Skocz do zawartości

Stawin

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Stawin

  • Urodziny 07/02/1985

Osobiste

  • Motocykl
    Junak M10,Thundercat
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Skierniewice

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Stawin

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. A jak wypadają w porównaniu z tymi dwoma modelami Pirelli Diablo Strada?
  2. Dzięki Panowie za wypowiedzi. Myślę o zx6 na następne moto i tak ogólnie się dowiaduję co ludzie sądzą o sprzęcie. Wiadomo model nie jest stary, ale już jakieś bolączki i niedopracowania, wady mogłyby wyjść przy użytkowaniu, więc też pod tym kątem pytam. No i ogólnie jak z jakością wykonania przy tych modelach? A sprzęt miał być zmieniany na nadchodzący sezon, ale jeszcze chyba rok będzie trzeba poczekać - kaska :evil:
  3. Witam A może ktoś wie coś na temat modelu '05-06?. Taka ogólna charakterystyka: bezawaryjność, wygoda (mam 188cm i 85kg) prowadzenie i na co zwracać uwagę przy kupnie takiej sztuki ? Posiadacze piszcie :P Z góry dzięki
  4. Z tego co ja wiem to Thundercat ma ok. 11-12 sek. do 200, a FZR na bank powyżej 15 sek. Do setki pewnie idą podobnie. Prędkość max u Thundercata coś na poziomie 245-250 km/h, a w FZR o 10-15 niższa. Sorry, że info nie jest szczegółowe, ale ogólnie mówiąc czuć różnicę w osiągach. Polecam Thundercata, bo to moto, gdzie nie ma się co psuć, oprócz nieszczęsnej dwójki i jest naprawdę solidnie wykonane.
  5. Może Frem to dobra decyzja. Kupowanie 600 na pierwsze moto nie jest wcale poronionym pomysłem, ale teraz sam wiem, że się nie wykorzystuje potencjału. Ja mam od miesiąca Thundercata, no i to też moje pierwsze większe moto (no może z tą różnicą, że od 5 lat na Junaku śmigam ), tak jak wyżej napisano jeżdżę narazie jak ciota i silnik do 7 tys kręce, nie wyżej, mimo, że i tak jak na ściga ma łagodną charakterystykę. No i teraz na ciuchy muszę ciułać powoli :smile: Weź XJ, a może Hondę NTV, bo co do fz6, lub wcześniejszych fazerów to im raczej bliżej do cbr niż XJ.
  6. Mam możliwość kupienia FG 14 za 500zł. Myślicie, że na mototargu można by ten model taniej dostać :) Jest jeszcze jedna sprawa. Obwóg głowy mam 60,5 cm, a modele HJC mają tak, że 58-60 jest rozmiarowo L, a 60-62 jest rozmiarowo XL. Przymierzałem oba rozmiary i ten L jest tylko niewiele ciaśniejszy od XL, i raczej nigdzie mnie nie uwiera. Jaki brać :buttrock: Jeśli jest możliwość proszę o w miarę szybką odp.
  7. A miał ktoś doczynienie z modelem HJC ZF-9 :biggrin: Bo wynika, że struktura skorupy to też włókna kompozytowe kewlaru, więc coś w stylu FG 14, choć pewnie nie identyczna. No i różni się tym, że wnętrze nie wyjmowane i zapięcie typu DD. Polecilibyście ten model :biggrin:
  8. Dzięki Panowie :icon_evil: W sumie też zapomniałem o mototargu, a na pewno tam zawitam.
  9. Witam Gdzie w Wawie lub okolicach można nabyć kaski HJC, bo jakoś nie mogłem nigdzie znaleźć? No i czy orientuje się ktoś czym się różni modle FG 14 od modelu CL 14, bo cenowo wyglądają podobnie. Ja poluję na FG 14, ale jak nie ma znaczącej różnicy to CL bym kupił, bo powiedzmy na allegro tych jest dużo więcej.
  10. Ja nabyłem w zeszły piątek Yamahe Thundercat :icon_mrgreen: Rocznik 98 no a przebieg 23tkm. Wydawało mi się to nierealne, ale w sumie nie skupiłem się na przebiegu, tylko na stanie. Silnik chodzi elegancko. Poprzedni właściciel jak kupował miała 16tkm i sam powiedział, że nie wierzy w ten przebieg, no ale przez 2 sezony jeździł i nigdy nic się nie działo, silnik igła. Nie warto się nad tymi przebiegami co skupiać za bardzo, jeśli serwis odpowiedni. Pewnie jak ja będe za 2-3 sezony sprzedawał też z przebiegiem 40tkm będzie wyglądała podejrzanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...