-
Postów
92 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O TWISTER
- Urodziny 11/19/1986
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Tarnowskie Góry
Osobiste
-
Motocykl
GSXR 1000 K3
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Strona www
http://www.szkolaexpert.pl
Osiągnięcia TWISTER

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)
0
Reputacja
-
Renowacja Hercules MF 2 / MOF 100 1938 z silnikiem SACHS 98
TWISTER odpowiedział(a) na TWISTER temat w Chwalę się!
Taki etap na dziś dzień: -
Renowacja Hercules MF 2 / MOF 100 1938 z silnikiem SACHS 98
TWISTER odpowiedział(a) na TWISTER temat w Chwalę się!
Fotki z prac nad układami zapłonowymi. Tak to wygląda na gotowo, z czego jestem bardzo zadowolony, bo wreszcie jakieś części wyglądają tak jak mają wyglądać. Za około dwa tygodnie będę miał kolejne części zrobione, to wrzucę fotki :) -
Renowacja Hercules MF 2 / MOF 100 1938 z silnikiem SACHS 98
TWISTER odpowiedział(a) na TWISTER temat w Chwalę się!
Następna porcja mniejszych fotek: Udało się dorwać korpus gaźnika z oryginalną blaszką zamykającą komorę pływakową, oraz z niewyrwanym gwintem na miedziany wężyk paliwowy, no i jeszcze oryginalny przewód paliwowy którego mi brakowało. O tyle mocno zależało mi na tych częściach bo jest tam jeszcze cały filtr powietrza który dosyć ciężko zdobyć. W moim pierwszym gaźniku w obudowie filtra powietrza ta blaszka do regulowania przepływu jest urwana, a tutaj mam ją całą :D Teraz powoli mogę zabierać się za składanie gaźnika. https://www.szkolaexpert.pl/wp-content/uploads/2018/04/hercules-tarnowskie-gory-nauka.jpg https://www.szkolaexpert.pl/wp-content/uploads/2018/04/hercules-sachs-98-tarnowskie-gory-prawo.jpg https://www.szkolaexpert.pl/wp-content/uploads/2018/04/fichtel-sachs-tarnowskie-gory-szkola.jpg https://www.szkolaexpert.pl/wp-content/uploads/2018/04/gaźnik-sachs-98-tarnowskie-gory-nauka.jpg https://www.szkolaexpert.pl/wp-content/uploads/2018/04/vergaser-sachs-98-tarnowskie-gory-prawo.jpg W przyszłym tygodniu może będę miał gotowe układy zapłonowe -
Renowacja Hercules MF 2 / MOF 100 1938 z silnikiem SACHS 98
TWISTER odpowiedział(a) na TWISTER temat w Chwalę się!
Jak go skończę zapraszam do siebie na przejażdżkę :) -
Renowacja Hercules MF 2 / MOF 100 1938 z silnikiem SACHS 98
TWISTER odpowiedział(a) na TWISTER temat w Chwalę się!
Chłopie WIELKIE DZIĘKI ZA TĄ FOTKĘ to jest dokładnie ten model nad którym teraz ja pracuję :) Nawet nie wiesz jak mało jest zdjęć tych motocykli, a tym bardziej takich, masz może jeszcze jakieś zdjęcia? Wielki radość mi zrobiłeś tym zdjęciem :D czy mogę używać i rozpowszechniać to zdjęcie? Wydłubałem układy zapłonowe i wysłałem do specjalistycznej firmy która je odnowi. Jak będzie iskra, paliwo i kompresja to ten motorek musi chodzić, bak za jakiś czas będzie bez rdzy, do gaźnika mam już prawie wszystkie części, przejrzeć silnik czy wszystko tam gra i powinno być dobrze. Coś fotki nie działają, tutaj można zobaczyć je w innym miejscu: https://www.motocykle.slask.pl/topic/138504-renowacja-hercules-mf-2-mof-100-1938-z-silnikiem-sachs-98/?tab=comments#comment-848447 -
Renowacja Hercules MF 2 / MOF 100 1938 z silnikiem SACHS 98
TWISTER odpowiedział(a) na TWISTER temat w Chwalę się!
