Skocz do zawartości

Fasol

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Fasol

  • Urodziny 09/12/1979

Informacje profilowe

  • Lubię
    historia, góry, motoryzacja stara i nowa, mechanika
  • Skąd
    POLSKA

Osobiste

  • Motocykl
    CBX 750P , YFM660
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Fasol

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. A propos, gdyby ktoś poszukiwał dysponuję drobnym zapasem do CBX750PH, chodzi mi o części, a mianowicie osprzęt policyjny : sztyca tylna ze światłem obrotowym czerwonym, światła patrolowe niebieskie, same wkłady niebieskie do lamp patrolowych, gniazdo mikrofonu z mocowaniem, syrena clarion AA-112A (niestety bez zewnętrznej tuby ale wyje jak powinna ... :) - można z czegoś dokombinować - dla kupującego mogę podać wymiary oryginalnej ), gmol tylny z zamkiem na kask, puszka do instalacji POLICE na gmol przedni, światło patrolowe czerwone, sprzęgło z przekładkami (w bdb stanie, pojeździ jeszcze wiele sezonów) , klamka sprzęgła i hamulca, śruby do owiewki, szkiełko niebieskie do podświetlenia BOX BRIEF. Oczywiście części używane w stanach od dobry po bardzo dobry - szukający nowych części POLICE zapomnijcie, po prostu ich nie ma już . Ceny dla poważnie zainteresowanych na priv - [email protected] , liczcie się z tym że kupujecie części do zabytkowego i prawdziwego klasyka więc nie ma tu mowy o sprzedaży za przysłowiowe 10 zł, bo takich odsyłam od razu na odpust ... :) Pozdrawiam.
  2. PKMMP (Podkarpacki Klub Miłośników Motocykli Policyjnych)

  3. Wolę starą dobrą i sprawdzona konstrukcję jak jakiś współczesny gejowóz ... :) Przykładem może być następca starej dobrej Africa Twin czyli Varadero - plastikowy szmelc
  4. A mi udało się kupić cbx-a policyjnego z przetargu. Stan super, a cena ... groszowa, ale pisał nie będę bo niektórych mogło by powalić że aż tak niska. Motocykl przepiękny, ma otarcia na gmolach i ... tyle. śmiga przecudownie a wygląd i brzmienie powala wszystkich. Szukałem dobrych parę lat tej konstrukcji i udało się.
  5. Witam kolegów. Swoją Divą w ubiegłym sezonie zrobiłem 7,5 tyś km. Trasa po naszym kraju, ale także Słowacja, Węgry, Czechy. Wrażenia z jazdy ??? Dla mnie rewelacja, super turystyk za niewielkie pieniądze z bardzo trwałą mechaniką. Ja mam ponad 180 cm wzrostu i przy oryginalnej owiewce i szybie zmęczony byłem już jak podmuch powietrza walił mi w kask. Zmieniłem owiewkę i szybę, a mianowicie zakupiłem nakładki boczne z wypełnieniami od wersji POLICE oraz wysoką szybę.. Maszyna na dalekie trasy super, jednorazowo 600 km i dupsko nawet nie bolało, czasami tylko podczas jazdy rozprostowanie kolan i dalej. Spalanie przy prędkości do 120km/h wyszło mi 5,5-6 l/100km także niewiele, największe spalanie miałem 7 litrów na 100 km ale to było tylko podjazdy po mieście. Ogólnie z maszyny jestem bardzo zadowolony. Przy zakupie czegoś nowszego pozostanę przy tej samej marce jednak model już inny, np FJR 1300. Ale XJ 900s zostanie , może sentyment :clap: Pozdrawiam.
  6. Potrzebuję serwisówkę do Yamahy XJ 900S Diversion 1996 rok lub XJ 900P. Może ktoś pomoże ? Język nieważny, przetłumaczę sobie :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...