Skocz do zawartości

bartek29

Forumowicze
  • Postów

    93
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O bartek29

  • Urodziny 01/29/1985

Informacje profilowe

  • Lubię
    Elektronika Naprawa telefonów no i jeszcze Motory :)
  • Skąd
    Mirsk

Osobiste

  • Motocykl
    rmz450 klr250 f12 100cm
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    13537948
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia bartek29

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

0

Reputacja

  1. Sprawdzę z tym kranikiem zobaczymy co sie okaże teraz tak mi sie przypomniało ze chyba tam sa większe dysze w gazniku ale chyba by to nie stanowilo problemu jak wczesniej było ok. w manualu widze ze tam na tej cewce ma byc 200v tylko przy jakich obrotach?? wartości wzrastaja chyba wzgledem obrotów niee wiem pamietam jak w xr 600 sprawdzalem wydawało sie wszystko ok a jednak ststor byl trachnięty
  2. Tak bez filtra będzie uboższa mieszanka ale przecież jest śruba do regulacji więc wydaje mi zie ze to na nic bo kwestie tego typu już zostały sprawdzone na luzie tez przerywa. wiem ze stator można sprawdzic zwykłym miernikiem ale to nie zawsze daje rezultat juz mi sie wykonczyły pomysły czekam na wasze z góry wielkie dzięki
  3. sprawy iglicy poziom paliwa wszystko przechodziłem membranki całe Jaka przerwa ma byc miedzy membranka a korpusem?? wydaje mi się ze to moze byc STATOR co wy na to proszę o pomoc :(
  4. KOLEGO"bananek" Tłok nowy!! Po takiej przejażdżce swieca jak dobrze pamietam czarna ale nie jestem pewnien w 100% teraz jestem w delegacji i nie mam jak tego sprawdzic w wydech nie strzela a membran jeszcze nie sprawdzałem ale to zrobię jeszcze ze może stator jest uwalony przy wysokich obrotach nie daje tyle napięcia ile powinien co o tym myślicie??
  5. Witam serdecznych kolegów mam problem z moim nowym nabytkiem Nie chce sie wkręcać na wysokie obroty muli przy tym i przerywa sprawdzałem zawór wydechowy nie jest zatarty otwiera sie świeca wymieniana gazior regulowany czyszczony poziom paliwa tez sprawdzany i nadal to samo. może ktos wie do czego jest regulacja zawora po lewej stronie co i jak sie nia reguluje. no i w gazniku tam jest czujnik polozenia przepustnicy?? Proszę o pomoc nie wiem juz za co mam sie zabrac dodam ze tlok nowy korba tez. czekam na jakies pomysły
  6. nie widzialem jeszcze obudowy skutera z pp gdyby to było pp tak szybko by sie nie polamało na 99% jest to abs
  7. Witam koledzy mam Klr 250 silniczek chodzi jak złotonaprawde motorek zadbany sprzedaje bo troszke za słaby jak dla mnie myslalem nad xr 600 lub dominatorem zainteresowanych prosze o kontakt 721721029 moze byc sms pozdrawiam
  8. w cr 250 nie ma oringu pod głowica!!! tam jest uszczelka oringi byly w yz simering padł na 99,9% kup dobry uszczelniacz i sprawdz jeszcze ta tulejke pod koszem co zakładasz na czop wału prqwdopodobnie juz jest rowek woku osi dobry uszczelniacz rozwiąze sprawe
  9. regulacja gaziora powietrze musisz ustawic zmien swiece choc watpie w to zeby to była swieca, podnies iglice wtedy zobaczysz moze pomoze i sprawdz szczelnosc miedzy gaznikiem a cylindrem
  10. Do zacisków hamulcowych jest w sklepach mnóstwo past do składania zacisków smarów odpornych na wode i temperaturę itp, zmywacz tez jest super sprawa i wymyje na 100% lepiej jak wiadro czy miska z woda i mydełko i ma o co sie bac ze jakis oring szlak trafi przeciez one sa odporne na takie srodki a bydło i woda przyda sie do umycia rąk po pracy.
  11. bartek29

    honda xr 650r

    czesc moj kolega ma idealny kolektor
  12. swiece sprawdzales?? moze uszczelniacze masz do wymiany
  13. jak zrobilem 1:40 to waliło olejem z tłumika i na laczeniu tłumik dyfuzor nigdy nie mialem przygody zeby silnik sie zatarł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...