Skocz do zawartości

mandek cbr f1

Forumowicze
  • Postów

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mandek cbr f1

  • Urodziny 01/26/1978

Osobiste

  • Motocykl
    honda cbr f1 pc19
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1821550

Informacje profilowe

  • Skąd
    ełk

Osiągnięcia mandek cbr f1

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. witam ja potrzebuje do zx6r 99r bede wdzieczny pozdr
  2. ja bym ci proponował kupic cos szybszego , dozbieraj troche kasy np. 7 tysi i juz masz honde cbr f2 a jak sie obawiasz takiej pojemnosci to zx4r (400cm3) 125 -ką posmigasz miesiąc ijuz bedziesz chciał cos szybszego i mocniejszego pozdro
  3. witam zmieniłem jakis czas temu moto na zx6r z 2000 roku z przebiegiem 20 tysi, wyglad nowka itd... po jakis 500 km słychac z silnika a dokładnie z okolicy gazników z lewej strony cykanie nirównomierne tak jakby ktos stukał kluczykiem w rame dzieje sie to po odpaleniu moto z rana, potem olej sie zagrzeje i znika ale pózniej pojawia sie w czasie jazdy przy mniej wiecej 3/5 tys obrotów i jest juz równomierne... czy ktos miał juz taki przypadek? przesiadłem sie z hondy może jazduje? drugi problem to cieknie mi z prawej strony sączy sie w połowie silnika ale nie jest to uszczelka pod głowice tylko to cos co jest z prawej strony, nie jest tez to osłona sprzegła, nie wiem poprostu nie mam serwisówki, czy to osłona łańcuszka rozrzadu? gdzie na mazurach serwis kawasaki? czy ten w olszytnie jest ok? wiem ze to tez serwis yamachy czy za pełną regulacje silnika czyli: gazniki(wszystko),wymiana świec(olej itp były juz wymieniane),łańcuszek z napinaczem, zawory regulacja, krzycza ode mnie 850 zł czy to dużo? prosze o szybka odpowiedz bo jade juz do serwisu w piątek dzieki wszystkim
  4. ja tez chce wiedziec mam f2 zatarta i chce zrobic troche przekładek
  5. powinien pasowac bez problemu, problem moze byc jedynie z mocowaniem do podnóżka , jesli nie kup samą puszke np. przelotowa i dospawaj
  6. sprawdz najpierw stopien sprezania, mozliwe ze to zawor tak by bylo najlepiej, ale mamy tu rozwalona swiece wiec ja bym postawił na tłok moze sie ukruszył
  7. witam 100 pro to uszczelka pod pokrywe, inaczej zamiast płynu chlodzacego był by kisiel, hondy czesto maja taka przypadłosc, wiec sie niemartw i wymieniaj a potem daj znac pozdr
  8. dziwie sie tylko ze ludzie proponuja abys jezdził dalej, zeby to byla uszczelka pod pokrywe zaworowa to jeszcze mozna jezdzic ale pod głowica lepiej nie...szybkiej naprawy i oby jak najmniej takich przypadków
  9. witam na twoim miejscu bym wymienił , choc to juz koniec sezonu przy długiej jezdzie z taka uszczelka mozesz byc pewien ze trzeba bedzie głowice dac do planowania koszt w granicach okolo 150 zł ale nie jestem pewien w serwisie na bank drozej bedzie no i w kazdej chwili moze sie posypac całkiem ta uszczelka czyli zamiast płynu chłodzacego bedziesz miał kisiel a potem wiadomo czyszczenie całego silnika lub jak nie zauważysz nawet zatarcie silnika
  10. witam teraz moje spostrzezenia w swojej cebrze wymienilem tłumik na wypruty 1 dziura w obrotach w okolicy 7 tysi potem idzie jak szalony 2 końcowka tlumika teraz jest non stop czarna wczesniej tego nie było 3 wiecej bierze oleju, paliwka tez troche wiecej 4 czesciej trzeba regulowac zawory no i przy okazji silnik 5 teraz ma jadniejszy dzwiek
  11. moze deko za ostro fakt sorki... ja tez popieram naprawe na noeych czesciach, z tym ze to bedzie spora suma pewnie tyle co caly motor.... i nie myslalem zeby koleszka jak znajdzie od razu skrzynie klikał na "kup teraz" jest na forum niech pyta kto ma na sprzedarz, mozna i popytac po serwisach znajdzie napewno albo tak jak mowisz i co wczesniej pisałem niech szanuje 2 to jeszcze pojezdzi sie nie pali, na pałowanie na 1 bez sensu, 2 do 7/8 tysi a reszte niech ora
  12. w sumie macie racje zgadzam sie z tym, tylko ze naprawa bedzie go kosztowac tyle co jego motor, wiec chlopak niech oszczedza 2 i zbiera kaske na nowszy motor przynajmniej 2000 roku, ale jak sie nie ma forsy a ma sie marzenie zeby czyms jezdzic to wiadomo ze kupuje sie to na co stac, druga sprawa to przypuszczam ze jak go kupował to nawet nie wiedział o tym ze dwujka wylata,
  13. no wlasnie pacz rossi sie znalazł. co ty mozesz wiedziec o moim sprzecie i czym jezdzilem wczesniej, ty tez dostawales w dupe jak bylas młody tak samo i kazdy sprzet na rynku, najlepiej chlopaka wyslac do serwisu hondy i niech wybuli 3000/4000 tysie za naprawe...
  14. no kolega ma racje, 2 na wykonczeniu z tego co wiem to to nianiek jest swierzym kierowca proponuje nie strzelac z 2 przy 11 tysiach to jeszcze posmigasz troche, a jak padnie to widzialem na allegro skrzynie za 350 zł urzywke, no i jest silnik 600 pc19 za 1400 to najprostrze wyjscie bo mozliwe ze se sam poradzisz z wymianą a potem serwis i regulacje. kupujac nówki to kupisz ze za to nowy motorek, w sumie to czesci sie nie wymienia tego typu kupuje sie silnik taniej pozdr :icon_biggrin:
  15. gratuluje wyboru, uwaga na manetke gazu, na poczatku dobrze wyczuj motorek. a 500 tow 95 % 600 chyba tylko cylindrami sie różnią, ale nie wiem tego dokładnie. szerokiej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...