Skocz do zawartości

Enduromaniak

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Enduromaniak

  • Urodziny 08/15/1982

Osobiste

  • Motocykl
    KTM 450 EXC
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    turek

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Enduromaniak

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich dawno nie zaglądałem na forum a teraz widzę ,że ktoś miał fajny pomysł z tym tematem. Jeżdzę od roku na KTM 450 EXC (2003) Dla zainteresowanych podzielę się swoją opinią na temat tego motorku. Widzę ,że dużo ludzi chcących kupic EXC waha się między 450 a 525 wybór jest prosty zależy gdzie i jak jezdzisz . 450 ma wystarczającą moc ,żeby sobie pojezdzic po lesie po jakiś górkach czy jakiś tam bagnach (mocy napewno nie zabraknie) ,ale tak jak u mnie w okolicy gdzie jest dużo różnych żwirowni i mnustwo sypkiego piachu to 450 słabo daje sobie tam radę !!! Jeżeli chodzi o sprawy techniczne to jestem raczej zadowolony z niego (zawsze wróciłem na nim do domu) Moim zdaniem najważniejszą rzeczą jest pilnowac poziomu oleju przed każdą jazdą i czasu jego wymiany po za tym zawory ,łożyska ,filtry i inne duperele . Jak go kupiłem założyłem mu "na dzień dobry" neopreny na przednie zawieszenie ,wymieniłem łańcuch rozrządu, uszczelniacze pompy wody, świece .Silnik działa jak zegarek ,ktoś napisał ,że Jak się dobrze serwisuje ktma to ta maszyna musi jezdzic i to prawda !!! Na moim sam przejechałem 5000 km w trudnym terenie a teraz ma przejechane prawie 12 000 (to bardzo dużo) i ma chęc jeszcze jezdzic. pozdrawiam wszystkich
  2. Motyw z mikrometrem jest naprawdę niegłupi Ja kupiłem szcelinomierz na allegro dałem, za niego 40 zeta i sobie wyregulowałem zawory w swoim KTM ale coś mi niegrało więc porzyczyłem mikrometr i było już wszystko jasne poprostu niektóre szczelinomierze nietrzymają wymiaru ,nawet te droższe !!
  3. Stary olej jak ci przeszkadza to wylej do kibla i już ,albo sąsiadowi tujki podlej (jeżeli go nie lubisz). A tak całkiem poważnie to są miejsca gdzie skupują przepalone oleja płacą niewiele bo około 0,50 PLN za litr
  4. No właśnie podniosłem iglicę o jeden ząbek i różnica jest widoczna. Jednak przy mocniejszym szarpnięciu manetki i wkręceniu silnika na wyższe obroty wystrzeli z tłumika jęzor ognia. Jednak trzeba się trochę postarac ,żeby usłyszec ten strzał Dzięki wam za porady POZDRO
  5. Jeżeli rozumiem ,że jak podczas jazdy nie strzela to jest wszystko wpożądku i zawory są dobrze wyregulowane
  6. Też słyszałem ,że Ktm-y lubią sobie "postrzelac" tylko ,że u mnie strzeli przy każdym mocniejszym odpuszczeniu manetki. więc niewiem czy robic coś czy to zostawic
  7. no dobra ale czy coś z tym robic czy się nieprzejmowac? Jeżeli zawory są zużyte to może powinienem wymienic bo mogą się gniazda zaworów wypalac
  8. witam Szukałem na forum tego tematu al nie udało mi się na nic trafic Niedawno przyprowadziłem KTM-a (2003)i od począdku trochę mi strzelał ,zwłaszcza wtedy gdy gwałtownie dodałem gazu i odpuściłem manetkę wtedy następuje strzał z tłumika. Najpierw podejżewałem łańcuch rozrządu (bo i tak był do wymiany) Wymieniłem i to samo .Więc pomyślałem ,że świeca nie przepala dobrze (też była wiekowa) ,ale jak ją wymieniłem to strzały były jeszcze większe. Zastanawiałem się przez chwilę czy to może tak powinno byc ,ale niewydaje mi się ,że to normalne. Jak myślicie czy może to zapłon źle ustawiony ,albo trzeba coś w gaźniku pogrzebac ? Wygląda to tak jak na tym filmiku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...