Skocz do zawartości

krzalex

Forumowicze
  • Postów

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O krzalex

  • Urodziny 10/24/1963

Osobiste

  • Motocykl
    Marauder VZ 800
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Zielona Góra

Osiągnięcia krzalex

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. NO NARESZCIE KTOŚ CHĘTNY. 41 ODWIEDZIN I ŻADNEGO POSTU. PROPONUJĘ JESZCZE POCZEKAĆ NA KILKA ZGŁOSZEŃ. KUPĄ RAŹNIEJ I WESELEJ. POZDRAWIAM :crossy:
  2. Manual po angielsku, fiszki, schemat el. itd jest tutaj - http://k1400.cz/manual/vz800/volba_vz800.html Instrukcje polską (motocykle przed face-liftingiem) mogę Ci wysłać w poniedziałek, bo mam ją w pracy na kompie. Podaj adres to Ci wyślę. Ten manual na czeskiej stronie ma dosyć kiepskie zdjęcia. Mam lepszą wersję ale dosyć duża, ew. spróbuję wysłać (ale podaj adres). Dla zainteresowanych mam także fabryczny Katalog parts Maraudera, mogę wysłać każdemu. PZDR
  3. Szukam chętnych i chętne na wspólne przywitanie nowego sezonu 2009. Proponuję spotkanie, :crossy: pogaduchy, podziwianie sprzętów, małą colę i krótką przejażdżkę po mieście i okolicy.
  4. Kolego "mototrep", czytam ze dostałeś już instrukcję obsługi(myślę że po polsku), a jeżeli chcesz to mogę Ci wysłać także Manual, z tym że po angielsku. Jest dużo zdjęć, a jak nie znasz języka albionu, to są programy tłumaczące. Witam kolegów po przerwie zimowej. [email protected] Na sobotę u nas ma być 10-12 stopni i słoneczko. Oj będzie :crossy:
  5. No proszę, młody człowiek a natura czekisty lub pioniera. Prosimy o ROZKAZY o czym, kiedy, jak długo i gdzie możemy sobie jako użytkownicy Marauderów pogadać na WASZYM forum. Starajcie się tak dalej, to myślę że część osób zmieni forum - jest przecież konkurancja. Radzę przed nieprzemyślanym zabraniem głosu upewnić się czy ma się coś mądrego do powiedzenia.
  6. Po kupieniu mojego Maraudera także miałem podobne odczucie. Dlatego wymieniłem oryginalne podnózki na akcesoryjne wysunięte do przodu. Efekt jest zadowalajacy a dodatkowo wygodniejsza jest pozycja kierowcy. Widziałem niedawno na allegro podobne podnózki do moich.
  7. I jeszcze jedno, chce wymienić przednią oponę, pierwsze pytanie może głupie, ale wolę zapytać. Maruda ma opony bezdętkowe, tak? i jeszcze jedno, jak się wywarza opony do moto? czy w nomralnym warsztacie mają takie maszyny? pozdrawiam, Rodnay Wyważenie koła jest bardzo ważne. Kiedyś gdy nie miałem w okolicy warsztatu z moto wyważarką wymieniłem samodzielnie oponę w Virago i bez wyważenia była tragedia. Moze w większych miastach są wulkanizatornie tylko dla motocykli, ale u mnie w Zielonej Górze jest to działalność dodatkowa wulkanizatorni katamaranowej. Koszt wymiany 50-80 zł. Mają specjalny podnośnik do motocykla. Sami zdejmują koło, wymianiają oponę, wyważają i montują. Co do dentkowości to chyba fabrycznie opony są bezdętkowe. Ale najlepiej sprawdzić opis opony. Jeżeli jest napis tubeless - to masz bezdętkową jeżeli tube type - to dętkową. DUŻO INFO O OPONACH MOTOCYKLOWYCH NA http://chudzikj.republika.pl/Technika/Opony/opony.htm CYTUJĘ Z TEJ STRONY "Należy zdać sobie sprawę, że niedoważenie 10 gram przy prędkości 100km/h równoważne jest przyklejeniu na obwodzie koła 10kg w miejscu przeciwstawnym tego niedoważenia" POZDRAWIAM ( WCZORAJ SIĘ POKIWAŁEM - BYŁO ZIMNO - I DZISIAJ ZDYCHAM - ale warto było )
  8. Popieram Wilka aby spotkanie zorganizować jak będzie trochę cieplej (przynajmniej teoretycznie kalendarzowo). Myślę że sie wybiorę (ale ja na pewno bez plecaczka.. :) ) Chętnie z Wami Wilku - będzie raźniej. Co do zlotu na południu kraju to ja wybieram się od 18 do 20 lipca do Szklarskiej Poręby na jubileuszowy XX zlot motocykli ciężkich. Będzie kupa TOWARZYSTWA i ŚWIETNEGO SPRZĘTU. Jak będą chętni to możemy się umówić przed Szklarską (np. w Jeleniej Górze lub wcześniej ) i zrobić wspólny wjazd. U nas na zachodzie było wczoraj nawet przyzwoicie, kulnąłem 50 kilo, ale jednak prawdziwa przyjemność zaczyna się od 15 stopni C.
