Skocz do zawartości

ittmk

Forumowicze
  • Postów

    108
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ittmk

  • Urodziny 06/13/1960

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Osobiste

  • Motocykl
    BMW F650 GS Dakar
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2273795
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia ittmk

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

0

Reputacja

  1. Witam Jak w temacie, szukam miejsca, garażu na moto w północnej części Wrocka, ul. Trzebnicka, Kleczkowska, Kasprowicza itp Info na PW
  2. Wciąż aktualne.. :biggrin: YAMAHA NA ALLERO
  3. Sprzedam: http://allegro.pl/yamaha-tt-600-e-97rok-wa...1312404016.html Mogą być rozsądne propozycje
  4. Cała laga w tej cenie co podałem. W sklepie z hydrauliką cena oringu =2 zł. Dobrzej jest też ją skręcać na klej.
  5. DLA POTOMNYCH - normalny gwint - mocowane na klej - trzeba porządnie podgrzać - w środku oring uszczelniający, można kupić w sklepie z hydrauliką siłową. I tyle... Aha, koszt nowych części w serwisie = ponad 1500 zł.
  6. Sęk w tym, że torx odkręcony ale dalej ani drgnie... Prawy gwint, normalny?
  7. Witam mam motor TT 600 E z upside Down i cieknie mi na lewej ladze na połączeniu dolnej rury lagi z jarzmem hamulca i ośką koła ( nie wiem jak to nazwać...) Na rysunku widać, że te dwie części są rozłączalne a pomiędzy nimi jest jakiś oring (niebieska strzałka ) czy coś takiego.. Sęk w tym, że nie mogę tego rozkręcić, żeby się dostać do tej uszczelki , a to chyba ona jest uszkodzona - ba nawet nie wiem czy to jest rozkręcane czy jakoś inaczej osadzone.. Czy ktoś wie czy to się rozbiera i jak się do tego dobrać? Może jest lewy gwint? Może ta rura lagi nie jest jednak wkręcana? Może ktoś ma pomysł jak to uszczelnić bez rozkręcania.. LAGI Zdjecie
  8. Układ wejściowy ma 3 przewody - taka gwiazda... Mierzyć woltomierzem w stosunku do masy pojazdu - na każdym przewodzie wejściowym powinno być ok. 60 V i zmienia się jak dodasz gazu... Na układzie wyjściowym (przeważnie jeden gruby przewód) powinno być ok. 14 V i tez minimalnie się zmieniać po dodaniu gazu. Jeśli na wyjściu jest napięcie jak na akumulatorze 12,6 V bez pracy silnika - coś jest walnięte. Przy włączonym silniku i dodawaniu gazu napięcie na klemach aku musi być wyższe niż 13 V - jeśli tak nie jest to coś jest źle...
  9. Już wróciłem, zimno, wietrznie..Mało ludzi.. Motorów może ze 20... Pustawo...
  10. O właśnie o to chodziło.. Dzięki.. :icon_mrgreen:
  11. Kiedy motobazar we wrocku? - w listopadzie jest?
  12. Sam tak robię i jest oki.. W czasie postoju nie za długo z tym gniazdkiem...
  13. Jeśli tylko do tego i w czasie jazdy to będzie oki.
  14. To zależny właśnie, co będziesz podłączał do tego gniazdka.. Wylicz sobie sam: czas brania prądu ( w godzinach) razy ile prądu bierzesz równa się - pojemność akumulatora. I ten wzór jest na postoju gdy silnik nie chodzi.. W czasie jazdy dochodzi ci możliwość pobierania ok. 10 amper prądu.. I pamiętaj, że pojemność akumulatora to nie 100% prądu pobranego z niego - jakiś zapas musisz sobie zostawić aby ci moto zapaliło.. Jeśli masz aku 12Ah to stan krytyczny to ok. 7 Ah. (mniej więcej) Przy założeniu, że ładowarka komórki bierze ok. 0,5 Ampera to możesz ładować : 7 Ah/0,5A = 14 godzin.. Z tym czajniczkiem bym uważał bo on bierze na pewno bardzo dużo prądu..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...