Billu
VROC-
Postów
22 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Billu

- Urodziny 03/03/1981
Informacje profilowe
-
Lubię
Cruisers, customs, VN 800
-
Skąd
Gdańsk
Osobiste
-
Motocykl
Kawasaki VN 800 B4
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Strona www
http://www.vroc.org/view_profile.php?user_id=30710
Osiągnięcia Billu
NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
"Przerobiona" Honda Shadow VT 700
Billu odpowiedział(a) na Boa temat w Custom/Trajki/Wynalazki/Własne wydumki
Zbójecka maszyna! Gratuluję inwencji :flesje: -
Naszywki dotarły. Dzięki Misiol1! Pozdrawiam :flesje:
-
Dla mnie 2 sztuki. Proszę o szczegóły na PW. Pozdrawiam
-
VN800 Classic - wymiana swiec zaplonowych ... +olej
Billu odpowiedział(a) na marcing temat w Cruiser/Chopper
Pobierz sobie serwisówkę: http://pdftown.com/Kawasaki-VN800-1995-200...ice-Manual.html tam znajdziesz wszystko czego Ci trzeba. Czy podczas rozruchu zminego motocykla używasz ssania? -
kombinezon ( kurtka ) TSCHUL? opinie
Billu odpowiedział(a) na S16 temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocyklisty
Miałem okazję zobaczyć kurtki u tego Pana: http://moto-akces.pl/ Wyglądają na solidnie wykonane. Na protekcję nie ma co narzekać. Rozmiarówka Tschula różni się trochę od pozostałych producentów, więc warto osobiście mierzyć. Kurtki nie nabyłem ze względu na zbyt dużą liczbę naszywek. Za to spodnie skórzane Tschula polecam - jestem z nich w 100% zadowolony. -
Jak na razie zrobiłem 300 km w moim kasku. Szyba nie paruje, wentylacja działa bez zarzutu - przy 25 stopniach odczuwalne jest chłodzenie..jak na razie więcej nie było :icon_eek: Blenda przeciwsłoneczna to rewelacja. W porównaniu z pożyczonym, chyba chińskim wynalazkiem szczękowym Saiko cisza powala. Żeby usłyszeć silnik czasem otwieram szybę :icon_question: Mimo 1750g wagi kask jest wygodny i nie urywa łepetyny przy większych prędkościach lub porywach bocznego wiatru. Jakość materiałów, z których został odlany jest dobra - nie chrzęści w rękach, ani przy zakładaniu. Nie żałuję ani jednej złotówki wydanej na ten garnek.
-
Sprzeglo - kawa VN-800 - HELP!
Billu odpowiedział(a) na reddrako temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Też miałem taki objaw, gdy bawiłem się regulacją linki sprzęgła. Zacząłem się z tym babrać, gdy pojawił się problem z wrzuceniem neutrala - w rezultacie silnik nie startował nawet z wcisniętym sprzęgłem. 0,5h zabawy linką i powinno być ok. Objawy problemów ze skrzynią ustąpiły, gdy nauczyłem się redukować biegi przed zatrzymaniem moto :buttrock: -
VN 800 trzęsie się przy dużych rędkościach
Billu odpowiedział(a) na crocop temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Jako, że moto nie jest funkiel nówka takie rzeczy mogą się dziać. U mnie bujanie zaczyna się przy 130km/h Inna sprawa, że przy tej prędkości nawet podmuch wiatru z boku powoduje odczuwalne bujanie :) Nie ma co ukryć, że VN 800 na tytuł Demona Aerodynamiki nie zasłuży.. Zauważyłem też, że wraz z prędkością zwiększa się koncentracja i wrażliwość kierowcy na uroki wybojów naszych równych dróg:icon_eek: -
Dodatkowo należy uważać na chłodnicę, nie kierować strumienia bezpośrednio na nią. Poprzedni właściciel mojego moto poszalał karcherem..rezultat powyginane blaszki :icon_razz: Dobrze, że tylko na 1/3 powierzchni..Prostowanie blaszek igłą to niefajna zabawa :icon_biggrin:
-
Dziękuję za opinie. Wczoraj nabyłem swój egzemplarz. Jak na razie po pierwszej przejażdżce jest super. Potestuję go trochę i opiszę własne wrażenia.
-
Bicie na kierownicy przy hamowaniu.
Billu odpowiedział(a) na laboko temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Jeśli cenisz swoje bezpieczeństwo i zdrowie to kup nową. -
Szafir, Czy mógłbyś dać linka do tych buciorów?
-
Rozważam zakup Nolana N103, jednak jak na razie niewiele o nim wiadomo. Jakie są Wasze doświadczenia z tym garnkiem?
-
W moim motocyklu też tak mam. Wydaje mi się, że jest to normalny objaw braku redukcji przed zatrzymaniem. W motocyklowych skrzyniach biegów brak synchronizacji, co powoduje blokowanie. Wystarczy lekko pobujać moto w przód i w tył i luz wskakuje.
-
jaki olej i świece do Kawasaki Vn 800
Billu odpowiedział(a) na crocop temat w Dane techniczne i serwisowe motocykli
Wystarczy w sumie odkręcić jedynie licznik, wlew płynu znajduje się w dolnej części zagłębienia licznika, choć fakt, że trzeba mieć sprawne paluchy. Płynu możesz spokojnie nalać pod korek - to dobry poziom.
