Skocz do zawartości

Grey Wolf

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Grey Wolf

  • Urodziny 09/27/1976

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CB 750
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2719546
  • Telefon
    603478721
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Gdynia

Osiągnięcia Grey Wolf

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Orientujecie się może ile kosztują tablice dojazdowe, bo zamierzam pojechać do Berlina , kupił bym sobie CB 750 i wrócił bym motocyklem.
  2. Witam. THX za podpowiedź,zmierzyłem ciśnienie w cylindrach jeden walnięty,zawory całe w bdb stanie, uszczelniacze tak samo,wydmuchało uszczelkę pod głowicą,dziwnym trafem omineło kanały płynu chłodzącego i ciśnienie z cylindra waliło do oleju. Już naprawiłem.
  3. Witam.Problem dotyczy Hondy VT 500 E rok prod. 87 przebieg 34000. Motocykl po przejechaniu około 20km potrafi wypompować około 100ml oleju poprzez wąż odmowy do zbiorniczka odmowego.Stało mi się to nagle wcześniej nie zauważyłem jakich kolwiek zmian tzn spalania nadmiernej ilości oleju, stan oleju zawsze był odpowiedni,motocykl nie kopcił na zimnym jak i na ciepłym silniku i nadal nie kopci, wygląd świec ok, wymieniony olej na midland 10W40 łącznie z filtrem oleju, filtr powietrza został wyczyszczony i nawilżony olejem do filtrów bel ray. Motocykl nie miał i nie ma spadków mocy normalnie przyspiesza nie dziwnego sie nie dzieje.A olej pompuje jak by miał pompke wmontowaną.
  4. Szukaj Wojtka Kniazia na allegro ma nick Kniaziw sprowadza części do simsonów.
  5. Normalnie bez przeróbek wyciąga około 60 km/h po tuningu można z niego wycisnąć 110km/h -wymiana sprzęgła, 5-biegowa skrzynia biegów ,12 kanałowy cylinder, wał do tuningu, i gaźnik amala czyli gra nie warta świeczki.Bo sam cylinder to 600zł
  6. To na 100% płyn chłodzący nie koniecznie z pod głowicy ,węże wchodzą w króćce od cylindrów możliwe że pomiędzy króćcami a cylindrami jest nieszczelność ale przeważnie jest tak że ciśnienie z cylindra wali na układ chłodzący, w płynie nie musi być oleju ani w oleju w płynie chłodzącym,a uszczelka pod głowica może być uszkodzona.
  7. Wyglada na to że termostat się za późno otwiera ,robi sie ciśnienie i wyrzuca chłodziwo przez zbiorniczek wyrównawczy. I tak po trochu ubywa cieczy miałem to samo. A praktycznie nic nie widać żeby sie coś działo. Pozdrawiam. :notworthy:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...