Skocz do zawartości

Mayeran

Forumowicze
  • Postów

    57
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Mayeran

  • Urodziny 01/06/1991

Osobiste

  • Motocykl
    Honda NSR 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    6935790

Informacje profilowe

  • Skąd
    Głogów

Osiągnięcia Mayeran

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. mowa tu o RS 125 po malym tuningu na 160 ale z papierami na motorower? <ogień w szopie> .... Musisz dużo trenować hamowanie awaryjne - rozpędzaj się i nagle wal przednim aż nie wyczujesz gdzie na ile można sobie pozwolić. Co do stroju to nie wiem czy tak tanio dostanie się kombi, ja niedawno zakupiłem kurtałe z protektorami i za używke musiałem dać 300zł.
  2. Psina miała sporo szczęścia... ps Zawsze filmujesz podczas jazdy?
  3. Czołem ! Dla mnie jedyny problem to wysokosc danego krawężnika z tym że nie chodzi o umiejętności, lecz dyfuroz który podwieszony pod silnikiem skutrcznie ogranicza takie manewry (łatwo przytrzeć). Co do samej techniki to bardzo prosta sprawa: -moto w miare możliwości powinno być prostopadle do krawęznika/przeszkody -podjeżdżam przednim kołem tak aby stykało się z celem -wciskam sprzęgło i podkręcam do ok 4tys prm, a nastepnie energicznie puszczam (przednie kolo wtacza się na szczyt) i odrazu łapie spowrotem -poźniej zblizam sie tylnym kolem ale tym razem zatrzymuje sie kilka cm od kraweżnika (aby mogło nabrac odrobine pędu- inaczej bedzie boksowac) i powtarzam to samo co z przednim kołem i jestem na szczycie :) pozdrawiam
  4. tak ostro pomieszalem :evil: takie rzeczy tylko w 4T no i olej silnikowy, a nie w skrzyni :)
  5. ja tu widze pierw zablokowana tylne koła (ręczny jak nic) a pożniej próba obrotu o 180 stopni (moze zapomniala czegos zaprac z todu i nagle sie przypomnialo) :D
  6. Mayeran

    ETZ 250

    Witam Jedyne co przychodzi mi do głowy to sprawdzenia co z pływakiem (gaźnik nowy ale nie zaszkodzi jak zobaczysz). pozdrawiam
  7. Tak przepraszam przyznaje bez bicia, że nie czytałem co pisałem. :wink: PS matura za 3 lata więc nie tak niedługo pozdrawiam
  8. wiatm Zobacz olej w skrzyni biegow i jak masz tam podobnie jak w chlodnicy (najczesciej jasno popielata emulsja) to uszczelka pod glowica. pozdrawiam
  9. i tak nie było strasznie w porównaniu do kumpla- kiedyś jak jeszcze regularnie trzeba bylo wytaplać się w błotku, wpadłem do znajomych na wieś gdzie była sympatyczna piaskownia.... troche polataliśmy,a tu kumpel nagle że nie ma cyfrówy i leci na chate po ten aparacik w celu nakręcenia klika akcyjek :wink: Chyba nie chcialo mu sie po normalnej polnej tylko postanowil pojechac 'na przełaj' w kazdym znaczeniu tego słowa :lapad:. Widziałem tylko- jedzie, zapie*dala, leci i cisza. Wszyscy na maszyny i ogień... na miejscu widziamy metrowy nasyp, a szczcie studzienka kanalizacyjna :buttrock: . Skonczyło sie na złamanej ręce :lapad: i klamce sprzęgła. Nie ma co trzeba uwazac tak w terenie jak na ulicach bo nigdy nie wiadomo kiedy gdzie i kiedy kilka nowych rowów wyrośnie, albo drogowcy zerwą płaty asfaltu, a oznaczeń brak. pozdrawiam
  10. Witam! Mam pytanie gdyz ostatnio tatuśko zakupił sobie Audi A4 2.5 TDI (bez quatro)98r. Autko jest uzbrojone w ASR i z tego co wiem ten uklad robi wszystko by zachowac trakcje itp. Pierwszy raz mamy z czyms takim spotkanie no a tu niespodzianka- po deszczu przy ruszaniu przednie kola bez problemu boksuja jak glupie, a nie powinny chyba? sam nie wiem dokladnie.... ulada wlanczalismy i wylanczalismy a i tak bez niczego mozna zerwac przyczepnosci przy starcie i autko nic nie ma przeciwko ;] niby nic zlego no ale nie wiemy czy ta kontrola w ogole zadziala wtedy kiedy trzeba (niekontrolowany poslizg). Mial kto kiedys stycznosci z tym ukladem, jak to powinno dzialac? pozdrawiam
  11. Mysle ze jak bedziesz szedl w strone moto po drodze zakladajac kask i sie potkniesz to wtedy Cię ochroni... pod warunkiem ze nie spadniesz na twarz bo wtedy rozbijajaca się szyba zrobi Ci... coś złego :icon_mrgreen: pozdr
  12. Ja smigajac Dt 50 poznalem jednego bardzo przyjemnego goscia ktory podarowal mi karniaka na DR 800 Big - bez problemu zrobilem rundke i oddalem całe moto.... motocykle sa dla ludzi, a ja tylko wyrazilem swoje zdanie. Ty dałes rade ok jednak nie kazdy tak potrafi. Raz znajomy uparl sie ze chce cwiare 2T (cos do polatania na torze) bo twierdzil z enie chce cisnac 125 i ze zapas mocy przyda sie itp. Później mial okazje przejechac sie 250ccm po czym kupil 125 :icon_mrgreen: Niech kolega z forum przejedzie sie na 80 a pozniej 125, porowna koszta utrzymania itp tyle na tan temat pozdr
  13. Witam Wybacz ze Cie nie doceniam ale mysle ze po przeciadki z tego co masz na 125 ccm 2T ciezko bedzie;] Twoje aktualne moto zbiera sie jak rower a takie endurko 2T to prawie kazde auto z swiatel bierze i ma bardzo nierowne oddawanie mocy- przyspiesza normalnie i nagle rwie jak dzik :) A jak masz olej i nie wariujesz ostro to 80ccm na dwa sezony spokojnie starczy. ps rob jak chcesz to tylko moje skromne zdanie :icon_evil: ps2 amatorkie utrzymanie 125ccm zassa 2K z kieszeni na sezon wiec pomysl o tym pozdrawiam
  14. Mayeran

    Zdałem na A!

    Gratuluje! wiem jakie to szczescie :flesje: PS ja tez zdalem za 2 podejsciem;/ (tylko ze A1)
  15. W takich przypadkach gdy zaliczysz szlifa na plamie oleju i odrazu szczeli sie kilka fotek (udokumentowanie "plamy" , zniszczenia itp) to mozna sie domagac odszkodowania od zarządcy drogi odszkodowania ? pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...