Skocz do zawartości

Lukaszek34

Forumowicze
  • Postów

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Lukaszek34

  • Urodziny 02/17/1984

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Sport, Muzyka, Życie
  • Skąd
    WARSZAWA

Osobiste

  • Motocykl
    Moto3
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.lt34.pl

Osiągnięcia Lukaszek34

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Dokładnie Moto3. 1, Badania 2. zapisanie sie do klubu 3. Egzamin teoretyczny i praktyczny na SD 4. Wysłanie dokumentów+opłaty A potem już starty.
  2. Dokładnie, mam w ofercie te owiewki, ale obecnie termin zamówienia to min 3 tyg.
  3. Nie ilość a poziom oleju jest NAJWAŻNIEJSZY - nie pamietam dokładnie ale coś koło 100mm. Koniecznie trzeba użyć olej tzw Low Friction o lepkości ok 2,5W + smar do uszczelniaczy. Inaczej możesz zapomnieć o rozsądnej pracy tego widelca i jego regulacji.
  4. RGV250 czy RS250 to zupełnie inna bajka i klasa - kiedyś była klasa SuperSport 400 gdy nie było jeszcze Supersport 600. Jeżdziły czterosuwowe 400 lub dwusuwowe 250. Jeżdziłem i scigałem sie, jednym i drugim moto, inny świat i koszta. Tutaj macie filimik jak to kiedyś wyglądało i kto od tego zaczynał :) Niestety te czasy już nie wrócą. Odnośnie kitu BeOn to wynosi ok 4,5tyś euro + bike więc dość sporo,ale koncepcja jak njardziej fajna.
  5. Witam wszystkich Mogę poinformowac nieoficjalnie, że bede wystawiał 3 motocykle w klasie Moto3, na bazie CBR i Ninja. Z biegiem czasu zobaczymy jak bardzo trzeba bedzie je dłubnąć aby były konkurencyje. Pozdr
  6. Dlatego: https://www.facebook.com/213028588768198/photos/pb.213028588768198.-2207520000.1439298012./431605030243885/?type=3&theater Tutaj też nie ciekły uszczelniacze i tez już był robiony "serwis" przez majstra co wymienił olej i niby wszystko ok a fura jakoś nie za bardzo chciała współpracowć przy więszych pochylenich. Ale ok nie ciekło, po ulicy można zapier... no i tanio było.
  7. Sorry, ale jedno zaprzecza drugiemu. Nie ma pół środków ale robisz coś jak padnie? Olej w silniku wymieniasz też jak coś się dzieje?? Lagi w tym modelu, sa pokryte tlenkiem który jest bardzo czuły na poprawny olej dlatego zalecany jest miksimum "low friction" i przy serwisie używa się specjalnych past aby zminimalizować zjawisko sticion - typowy problem dla Kayaby. Ponadto sprężyny w tym modelu są brdzo miekkie a blokada olejowa wczesna i głeboka więc prowadzenie tego modelu daje wiele do życzenia - przerobiłem już tych modeli i ludzie po przebigeach nawet 50tyś km cieszyli się jak nowymi motocyklami. Sorry za zwroty ang. ale nie ma odpowiednika w PL, bynjamniej ja nie używam. ps. ponadto jak napisał kolega enduromaster jeżdząc przez długi okres degradacja następuje stopniow czego nie jesteś w stanie wyczuć
  8. Szczegłonie jak jeżdzi na 16 letnich uszczelniaczach...
  9. To zalezy kiedy był robiony "pełny serwis" i itp. bo w sporcie robi sie nawet 2-3 zmiany oleju nawet jeżeli ktoś jeżdzi amatorsko ale w duzych ilosciach po trackdayeach. Szczgólnie kiedy konieczna była zmiana tłumienia np w bardzo gorące dni itp. Zmiana oleju bez znanej historii serwisu i pseudo "wymiana" oleju żadziej niż 2 lata - tak to druciarstwo. Uszczelniacze, zawory, regulatory itp wymagają smarowania, sprawdzenia i umycia - wszedzie tam zbiera się najbardziej zużyty olej. Inaczej jeżdzi się jak wozem drabiniastym - szczgólenie KYB w hayce.
  10. Nie ma gotowego odpowiednika tego oleju tzn o takiej lepkości. Trzeba zmieszać w odpowiednich proporcjach różne gęstości aby osiągnąć. U siebie mam już gotowce tego leju w cenie 35zł za 0,5l.
  11. Pełne przygotowanie do sportu oprócz modyfikacji mechanicznej silnika.
  12. Może tak się zdarzyć gdy ktoś zastosuje nie ten olej co potrzeba. trzeba zawsze brać poprawkę,że seryjne zawieszenia są budowane na drogi a nie tor a także pod opony jakie są zakładane fabrycznie. Gdy założycie dobre/wyścigowe opony i pojedziecie na tor wasza dynamika przerasta możliwości seryjnego zawieszenia tzn płyny itp się gotują. Dobry serwis/odpowiednie płyny itp/ znacząca poprawia stabilność pracy. Np. W tym roku jeden z zawodników Rookie1000 na SC59 jeździł cały sezon na totalnej serii i kręcił non-stop przy zawieszeniu, na ostatnią rundę na slovakii zrobiłem mu podstawowy serwis na tor i praktycznie się nie dotykał do niczego, a koniec końców stanął na podium w wyścigu. Weźmy pod uwagę to,ze ten model Hondy ma najsłabsze zawieszenie z całej klasy 1000cc. Pozdr
  13. Nie pytam o usterki tylko o sytuacje dostrojenia zawieszenia. Sprzedaje te zawieszenia oficjalnie i prowadzę serwis włącznie z suportem bezpośrednio z Bolonii jeżeli jest taka potrzeba bo większość działa praktycznie po zamontowaniu,ale nie zawsze da się wszystko przewidzieć aby znaleźć gdzieś 0,5-1s. na 16-20 kółkach wyścigu trzeba trochę po manewrować z ustawieniami. Gwarancja producenta jest,ale w sytuacji zakupu poprzez oficjalnego dystrybutora, a co do cen to nie wydaje mi się aby ktoś kto kupił u nie zawias mógł kupić go gdzieś taniej w takiej ofercie jaką dostał. A ponadto denerwujący jest potem fajt ,ze dana firma jest gó.. bo nikt nic nie wie , jak poustawiać a ty potem ratuj sytuacje bo ktoś na rzeźbił...
  14. I będziesz je potem support'wał gdy się pojawią problemy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...