  9. Gratulacje dla "Plecaczka", a i woźnica z gracją się porusza :-)) Nie wiem czy zazdrościć czy się cieszyć, bo moja Pani nigdy ze mną nie jeździła. Nawet myslałem o pojedyńczym fotelu tuningowym. Świetny pomysł z filmem - postaram się także pokazać moją Suzię. (Nie znam nikogo od obróki w nierdzewce). Pozdrawiam
  10. WILKU - w sprawie chromowania W Zielonej G. FALUIBAZ już nie zajmuje się galwanizerką. Przejął produkcję i usługi gość który otworzył w Żaganiu firmę mającą podobno fantastyczny sprzęt. Szefem jest Ryszard Chodorowski. Tel który mi podali w Falubazie to 068/ 377-72-44. Jednak podobno ciężko się wkręcić, bo gość ma usługi praktycznie przemysłowe na sporą skalę. Ale podobno da się załatwić. Mam nadzieję że Ci się uda. Pozdrawiam
  11. WILKU dowiem się gdzie chromują w tym FALUBAZIE. Kolega ma kilkanaście weteranów i często to robi.Ma gostek już ok. 70 lat i jeździ BMW Saharą :-) Co do lag to powiem Ci że kilka lat temu wymieniłem samodzielnie w Virago 535. Znalazłem świetny opis w sieci (myślę że jest aktualny do wielu maszyn). Jedyny problem to demontaż koła bez centralnej podstawki. Ale drewniany klocek i silny sąsiad załatwił sprawę (pomógł mi podnieść motor). Trwało to 2 godzinki i było łatwe. Osobiście nie przepadam za szybami, wolę ten pęd powietrza który dodatkowo przypomina o szybkości. Nie polecam tych uniwersalnych, ale głównie z uwagi na ich wymiary. Nie zasłaniały wystarczająco wysoko i dopiero po pochyleniu się było cicho, bez tego urywało łeb. Było gorzej niż bez szyby. Podaję link do stronki z instrukcją wymiany oleju w lagach i oczywiście uszczelniaczy: http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,1976940.html
  12. Chętnie do Czech pojadę. Nigdy tam nie byłem motocyklem. Napiszcie trochę o tym zlocie, kiedy, gdzie, co jest w nim tak szczególnie ciekawego i jaką trasą pojedziecie. Ale pewnie to nie za tydzień więc nie ma paniki. Miałem dzisiaj gula, była piękna pogoda, tak z 6 stopni i w mieście pełno napaleńców na maszynach. Widać że wszyscy nagrzani i szczęśliwi. Że też ta moja Suza przeziębiona..... Jutro zrobię jej małą kurację.
  13. Pytanie nie do mnie ale napiszę Ci jak jest u mnie. Dodatkowe lampy były w moim moto założone w serwisie w Niemczech i włącza się je przełącznikiem świateł długich. Efekt jest jednak taki że lampa główna świeci leko słabiej, za to dodatkowe dają ostro. W nocy widoczność jest świetna. Warto założyć. Pozdrawiam
  14. Mój niestety kaszle jak jest gorący. Masz jednak lepiej, nagrzewanie trwa chwilkę a potem "masz dobrze" jak długo chcesz, ja "mam dobrze" chwilkę a potem boję sie że nie dojadę :-) WILKU masz w okolicy Cybinki jakiś dobry warsztat. U mnie w Zielonej kiedyś był, ale teraz jest w Szwecji. Jeszcze jedno. Jeżeli szukasz chromowania to podobno w Zielonej G. robi to firma powstała na bazie FALUBAZU. Sam z ich usług jednak nie korzystałem.
  15. Podzielam zdanie Wilka co do łańcucha. Miałem ostatnie 3 motocykle z wałkami kardana i faktycznie komfort czystości felgi oraz braku obsługi jest super. Jednak łańcuch ma swoje zalety. Główną zaletą jest jego elastyczność powodująca brak szarpania przy zmianach biegów - jazda jest znacznie płynniejsza. Drugim istotnym powodem powiązanym z pierwszym jest bezpieczeństwo. Miałem kilka razy sytuację w której przy redukcji biegu potrafiło mi "pociągnąć" tylne koło. Wiem oczywiście że przy zakretach nie redukuje się biegów, ale jednak robię tę czynność rdzeniem mózgowym i czasami mi się to udawało zrobić - nie polecam - dosyć niebezpieczne. Po roku jazdy Marauderem potwierdzam świetną ergonomię i pasujące mi resorowanie. Porónując komfort jazdy z Virago (miałem 3 szt) jednoznacznie stwierdzam że są bez szans. Fakt że nigdy mnie nie zawiodły, a Marauder w czasie ostatniej trasy jesienią zaczął prychać i troszkę strzelać dławiąc się lekko i pewnie wiosną ktoś mądry będzie musiał go wyleczyć z tej czkawki. Na razie wymienię świece, fajki i wyczyszczę sprayem gaźniki. Ja niestety na razie nie polatam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...