Dziękuję przyda się :) Kupiłem nowe opony, z dętkami i ochraniaczami dętek. Koła zdemontowałem z bakiem i zawiozłem do tej firmy na renowację: https://www.facebook.com/kanuj.motocykle/ Koła mają zostać doprowadzone do stanu jak w oryginalne, czyli przednia piasta i obręcze kolor zielony, tylne torpedo chrom, szprychy oryginalne też mają iść w chrom. Bak zostanie oczyszczony i wylany specjalną chemią. Zamówiłem nowy tłumik, kolanko, oraz śruba z podkładką mocującą i korby które niestety teoretycznie powinny pasować praktycznie nie pasują. Tłumik z kolankiem jest dokładną kopią oryginału, świetne wykonanie, a powłoka chromowa robi wielkie wrażenie Rozebrałem układ zapłonowy, i widać po nim że ma 80 lat. W poniedziałek go wyślę do regeneracji Chwilowo to nie ciekawie wygląda, ale w poniedziałek przychodzi wielka paczka z nowymi tajlami :) Cała przygoda z Herculesem zaczęła się z motocyklem który stoi u mnie w domu na strychu, i jest to pamiątka po dziadku od mojej żony. Na niego też już są plany renowacji. W oby dwóch Herculesach są takie same klamki sprzęgła oraz dekompresatora oraz hamulca przedniego. W moim brakuje całego mocowania oraz klamki hamulca, i zleciłem skopiowanie tego elementu na obrabiarce numerycznej CNC. Jest to niestety droga zabawa, ale mi zależy na zachowaniu oryginalności. No i odebrałem kolejny element układu zapłonowego, czyli świecę, oczywiście BOSCHA taka jak była w oryginale. -
Mogę polecić książkę gdzie jest wszystko fajnie wytłumaczone "Przyspieszenie Keith Code" https://bukrower.pl/sklep/przyspieszenie-ii/ oraz film zrobiony na podstawie tej książki: https://www.youtube.com/watch?v=Ki_nJsuXIIA Ogólnie bardzo dobra pozycja, do poczytania i pooglądania. Wg zasad ujętych między innymi w tej książce uczymy prawidłowej techniki jazdy.
-
Renowacja Hercules MF 2 / MOF 100 1938 z silnikiem SACHS 98
TWISTER opublikował(a) temat w Chwalę się!
Witam. Kupiłem jakiś czas temu Herculesa MF 2 z 1938 roku do renowacji. Motocykl prezentuje się tak: Po długich poszukiwaniach informacji w necie, znalazłem parę zdjęć jak ten motocykl powinien w oryginale wyglądać, wkleję fotki dla potomnych i do dokumentacji zdjęciowej: Ten motocykl prawdopodobnie jest najbliższy oryginału z fabryki, ale na pewno sygnał dźwiękowy jest nieoryginalny. Względem mojego, ma logo na baku i na tylnych skrzynkach narzędziowych, oraz ładnie widać jak powinna wyglądać tylna lampa oraz przednia: Ten motocykl ma przednią lampę chyba taką jak ma mój: Zdjęcie tego motocykla znalazłem pod tym adresem: https://www.classic-trader.com/de/motorrad/inserat/hercules/mf-100/1940/67049 Z tego co widać względem mojego ma oryginalny lakier, szparunki, ale przednia lampa jest inna. Zdjęcia innych zachowanych egzemplarzy jakie znalazłem w internecie: Efekt jaki chciałbym osiągnąć to stan jak motocykla stojącego w niemieckim muzeum ale nie jestem przekonany czy przewód paliwowy jest oryginalny: Jutro wkleję fotki tego co już zrobiłem, jak byście gdzieś widzieli jakieś fotki lub mieli dostęp do części do takiego motocykla to piszcie śmiało:) -
U nas w kursie jest możliwość chodzenia na bezpłatne wykłady tyle ile razy ile dusza zapragnie, a prowadzimy je bardzo ciekawie i sumiennie w dwóch miejscach, sumarycznie cztery razy w tygodniu. Dla zobrazowania sytuacji podam, iż np. na kat. AM ustawa przewiduje tylko 6 godzin wykładów, a my robimy minimum 30h. Chcemy by wiedza zdobyta przez kursanta faktycznie znalazła swoje odzwierciadlenie w praktyce. Jako ciekawostką mogę jeszcze dodać, że jednym z naszych wykładowców jest osoba posiadająca uprawnienia egzaminatora państwowego. Kolejnym atutem jest to, że szkolimy technikę kierowania motocyklem na najwyższym możliwym poziomie, ponieważ czerpię umiejętności ze swojego doświadczenia motocyklowego - sam często brałem udział we wszelakich imprezach sportowych na motocyklach, typu wyścigi w Cieszynie, które udało mi się dwa razy wygrać, zawody w jeździe po między pachołkami itp., itd. Dla chętnych organizowaliśmy raz w miesiącu wyjazd na tor, typu Radom, Jastrząb gdzie można było szlifować technikę jazdy. Mamy do tego odpowiednie przygotowanie w postaci busa i lawety. Co do tras egzaminacyjnych, to na dzień dzisiejszy nie ma wytyczonej przez WORD i egzaminatorzy jeżdżą dosłownie wszędzie, a dzięki naszej lokalizacji nasi kursanci nie tracą czasu na dojazd do miejsc pułapek, na które trzeba zwrócić szczególną uwagę podczas szkolenia. Co do samych zainteresowanych czyli naszych potencjalnych kursantów - opinie o naszej pracy są ogólnodostępne - można w nie zerknąć i sprawdzić co o nas sądzą inni ;) Po prostu nasza oferta jest skierowana do szerokiej grupy klientów, którzy mają różne potrzeby a my jesteśmy wstanie się do nich dostosować.
