowa CBFa się podoba - oczywiście to kwestia gustu, Te światła z przodu nie bardzo pasują (za małe) ale to może kwestia przyzwyczajenia do naszego modelu. Nie rozumiem tylko czemu zrezygnowali z tyłu z migaczy w zadupku tylko dali takie odstające jak kiedyś - przecież takie coś od razu pęka od byle wywrotki (nawet parkingowej)! No i ta cena... ale to pewnie wszystkie motocykle podrożały w porównaniu np z 2008 rokiem. -
CBF 1000 ABS
Tbar odpowiedział(a) na motoivan temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Cześć; Wtrące jeszcze swoje 3gr. Mam oryginalny błotnik, amortyzator jest czasem przybrudzony (i SynekM ma rację - woda spływa z nadkola na amortyzator (tzn na jego dolny zaczep) ale i tak jest o wiele lepiej niz w przypadku jego braku;). Kolega ma błotnik Puiga. Jest on sporo dłuższy, ale nie wiem czy skuteczniejszy - spytam i napiszę. Ogólnie Puig wykonaniem i jakościa nie odbiega w żadnym wypadku od oryginalnego. Jeśli się komus podoba to trzeba brać (i jeśli jest tańszy oczywiście...). Na oryginalnym jest bonus w postaci nalepki kontrolnej z prawidłowym ciśnieniem w oponach - taka sama jak na oryginalnej osłonie łańcucha, którą trzeba zdemontować, żeby zamontować błotnik. więc nie trzeba pamiętać tych wartości co jest wygodne.... oczywiscie. Mam pewne wątpliwości co do skuteczności przedniego błotnika - jest tylko trochę dłuższy (o 1ocm?) co może nie dać pożądanego efektu... Jeśli ktoś kupi to niech da znać czy warto toto instalować.... pozdr! -
CBF 1000 ABS
Tbar odpowiedział(a) na motoivan temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
siema, jasne , że mam! CBF1000... po co się rozmieniać na drobne? Bez kufrów bocznych, w korkach też sobie radzi przecież! Pozdrawiam wszystkich noworocznie! -
CBF 1000 ABS
Tbar odpowiedział(a) na motoivan temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
cześć Kupowałem CBFa w zeszłym roku i w katalogu były 2 rodzaje kufrów bocznych 29l i 33l. CBF1000T sprzedawany był od razu z tymi większymi. Więcej znajdziesz tutaj: http://autowitolin.pl/pdf/honda_motocykle_...esoria_2008.pdf pozdr Tbar Ps. Myślę że tymi mniejszymi to nie ma co sobie głowy zawracać i od razu mysleć o tych większych - na pewno kask integralny się w nich zmieści - sprawdziłem! -
CBF 1000 ABS
Tbar odpowiedział(a) na motoivan temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
cześć, I to wydaje mi sie najlepsze rozwiązanie (plus oryginalne boczne hondy) biorąc pod uwage estetykę... uchwyty dla pasażera pozostają oryginalne i to jest to! Centralny stelaż Hondy jest pancerny jeśli chodzi o wygląd natomiast na pewno jest bardzo wytrzymały - można na nim usiąść i się nie powinien urwać - poza tym jest wyposażony w ruchomego plate'a, który przesuwa się wraz z kufrem w lewo lub prawo - ma to pomóc podczas zakrętów. Nie wiem na ile jest to pomocne ale może sie przydaje...? więc jak komuś zależy na solidnym mocowaniu top casu to polecam - jednak te uchwyty.... są jak dla mnie nie do przyjęcia! Oryginalne boczne stelaże są bardzo ładne i w porównaniu z tym co pokazał Zbycho (przepraszam Cię Zbychu) to ze 3 razy mniej rzucają się w oczy. Jak będę miał chwilę to zapodam jakąś fotkę. Pozdr Tbar -
CBF 1000 ABS
Tbar odpowiedział(a) na motoivan temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Cześć, Fakt, owiewka jest dosyć mało wygodna w okolicy kolan - to od razu mi się to rzuciło jak pierwszy raz sie do CBFa przymierzałem. Jednak nie zniechęciło mnie to do kupna. Jak masz ochraniacze na kolanach w spodniach to owiewka nic nie przeszkadza. Co do kufrów - kupiłem CBF'a w wersji T więc z bocznymi kuframi (tymi większymi) i są naprawdę warte tego żeby je kupić. Solidne, pojemne i otwierane tym samym kluczykiem co odpalamy moto. Po zamocowaniu na moto nic nie trzeszczy, nie telepie się i naprawde jest git. Fakt, że moto jest trochę szersze i przy prędkości ok 160km/h tył zaczyna lekko myszkować, ale nie ma tragedii. Poza tym po ich demontażu same stelaże nie rzucają się w oczy - Tył motocykla wygląda jakby ich nie było. Natomiast górny kufer to inna historia - Kiepsko wykonany, linki podtrzymujące otwartą pokrywę juz mi się urwały, a sam stelaż nijak nie pasuje (wizualnie) do reszty motocykla - uchwyty dla pasażera to po prostu dizajnerska katastrofa! Zatem boczne polecam z całą odpowiedzialnością a górny bym sobie Givi kupił, jednak jest mały problem - jeśli chcesz mieć oryginalne boczne Hondy to górny też musi być Hondy bo stelaż od topcasa Givi nie będzie pasował do bocznych stelaży Hondy... coś za coś. Nie wiem natomiast jak wygląda cały komplet Giviego do CBF'a, ale jeśli tak samo kiepsko jak to co proponuje Louis (boczne stelaże wyglądają jak z jakiegoś czołgu) to juz wole komplet Hondy. Pozdr! -
