Skocz do zawartości

MłodyYZF

Forumowicze
  • Postów

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O MłodyYZF

  • Urodziny 08/27/1990

Informacje profilowe

  • Lubię
    Mechanika :)
  • Skąd
    Racibórz

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    9778343
  • Telefon
    664064498
  • Strona www
    http://

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia MłodyYZF

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Mozna to pospawać , ale musi to być spaw minimum 15 ton wytrzymały. Można też znaleść kogośkto by to odpowiednio zgrzał do pierwotnej postaci. To sie dzieje w każdej hayabuzie po jakimś mocniejszym uderzeniu tam sie pojawia taka ryska. Wada fabryczna tego motoru, inzynier źle wyliczył rozkład siły. Jednak możesz też sprubować kupić nową ramę, wtedy bedziesz miał pewność, że nic sie nei stanie i że pod wpływem sił ( działają tam duze siły przeciażenia ) nic nie popeka i spaw nie podda ci obciążeniu. Nie no to masz tak jak byś miał nową na takiej sie da jeździć, chyba że przy wejściu w zakręt zamiata całym motoremi kołysze to trzeba zmienić. jeżeli nie to można z tym zyć :D
  2. Dokupić zawsze mozna :) masz pełen zestaw pierścieni do tego modelu. Jak nie znajdziesz oryginalnych to musisz poszukac o tej samej średnicy
  3. Wał kardan masz zdecydowanie leprzy !!!
  4. najlepiej dać cylinder do szlifowania a tłok zostawić taki sam to zwiększy ciśnienei sprężania i zwiekszy moc. Wadą jest to że spadnie żywotnosc w niektórych przypadkach bardzo drastycznie !
  5. Sprawdź czy niemasz luzu na sworzniu tłokowym czy gdzies niemasz od strony sklrzyni wycieku z zimeringa. wyreguluj mu obroty !
  6. Wsadź inny wydech kup nowy gaźnik i wariator :D:):) roli i ślizgi tez wymień :)
  7. Prawdopodobnie cylinder źle założyłeś ! Albocos jest znim nie tak . Przy wymianie cylinda mogłeś sie też pokusić o wymiane uszczelki pod głowicą. A na tym wałku niemoze być luzu.
  8. Jak masa i napięcie podłączysz dobrze to nic sie nie stanie :D:):) Może nawet wydajniej pracować :)
  9. No jak chcesz to mozesz przwodami odpalać zapłonowymi, na popych, pod prostownikiem ale to jest ryzykowne bardzo bo moze ci instalacje spalić. A od bateri nie odpalisz bo tam jest mały opur i moze ci ja spalić lub rozsadzic w rekach a to jest niebezpieczne.
  10. No znam:) słyszałem o oleju LUK :icon_exclaim: stosowany najczescie w Jawach500 (żużlowe) duża eksploatacja i wogle super olejek. Niektórzy leją też taki do samochodów :icon_exclaim:
  11. Umnie w miejscowości gdzie mieszkam jest ktoskto robi podobnie tylko że on jeździ traktorem wymusza nie patrzy na znaki ma poprostu pierszeństwo zawsze. Totalna głupota i takim powinnizabierać prawka !!
  12. Jeżeli masz elektroniczny to starczy go wyresetować i przestawić na kilometry. Jeżeli masz linke to musisz ją wyciągnąć kupić nową ale taka co bedzie pokazywała kilometry, bo sa 2 rodzaje. Wmontujesz nową, później nowy zegar i już masz kilometry:)
  13. no można z tym walczyc :icon_twisted::) stosując odpowiednielakiery na korozje :icon_mrgreen: A motorom nad morzem szkodzi klimat :P
  14. Ja na twoim miejscu poszedł bym go reklamować!!! Może byc tak że koleś źle ci wyregulował gaźnik !!!
  15. mnie osobićie ten dźwięk pociąga najbardziej :buttrock::) Ducati 1098s
×
×
  • Dodaj nową pozycję...