-
Witam. Chciałem zaprosić do siebie wszystkich chętnych na kurs prawa jazdy kat. AM automat, AM, A1, A2, A. Szkolenie prowadzimy z teorii w Radzionkowie, oraz w Tarnowskich Górach, jazdy odbywają się w Radzionkowie około 3km od Ośrodka Egzaminacyjnego w Bytomiu. Dzięki temu jeździmy tylko i wyłącznie po trasach egzaminacyjnych. Jest możliwość zrobienia u nas teorii w systemie E-learningowym. Posiadamy jeden z najlepszych placów manewrowych w okolicy Radzionkowa, Bytomia, Piekar Śląskich, Tarnowskich Gór, zlokalizowany przy trasie egzaminacyjnej z Wojewódzkiego Ośrodka Egzaminacyjnego w Bytomiu. Na tym placu każdy bez problemu nauczy się wszystkich zadań gdzie prędkość jest mierzona na egzaminie państwowym - slalom szybki gdzie średnia prędkość przejazdu musi wynosić minimum 30km/h, hamowanie awaryjne oraz hamowanie we wskazanym miejscu z prędkości 50km/h, tak samo na naszym placu jesteśmy wstanie wyćwiczyć wjazd na wzniesienie. Zobaczcie sami jak to wygląda: Nasze motocykle (nie wszystkie): Zajęcia na wykładach: Posiadamy bardzo atrakcyjne ceny na kursy prawa jazdy: https://www.szkolaexpert.pl/cennik-kategoria-am-a1-a2-a/ Dla forumowiczów przewidujemy atrakcyjne rabaty. Jesteśmy w Radzionkowie i Tarnowskich Górach, więcej informacji znajdziecie o nas na naszej stronie i FB: https://www.szkolaexpert.pl/ https://www.facebook.com/oskexpert Pozdrawiam i gorąco zapraszam. Tomek tel. 513 944 007
-
Jak by ktoś chciał sobie zrobić taki kurs to zapraszam. Uczestnikiem kursu może zostać: -osoba od 12 roku życia (za zgodą rodziców). Patent uprawnia do prowadzenia i czarterowania jachtu żaglowego. Cena: Kurs- 600zł Egzamin państwowy- 150zł Wydanie patentu- 50zł Pływanie praktyczne odbędzie się na zalewie „Chechło” - Tarnowskie Góry (Śląsk) Szczegółowe pytania i zapisy bosman p. Jerzy tel. 604 065 327.
-
Witam. Wystawiam do licytacji taki wydech, może akurat komuś się przyda: http://allegro.pl/sh...item=3051121572 Rozstaw śrub mocujących standart 78mm. kontakt: tel. 513 944 007 Pozdrawiam
-
Witam mam do sprzedania Suzuki GSX-R 600 SRAD z 1999 roku. Motocykl jest zarejestrowany i opłacony, przegląd do 05.2011. Dodatki go GSXR'a -nakładka na siedzenie -alarm załączany z kluczyka -wyświetlacz biegów -przewody hamulcowe w stalowym oplocie -klocki hamulcowe złote TRW -klamka sprzęgła z easy pull'em (3 stopniowa regulacja) WIRTZ RACING -amortyzator skrętu (12 stopniowa regulacja) -lakier biała perła -carbonowy tłumik -crash pady W kwietniu 2010 wymienione opony, wszystkie filtry i płyny eksploatacyjne (posiadam rachunki). Suzuki jest w bardzo dobry stanie. Bardzo dbałem o ten motocykl, wszystko było robione na czas. Motocykl aktualnie jest obklejony reklamą mojej firmy, którą bez problemu można ściągnąć. Polecam ten motocykl, nowy właściciel na pewno będzie z niego bardzo zadowolony. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M2066761 kontakt: tel. 513 944 007
-
Wariata sen o R6
TWISTER odpowiedział(a) na cabaniero temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Fajnie zrobiony, choć ja bym go troche inaczej widział, i pare rzeczy trzeba by zmienić. Wsumie bardzo ciekawa koncepcja :D