Skocz do zawartości

tomaj261

Forumowicze
  • Postów

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O tomaj261

  • Urodziny 01/19/1980

Osobiste

  • Motocykl
    gsx600f,gsx750f
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5370190
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Poznań

Osiągnięcia tomaj261

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. http://www.allegro.pl/item387683399_suzuki...750f_96rok.html
  2. zalej dobrym olejem,wymien filtry i jesli silnik chodzi ladnie niechalasuje,to jeszcze pochodzi,mialem w ubieglym sezonie fzr600 z 89r kupilem tanio troche znorana,tez brala olej,silnik niebyl nigdy robiony(wizualnie tak wygladal)troche chalasowal,ale sezon przekulalem bez najmniejszych problemow,facet ktory go kupil do dzis nim jezdzi i nic nierobi,dolewa olej i jezdzi.
  3. kup rozcienczalnik nitro,powinien sobie z tym poradzic!
  4. jak h*j.owo polozysz to odpadnie nawet z powieszchni ktora niepracuje,mi jakos nigdy z niczego nieodpadla a wiele zeczy juz kleilem,dobrze przygotowana powierzchnia, dobrze przesaczona i zalana mata i bedzie czymac bardzo dlugo!
  5. Najlepsza do klejenia owiewek jest zywica,te wszystkie spawarki sa hu.ja warte,juz sie nieraz naciolem,kilka dni temu mialem wypadek moim gsxf,poszy prawie wszystkie owiewki,ale co ciekawe,popekaly w miejscach gdzie byly spawane tymi wynalazkami,a tam gdzie byly klejone zywica sa cale,jedynie na zewnatrz porysane,niepolecam tych spawarek
  6. mieszanke ustaw na 2 obroty i wyglada na ze masz ktoras swiece padnieta,wykrec i posprawdzaj iskre jak chodzi na wolnych sprawdz nagrzewanie sie kolanek jesli ktores nagrzewa sie wolniej,albo wciaz jest zimne to prawdopodobnie ta swieca do wymiany.
  7. mam tylko serwisowke w niezrozumialym dla mnie jezyku,a rok moto 93
  8. dziwne,jak na cieplym niedymi to niebierze,a to ze na ssaniu dymi to normalka,wzbogacona mieszanka+zimny silnik i para z niego,kup nowy filtr powietrza,oleju,olej ale do motocykla a nie gowno z orlenu,wez pod uwage to ze ten olej ktory wlejesz smaruje takze skrzynie biegow i niemoze to byc jakies gowno tylko olej do 4T np.motul lub shell itp.itd.zmien to co ci napisalem i obserwuj,czy bierze i ile
  9. jak za 4 tys to nie duzo,jesli tylko uszczelniacze do wymiany to koszt nieduzy,zobacz czy mocno dymi obadaj sprawe moze jadnak warto ja wziac
  10. wyglada na ze te gumki to jakas blokada bo sa wlozone w dysze,przez co je zatyka,w moim moto po wyciagnieciu tych gumek moto chodzi rowniej,lzej i napewno ma lepszego kopa,a spalanie takie jak przed wyciagnieciem ich,czyli jakies 7l przy ostrej jezdzie,tyle ze ni hu.ja niewiem po co je ktos tam wsadzil,grzebalem w zyciu w roznych gaznikach,ale w zadnym tego niebylo,dlatego w moim gsx juz tez niema. na zimnym silniku gsx tak chodzi i moj i kolegi chodza tak samo,po 2-3 minutach jest juz ok,odpalaj na delikatnym ssaniu,jak odpali powoli zmniejszaj ssanie w koncu wylacz calkiem,ale nie tykaj gazu,bo na zimnym silniku sie niegazuje,niech pochodzi chwile na wolnych obrotach i bedzie sie wkrecac
  11. dziwna sprawa,moze to jakas blokada lub cos,moto bylo sprowadzone z niemiec,a podobno tam wszystko blokuja,niewyglada na to zeby czemus te gumki sluzyly,poprostu sobie tam sa i zatykaja dysze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...