Skocz do zawartości

Lisex

Forumowicze
  • Postów

    72
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Lisex

  • Urodziny 02/26/1987

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha FZS600 Fazer
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    367079
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Łódź

Osiągnięcia Lisex

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. Nie wiecie przypadkiem jaki olej był lany do przednich lag standardowo? Bo moje wydają się być trochę za miękkie ale nie mam pojęcia jaki mam teraz nalany. Czy jak naleje średniego 10W to będzie dobrze? Może ktoś z was już wymianiał olej w lagach... Pozdro
  2. toper-utl, nie zauważyłem że ty z Łodzi... :banghead: Jeżelich będziesz chciał sprawdzić to CSV to ich sklep jest na Sowińskiego 47, blisko Łagiewnickiej. Kupowałem u nich kilka razy lakiery do skutera i motocykla. Na prawde miła i rzeczowa obsługa. Pomogą i doradzą. Pozdro
  3. Zobacz tutaj http://www.csv.pl/ Mają duży wybór lakierów...
  4. Egzekwowanie prawa to jedno a pościg za motocyklem na granicy wszelkiego ryzyka to drugie. Często policjanci jadąc za motocyklistą chcą udowodnić że go dogonią. Nie zważają na niebezpieczeństwo, wyprzedzają na trzeciego spychając innych użytkowników drogi i myślą że wszystko im wolno. A użytkownicy drogi z daleka nie są w stanie rozpoznać czy to nieoznakowany radiowóz czy kolejny wariat. A przecież wystarczy zarejestrować tablicę rej. (chyba że jest podgięta) i wysłać wniosek do sądu. Czekam z niecierpliwością na pierwszy wypadek z udziałem nieoznakowanego radiowozu. Mam nadzieję tylko że nikt wtedy nie zginie a policja się troszkę opamięta.
  5. W mojej serwisówce jest wyraźnie napisane aby przed spuszczaniem oleju rozgrzać silnik. "Start the engine, warm it up for several minutes, and turn it off." Nie wydaje mi się żeby producent się mylił...
  6. Czy ktoś z was jeździł na klockach hamulcowych SBS? W porównianiu do FERODO są sporo droższe a zawsze uważałem FERODO za jedną z lepszych firm...
  7. Czy regulował ktoś z was samemu gaźniki? Moja fazerka strasznie dużo pali i czeka mnie chyba ten zabieg. Z tym że kolejki w serwisach straszne i pomyślałem że zrobię to samemu. Czy jest to skomplikowany proces czy spokojnie sobie z tym poradzę? Jak na razie wszystkie czynności serwisowe (zawory, napęd, olej) robiłem samemu ale gaźników się jakoś boję... O czym pamiętać żeby niczego nie popsuć?
  8. Zmień jak najszybciej. Oleje samochodowe mają zupełnie inne właściwości. Olej motocyklowy oprócz smarowania wnętrza silnika ma też za zadanie smarować sprzęgło i do tego jest stworzony.
  9. Nie wiem o co chodzi ale po regulacji zaworów zaczęły mi skakać wskazówki licznika. Od prędkości w małym stopniu ale od obrotomierza to skacze czasami o 3tyś. w górę i w dół. Styki przy liczniku sprawdzone więc nie wiem o co chodzi. Wiecie co to może być?
  10. Nie musisz tam zaglądać :D Postaw go na centralce, posadź dziewczynę z tyłu, żeby przednie koło się uniosło. Złap za lagi i poruszaj w przód i w tył. Jak będzie jakiś luz to zobacz czy na główce ramy czy na lagach (bo tak tez się może zdarzyć) i diagnoza postawiona. Jeżeli nie będzie luzu to sprawdź jeszcze łożysko przedniego koła. Pozdro.
  11. Ja przy wymianie znalazłem tam chyba z kilka kilo smaru z piachem. Czyściłem to chyba z godzinę różnymi substancjami ale w końcu się udało. Po tysiącu kilometrów zajrzałem jeszcze raz zobaczyć czy nic się nie odkręca. Teraz wszystko jest git i nawet się jeszcze nic nie ubrudziło :icon_biggrin: Ale mam pytanie co do łańcucha. Bo zakułem go u siebie w garażu domowymi sposobami (czyli dwa razy uderzyłem młotkiem). Trochę już przejechałem i nic się nie dzieje, zakuwka pozostaje tam gdzie powinna, ogniwko ładnie pracuje. Czy tak może zostać czy lepiej podjechać do serwisu żeby zrobili to bardziej profesjonalnie?
  12. Tak na moje oko to nie powinieneś jeszcze jeździć samochodem... A mandat będziesz musiał zapłacić bo numer kontrolera jest równoznaczny z jego podpisem. Na pewno zrobili też zdjęcie, które udowodni że nie zapłaciłeś za parking a mandat na pewno znalazł się za twoją wycieraczką.
  13. Ja mam nadzieję, że Lorezno przestanie się w końcu rozbijać po torze i pokaże na co go stać. Chłopak ma wielki potencjał i już zdążył to pokazać w tym sezonie. Mam nadzieję, że przestało mu się podobać jeżdżenie dupskiem po asfalcie i w weekend będzie podium :bigrazz:
  14. Banalnie proste. Wykręcasz licznik, rozkręcasz go, wyciągasz to co przepalone, wsadzasz nóweczki i wszystko :D Żarówki całoszklane, białe, 12V 2W. Powodzenia.
  15. Po pierwsze to sprawdź czy wahacz jest prosty, czy nie nosi jakiś śladów uderzenia, wygięcia itd. Następnie możesz sprawdzić czy podkładka z prawej strony jest oryginalna. Może ktoś ją zmienił i ma inną średnicę. Będzie wtedy przekłamywać na znacznikach. Pamiętaj też, że jak już ustawisz z lewej i prawej strony regulację (oczywiście na poluzowanej nakrętce koła), koniecznie ją skontruj. Warto też delikatnie uderzyć w tył koła bo czasami nie chce przesuwać się do przodu samo :] No i warto mieć klucz dynamometryczny, siła dokręcenia tylnego koła to 120Nm. Na koniec sprawdź czy obie zębatki są w osi, jeszcze raz naciągnięcie łańcucha (musi mieć 3-4cm luzu) i musi działać! A jak nadal nie to pozostaje opona lub felga (bo nie chce nawet myśleć o krzywej ramie) :icon_mrgreen: Pozdro. A teraz dopiero doczytałem, że wahacz Ci z lewej 'chodzi'. Zobacz w takim razie czy masz tam taką tuleję która wchodzi między wahacz a ramę. Może po prostu się zgubiła przy wymianie napędu i ktoś potraktował to jak niepotrzebny element...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...