
ratosny
Forumowicze-
Postów
53 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O ratosny
- Urodziny 09/01/1990
Osobiste
-
Motocykl
Suzuka drz400
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
8392532
-
Strona www
http://
Informacje profilowe
-
Skąd
rawa mazowiecka
Osiągnięcia ratosny

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)
0
Reputacja
-
http://allegro.pl/suzuki-drz-400-drz400-s-i2007027184.html
-
zmieniam na coś innego http://allegro.pl/show_item.php?item=1863822787
-
witam mam problem.do suzuka drz400 sm 2006 zostala wlana ropa za 17 zeta zamiast benzynki.motor odpalil i przejechal kilometr po czym zgasl.dolany byl do pelna, czyli 4 litry diesla i 5 benzyny bylo w baku.czy mozecie mi podac jakas liste czynnosci ktore trzeba wykonac teraz?czy ogarne problem sam w swoim garazu czy jest to juz zaawansowana mechanika?pozdrawiam dzieki
-
witam mam problem z prądem w suce 400SM.Jakiś czas temu jechałem w nieco dłuższą trasę i zauważyłem że mi ześwirował kierunkowskaz z tyłu(zaczął chodzić szybciej).Pod koniec jazdy zacząłem mieć problemy z mocą, a na drugi dzień moto w ogóle nie zareagowało na kluczyk w stacyjce. Naładowałem akumulator prostownikiem, przejchałem 10 km, i znow nie mam w ogole prądu.podejrzenie padło mi na alternator, ktory nie pracuje w ogole, bo sunia zabiera cały prąd z akumulatora.przeczytałem temat 'problem z ładowainem' w mechanice ogolnej, chciałbym tylko zebyście dodatkowo mnie naprowadzili.dzieki pozdrawiam
-
http://fiche.ronayers.com/Index.cfm/Module...D/2/Make/Suzuki sprobuj tutaj tez. btw to brzeczy mi chyba rozrzad w moich drzetach(S z 2000 i SM z 2006).motocykle maja przejechane po 5 tysiecy i slychac brzeczenie jak utrzymuje je chwile na wysokich obrotach(za wysokich na dany bieg).czy to wina rozrzadu/napinaczy czy czego?
-
KTM lc4 sm- warto?
ratosny odpowiedział(a) na patrykk99 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
witam ja chcialbym sie czegos dowiedziec o tym moto bowiem sie do takowe przymierzam.co ile olej, regulacje różne(w serwisowkach pisza jak pisza,jak wyglada w praktyce), co ile trzeba bedzie remont zrobic(moto bedzie zawsze rozgrzane przed jazdą,jazda max 130km/h).no i ile to w ogole pojedzie?i prosze jeszcze o opinie ogólną.z tego co wiem to ktm jest solidnym motorem, ale jest drozszy w utrzymaniu-czy polecilby moze ktos bardziej huske 610 sm?pozdrawiam -
w serwisowce do e podaja ze co 800 km sie olej powinno wymieniac wiec co 5 zbiornikow paliwa to nie jest chyba za czesto.co ciekawe w manualu od s pisza ze olej co 6000 km (!?) i filter co 2 wymiany oleju.ja akurat wymienilem po 3800 razem z filtrem bo te dane wydaly mi sie nieco absurdalne... pzdr
-
http://allegro.pl/item587360036_yamaha_yz_...2_mapy_400.html Panowie moglibyscie mi poweidziec cos wiecej o tej krosowce i wytlumaczyc,dlaczego zawieszenie 'warte kilkanascie tysiecy' koles sprzedaje z motorem za 7,5 tysi.jak by wygladal serwis w przypadku tego motocykla i jakie to sa koszty-i ile by mi sluzyl pozdro
-
co to jest teren twardy?dobrze ubity??
-
Prawo Jazdy - wymiana, utrata
ratosny odpowiedział(a) na Hun996 temat w Przepisy, ubezpieczenia, kredyty
Ja mam z koleji inne pytanie. Wczoraj zdałem egzamin na Kategorie A i jak wiadomo na nowy swistek bede sobie musiał poczekać od 2 do 4 tyg. Zastanawiam sie czy mogę juz jezdzić motocyklem 250ccm i większym (bo A1 i B to mam) legalnie po ulicy?? Czy policja sprawdzając (no za jakiś tydień) przez radio przy kontroli bedzie wiedziała ze ja juz mam zdane A i potraktują to jako brak dokumentu czyli 50zł czy jako prak uprawnienia i bede miał kłopoty. Prawada jest taka ze na ćwiartce jezdze juz dłuuuższy czas i problemow nie miałem no ale teraz jak juz zdałem to prawko A boje sie zeby mi go np nie cofneli albo nie wstrzymali... mam ten sam problem z moim prawkiem,z tym ze moje juz jest do odbioru w urzedzie tylko nie moge isc osobiscie tego odebrac-co mi grozi podczas kontroli w przypadku stwierdzenia braku dokumentu poswiadczajacego uprawnieinia(mowimy o prawku A i B)dzeeki pzdr -
Yamaha WR 250 'n' 450
ratosny odpowiedział(a) na akiraone temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
no to wlasnie ujebales moje marzenia o wuerce.bo sformuowanie jak wyczyn rozumiem:takie same koszty jak w motocyklach krosowych.ale myslalem ze nie trzeba zmieniac tak czesto tlokow i olejow jak w krosowce.zapomnialem dodac ze raczej tez chcialbym miec moto odblokowane skoro fabrycznie jest przytlumione.a jaka pojemnosc 250 czy 450?250 jest lzejsza bo wazy cos 106 kilo a 450 112 ale to tak duzo mniej niz 132 kilowy drz a ile tam jest mocy podajcie cos w przyblizeniu w drzecie s jest 42KM pozdro -
Yamaha WR 250 'n' 450
ratosny odpowiedział(a) na akiraone temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
witam jestem szczescliwym posiadczem drz400s.chcialbym jednak przesiasc sie na yamahe wr-mam jeszcze watpliwosci co do pojemnosci.argumentem przejscia z drz na wr jest waga(drz jest troche ciezki-jak wsiadlem na gasgasa 300 kolegi to odczulem to 40 kg mniej).i jak jest z ta moca 250-450-czy bedzie ona duzo wieksza,czy bede odczuwal duza roznice miedzy drz a tymi motorami?czytalem tutaj ze wr jest najtrwalszym motocyklem z hardendurowcow co dodatkowo za nim przemawia.no i jak z serwisem-ile trzeba wlozyc w czesci eksploatacyjnie po kazdym sezonie(lub w trakcie)?dzieki pozdro -
siemanko czy kranik do drz400 bedzie pasowal od rmz czy tez drz110 i ogolnie innych modeli??moze ktos posiada takowy na sprzedaz pzdr od pewnego czasu dochodzi mnie dziwne brzeczeniez silnika na wyzszych obrotach.dzwieki raczej nie sa normalne czy cos sie stalo tam??pzdr
-
siemanko dzisiaj zdarzylo mi sie oberwanie chmury jak jechalem nad pilica.deszcz byl ogolnie zaj****isty.w wyniku tegoz deszczu manetka zaczela mi ciezej chodzic w reku.rowniez silnik zaczal mi troche mulic. czy moglo sie tam cos zalac przelac utopic??
-
jakie cisnienia powinny byc w oponach crossowych w drztach??i czy 1 atmosfera=1 bar????