Skocz do zawartości

Rozio

Forumowicze
  • Postów

    269
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Rozio

  • Urodziny 08/12/1985

Osobiste

  • Motocykl
    TDM 900
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kraków

Metody kontaktu

  • Telefon
    694432100
  • Strona www
    http://www.grupa-poludnie.info

Osiągnięcia Rozio

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

0

Reputacja

  1. Podzczepie sie po temat : Gdzie bezpiecznie przetrzymywać motocykl w okolicach wittigowa ?? Chodzi mi o jakiś parking strzeżony, albo miejsce w garażu jakby ktoś miał.
  2. Mnie bardziej martwi, że termin pokrywa się z Off Festival w Mysłowicach, Jedną z tych imprez mam zamiar odwiedzić :icon_twisted:
  3. Już mam L4 na 3 dni :jupi: , jade dzis w nocy pociagiem, będe w piątek Was poszukiwał w okolicach strzeżonego :icon_twisted: A moze ktoś z 4um też sie wybiera dzisiejszym dodatkowym pociagiem 20.43 z Krakowa ??
  4. Skromna reprezentacja Krakowa wyrusza w sobote koło południa, jak ktoś chce sie przyłączyć to zapraszam :(
  5. Czyżbyś mówił o mnie :> W tym roku trochę przegięli z ceną (38/45), czyli drugie tyle co waha będzie mnie kosztować :cool: ale mam nadzieje że uda sie pojechać ( choć to pewnie jak zwykle okaże sie na dzień-dwa przed)
  6. Nie jest źle, jak zadupcony zaległem gdzieś na środku parkingu jakaś niewiasta z Boanergesów kulutalnie podeszła i zasugerowała żeby sie gdzieś na bok usunąć bo tu co chwiel ktos jeździ. A ja po prostu jeszcze namiotu nie zdązyłem rozbić. Co do alkoholu - do mnie sie nikt nie czepiał o piwo, ale też starałem sie nie robić bydła na tym wydzielonym terenie (co innego poza ;> ) Zadnych rezerwacji, miejsce zawsze sie znajdzie
  7. IMHO wystarczyło by wstawić odpowiednio mocną (min kilka A) diode zenera tak aby pracowała w polaryzacji zaporowej (katoda do +, anoda do masy). Dioda oczywiście na napiecie przebicia ok 7,5 V Albo stabilizator napięcia np LM7807 LM7808 wpięty szeregowo do prądnicy (tylko nie wiem jaki max prąd one mają, ale zawsze można kilka równolegle połączyć) Koszt - max kilka złotych :flesje:
  8. Witam~! Wymieniałem membrany w gaźnikach gpz550 i nie wiem jaz je złożyć, tzn jak powinny być umieszczone otwory w przepustnicach (przez które wysysane jest powietrze znad membran). Może fotki jaśniej określą o co mi chodzi: Tak ?? http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C05%5C21...905914-full.jpg A moze tak ?? http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C05%5C21...905912-full.jpg Albo tak ?? http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C05%5C21...905911-full.jpg A jakby ktoś miał wyjęte gaźniki od gpz550 i zechciał sprawdzić jak to być powinno, będę dobrego browara dłużny :)
  9. Rozio

    kiedy bazar w krakowie??

    Bazar w krakowie to jedna wielka ch*nia - ostatnio wystawców było kilunastu
  10. Mi przez pierwsze 2000km po zregenerowaniu głowicy (frazowanie gniazd, szlifowanie i dotarcie zaworów) luzy zmniejszyły sie o 0,05-0,1mm. Rzecz dotyczy kawy kz 550. Tak ze wydaje mi sie sensowne na początek ustawic na górą granice tzn 0,15mm
  11. No właśnie... niby aluminium rozszerza sie bardziej od stali, ale z kolei zawory (przynajmniej wydechowe) rozgrzewają sie o wiele bardziej niż reszta głowicy. Wiec nie wiem w końcu jak jest z tymi luzami
  12. Podłączam sie pod temat, mam podobne objawy w KZ 550, tle ze owe odgłosy (klekot) pojawiają sie dopiero po nagrzaniu silnika, słychać to w całym zakresie obrotów, zaczęło sie tak dziać gdy ustawiłem luzy zaworowe (na 0,15-0,2 i 0,2-0,25), wcześniej było cicho ale jeden zawór prawie sie wieszał. PS: Czy stare kawasaki były dławione na wałkach rozrządu ?? PS2: Przy nagrzewaniu silnika luzy zaworowe maleją czy sie zwiększają ??
  13. Jeszcze przeszło 4 miesiące czasu, wiec nie wiadomo co sie wydarzy, ale w tym roku chce sie tam pojawić. W 2006 wybrałem woodstock więc tym razem do Tychów uderzę. a jak sie uda to na obydwie imprezy :crossy: :buttrock:
  14. Kupiłem już na jesieni, ale dopiero teraz do stanu nadającego sie do jazdy doprowadziłem. Jest to model z 2 amorkami. Dzisiaj sprawdziłem spalanie i jestem nieco zmartwiony - 5l/100 przy prędkościach 80-90 i 6l/100 przy 100-120 to chyba trochu za dużo pomimo że iglice w gaźnikach są na najuboższym położeniu, a poziom paliwa zgodny z serwisówką. Ustaliłem też, że przepustnice (podciśnieniowe) otwierają się tylko w ok 3/4 i opierają sie o dekle membran - czy to własnie jest sposób zdławienia ??
  15. to dolna część gaźnika, mam nadzieje że ten potrafisz odnaleść :icon_mrgreen:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...