CBF 1000 ABS
Tbar odpowiedział(a) na motoivan temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
strzała! To jeszcze ja się tu zamelduję jako szczęśliwy posiadacz tego "okrętu". Podoba mi się jak nie wiem co, prowadzi sie pięknie, Przy docieraniu palił ok 7l/100km w mieście, teraz 6,6 przy niezbyt ostrej ale tez nie emeryckiej jeździe. na razie przejechałem ok1500km, ABSu jeszcze tak nie sprawdzałem - na razie jeśli działa to dyskretnie... Opony Micheliny - jak na razie ok! Kolega też ma CBFa1000 na Bridgestonach - narzekał na ich zachowanie na mokrym i po wywrotce wymienił. Biegi nie zawsze wskakują, ale może to ja zbyt słabo kopie w dźwignie - w poprzednim moto (Diversion) tez tak miałem... jedyne do czego na razie się przyczepiam to top case hondy - dokupiłem dodatkowo (mam wersję T z bocznymi) i poza paskudnym wyglądem stelaża (uchwyty dla pasażera jak z Ikarusa wyjęte) to jakośc wykonania pozostawia wiele do życzenia. czerwone plastiki "odblaski" odstają a sznurki podtrzymujące pokrywę po otwarciu i gumy mocujące bagaż w środku zerwały się. W poprzednim motocyklu miałem Givi. Top case Hondy wydaje sie być jego marna kopią... niestety. Oczywiście w żaden sposób nie wpływa to na super pozytywne zdanie o samej maszynie - jest boska! pozdr Tbar + czarny CBF1000T Ps. Pęknięta owiewkę w Diversionie kleiłem tu: Jacek (022) 8379093 JBT service (Jacek). Owiewka wygladała jak nowa więc polecam (to było z 5 lat temu więc cos się mogło zmienić jeśli chodzi o lokalizacje firmy - było na Prymasa Tysiąclecia 81a/12) -
Triumph 1050 Sprint ST
Tbar odpowiedział(a) na Vlaad temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
cześć Vlaad, Rzeczywiście to jakaś paranoja się robi z tymi awariami... Trzymam kciuki, by koledzy z serwisu szybko wyeliminowali te choroby wieku dziecięcego (można to tak nazwać? bo w końcu twoja maszyna to po liftingu jest...). A jeśli chodzi o zwrot moto na gwarancji to sceptyczny jestem - nie będzie to takie łatwe bo pewnie będą argumentować, że mają ileś tam czasu wg warunków gwarancji na naprawienie usterek, a nawet jak się nie wyrobią to wymysla cos jeszcze by Cię przetrzymać.... Może jeśli już będziesz chciał iść w tą stronę to warto pogadac z Damianem B. który swoją Aprilie oddawał "jakoś" do dilera... Trzymaj się! -
Jaka szkoła nauki jazdy w Warszawie ( nauka jazdy Warszawa )
Tbar odpowiedział(a) na Icea_PL temat w Szkoła jazdy, stunt, wypadki
Popieram Kolezanke i Kolegow z sekty! ja zasadniczo wybralem 2lata temu szkole najblizsza miejsca zamieszkania czyli "JAR" - nie polecam, ODRADZAM i wogle do niej nie zagladajcie - koles instruktor z cyklu: masz motocykl i pojezdzij sobie. Jak mnie wzial na miasto to zabral do swojego lanosa kursanta i kazal mi jechac za nimi bez jakiejkolwiek lacznosci radiowej - jak mi lancuch spadl 8O na Pulawskiej to sie nawet nie zatrzymali... bo nie zauwazyli we wstecznym lusterku - no mowie Wam - porazka na calego - na szczescie byla to moja ostatnia jazda w tym osrodku. Potem mialem jeszcze 2 godz. doszkalajace w Sarbo (Polecam!) i udalo sie zdac. Tomka Kulika poznalem na kulikowisku i takze POLECAM z pelna odpowiedzialnoscia! Ps. sory za brak znakow pl ale mam problem :? -
czolem, bylem na 1 krotkiej wyprawie (ale zawsze ;) ), na imprezke nie wpadne bo wieczorkiem pracuje... poprosze o raport/jakis meldung odnosnie poczynionych ustalen na biezacy rok (postaram sie czynnie uczestniczyc) i zycze udanej zabawy/snucia planow/dywagacji/dlugich rozmow Polakow/ogolnego zbetonienia :D powodzenia! Ps. sorry za brak znakow pl ale mam problem... :?
-
Dzięki za propozycję, zastanawiam sie tylko czy nie zrobić sobie od razu w zakładzie foto wywołania i nagrania na płytę bo odbitek nie będę robił tak w ciemno - tylko z co lepszych klatek. pozdr Tbar [ Dopisane: 01-10-2005, 18:49 ] Fotek jeszcze nie mam ale juz wkrótce. natomiast dziś w tvp3 ok 13:00 był reportaż z bitwy - oglądał ktoś? Ja widziałem i musze przyznać że było o wiele lepiej widać niż na żywo :-) ale szarży kawalerii nie pokazali :P pozdr Tbar