No to miales nieszczelne turbo. Przy dobrze zrobionym poprawia osiagi i to znacznie. Ja ten gwint uszczelnilem dodatkowo a ten wezek to czym dluzszy tym lepiej bo ma wieksza pojemnosc.
Ja mam ruskie turbo. Sam zrobilem. http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.ph...er=asc&start=25 Pali z pol litra wiecej. Popawa mocy odczuwalna. Silnik jest elastyczniejszy. Nie muli sie tak na niskich.
Ja sie spotkalem, ale tylko w teorii. Jakos nie potrzebuje w mojej solowej szosowce. Nie grzeje sie. Moze bym zrobil jakbym mial terenowy zaprzeg bo wieksze obciazenie i mniejsze chlodzenie.. Tu jest jakis scemat Silnika nie trzeba ruszac tylko nakretke filtra oleju. http://www.jimmie.motocykle.org/index3.htm (warsztat) pozdro
Jesli wycieka Ci otworem miedzy skrzynia a silinikiem i kapie na miske olejowa to moze tez byc nieszczelnosc w skrzyni. U mnie tak jest :/ Musisz zbadac co za olej kapie. Moj znajowmy robi to po zapachu ;) Cieknie mi chyba simering(bo co innego) a wymienilem na nowy ;/ Co do tego sznurka... hm miedzy lozyskiem a tym simeringiem spotkalem sie z takim odrzutnikiem filcowym. Mialem tez go u siebie, ale go wywalilem. Z tym gwintem to mi sie podoba :flesje: nie slyszalem o tym. U mnie jeszcze zastosowalem kryte lozysko walu i wydlubalem uszczelnienie od strony silnika coby lozysko mialo smarowanie i troche hamowalo olej. (moze to tylko efekt placebo :crossy:
Jest to simering. Siedzi on w tylnej podporze walu. Jak ostatnio zakladalem to byl dwuwargowy. Kiedys chyby byly zwykle. Mam zapasny w garazu wiec jak bardzo chcesz to moge Ci dac wymiary. Nie ma problemu z kupnem u dilerow ruskich czesci. Nawet mozna do nich zadzwonic po darmowa porade lub wymiary simeringow. Telefony do nich podawalem w innym temacie.
Nie zrozumiales mnie.Chodzilo mi o to, ze w tym dnieprze nie trzeba nic robic, bo jest dobrze zrobiony. Wiem, znam wlasciciela. Mojego ruska tez musialem zrobic i dlatego znam kazda srubke. Nie zaczynajmy dyskusji o awaryjnosci ruskow bo takie byly juz na tym forum.
Nie, tego siuwaksu lejesz niezaleznie do jakiej benzyny. Kiedys byla benzyna u95 z olowiem. Jezdzily na nich motocykle starsze bez katalizatora. Po zlikwidowaniu tej benzyny starsze silniki nie moglyby dzialac na bezolowiowce, bo np. wypaliloby to gniazda zaworowe. Lejemy wiec dodatku do bezolowiowki do sprzetow ktere chodzily dawniej na u95. Do nowszych motocykli i z katalizatorem nigdy nie lej. pozdro
Do 5 tys i szybszy od jawy. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=63705663 Nic nie trzeba w nim robic. Sam mam ruska i jestem bardzo zadowolony, znam juz kazda srubke w silniku :) pozdro
Mam urala i nie ma problemow. Jak jest nowy filterek to moze paliwo schodzi z pewnym oporem, ale po paru minutach nie ma problemu. Przesacza sie normalnie pod wplywem grawitacji. pozdro
Nie rozumiem czemu nie uzywacie filtrow paliwa przed gaznikami? Ja mam maluchowskie i od 3 sezonow nie czyszcze gaznikow. Sprawdzalem tylko i nie bylo co czyscic. co sezon wymieniam tylko te filterki. Zero problemow z brudnym gaznikiem. A bak mam w nienajlepszej kondycji. Troche rdzewieje :) pozdro