Skocz do zawartości

Koper

Forumowicze
  • Postów

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Koper

  • Urodziny 08/23/1989

Osobiste

  • Motocykl
    HORNET S + Gsik
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wrocław

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Koper

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Widze, ze kazdy ma takie same problemy. To samo moge powiedziec o Wrocławiu, w ktorym w godzinach szczytu 4 kilometry pokonujesz w ponad godzine! Przykładowo pewnego piatku przejechanie z centrum do autostrady - ok 8 kilometrow - zajeło mi dokładnie 2 godziny! Za kazdym razem gdy pojawia sie pytanie o mozliwosc "rozładowania" korków władze odpowiadaja, ze w przeciagu kilku lat wszystko bedzie cacy! A decyzje podejmuja pewnie szanowni politycy, ktorzy kupujac dom obok dziurawej ulicy robia afere i nagle wjezdzaja maszyny:P:P Na mojej wsi budowa utwardzonej drogi była kiełbasą wyborczą przez 3 kadencje po czym wprowadziła sie pewna szycha i praca wre i maszyny szaleja! Pozdr
  2. Witam szanownych forumowiczów sprzedam Honde Hornet S (model z owiewka), rok modelowy 2002/2003. Sprowadzony w tym roku z Niemiec. Szczerze mowiac nie wiem czy został wyprodukowany w 02 czy 03 bo pierwsza rejestracja w DE to 2003, a od tegoz roku hornet był juz bardziej "ostry i kanciasty". Przyjechał z przebiegiem ok 22500km, teraz ma ok 27000km. Motocykl jest po szlifie na lewa strone tzn: porysowane i połamane owiewki (sklejone i pomalowane ale bez oryginalnych Hondowskich nalepek) krzywa kierowajka (jest nowa) porysowany lewy dekiel silnika kierunki przednie (są nowe) wgniotka na baku (zamalowana ale dosyc niedbale:) małe ryski na tylnym plastiku pekniety stelarz pod zegarami (juz pospawany) Wymieniłem w nim olej razem z filtrem, opony (Michelin Pilot Road), korek chłodnicy (zawod podcisnieniowy padł), lusterka (nowe), kierownice, płyn w chłodnicy. Akumulator ma ok roku, zalozony jeszcze w De. Naped wytrzyma jeszcze ok 2000km. Do wymiany nadaje sie przedni błotnik (koszt ok 150zł) Posiadam oryginalna ksiazke obsługi. Ja jestem z motocykla bardzo zadowolony. Chciałem zrobic jeszcze błotnik, kupic naklejki na owiewki i go po prostu doinwestowac ale potrzebne mi sa pieniadze. Moim zdaniem motocykl nie był katowany tzn po wyjechaniu z domu unikałem wysokich obrotów, nigdy nie był przeze mnie stawiany na koło, nie chodził na odcieciu itp... Motocykl starałem opisac sie jak najdokładniej zeby kupujacy nie czytał ogloszenia, ktore go po prostu nie interesuje.Cena jaka mnie interesuje to 9500zł (unikasz rejestracji po sprowadzeniu - ok 800zł, motocykl ma wymienione to, co było potrzebne, opisany jest rzetelnie, bez ściemy). Kontakt: 691-98-98-08 (gdybym nie odebrał prosze napisac sms/ oddzwonie), na zyczenie moge wysłac zdjecia na maila. [email protected] Pozdrawiam Wrocław/ Mirków
  3. A czy dobrym rozwiazaniem jest wlanie do baku małej ilosci (ok 100-200ml) denaturatu? Denaturat wiąże sie z woda wiec i z paliwem. Taka mała dawka pewnie nie zaszkodzi silnikowi (przy odpalani/pracy) a i zbierze wode wytracajaca sie z paliwa = brak korozji. Pozdrowki
  4. Witam. Sprzedam NOWE kaski Shoei XR 1000 CRYPTIC. Rozmiar XL czarny, rozmiar M czerwony. Cena: 1250/ szt. Kaski w oryginalnym worku, z papierami i gwarancja. Info na maila: [email protected] Pozdrawiam, Koper
  5. Koper

    Kupię kaski

    Witam. Ja moge zaoferowac dwa NOWE Shoei'e XR 1000 w takichze rozmiarach. Malowanie Cryptic. XL w kolorze czarnym, M w kolorze czerwonym. Kaski posiadają dodatkowo antifogi. Jest tez gwarancja. Cena za dwa kaski 2450zł. Jakby co to info na maila: [email protected] Pozdrawiam
  6. Koper

    Kategoria C

    Tak nie da rady. Zeby zrobic prawko na jakikolwiek pojazd (poza motocyklem i traktorem:) musisz miec juz kat B.. ;]
  7. Widzi sie za*eb....e! Piekna maszyna i przedobre kominy! Ciekawe jaki dzwiek... pewnie jakis motocyklowy Mozart:D powodzenia i szerokosci!
  8. Koper

    VW 1.8T

    Przy "normalnej" jezdzie pali ok 11-12. Ale jak w pierwszym tygodniu po odebraniu prawka dorwalem to auto to bylo 14 litrow tylko, ze na kazdych swiatlach do 5800obr i na kazdej prostej w pi...e :eek: Zwykly ma 25 koni mniej i pali tez ok litr mniej ale na prawde dla tego silnika z turbina warto wszystko zrobic. Baaardzo mile przezycie powyzej 3000obr ! Podkreslam tu, ze na zachodnim paliwie, nawet na PB 91 paliii duuuuzo mniej. Zdecydowanie polecam samochod z tym silnikiem, szczegolnie z quattro! A fakt, wiekszosc zalezy od tego czy noga ciezka czy nie. A i z wiekszym silnikiem to racja. A3 3.2 V6 250 KM pali w miescie (podobno) tylko litr wiecej niz cholernie wysilony silnik w S3 2.0 265Km z turbina....
  9. Koper

    Kategoria C

    Teraz na B jest do 3,5 tony ew. 4250kg (samochod z DMC 3,5 + przyczepa DMC 750 kg). W Niemczech jest chyba inaczej i tam mozna jezdzic troche ciezszymi wozkami. A to jeszcze dopytam kolegi doklaniej ale widzialem nawet jego prawko i bylo wyraznie C+E. Tak na prawde nigdzie nie mozna sie doczytac jak to jest. Tak samo mialo byc ze zmiana uprawnien na autobusy po wypadku polagow na serpentynach we Francji, i dalej nie wieadomo czy cos uleglo zmianie:( Pzrd
  10. Gratuluje! Ja B za... za trzecim razem dzaja najlepsi:D Za to na moto za pierwszym i to jako jedyny z grupy:D Szerokosci!
  11. Koper

    Kategoria C

    To chyba mamy troche inne informacje... Moj kumpel w zeszlym roku wyrobil sie z trzema kategoriami. Najpierw zrobil B, potem od razu po odebraniu plastiku zglosil sie na C, a jak zdal C zapisal sie na E do C. Wyrobil sie w chyba 8 miesiecy ale bardzo czesto jezdzil. Jakby co to C zdajesz na Merolu Actrosie, a E+C na Starze z przyczepa. Kolega jest w moim wieku, czyli w tym roku 19 lat...
  12. Tez przeczytalem caly ciag tychze niesamowitych wydarzen... zaczynalem od gsa i mialem go u siebie jeden sezon. Na poczatku oczywiscie obietnice, ze nie bede odkrecal i tylko do 120, nie wiecej a tak bylo przez... pierwszy dzien:D teraz mam horneta, ktory bedac w jakis sposob nastepca starej cebry "w sam raz nadaję się do dynamicznej jazdy 50km/h po mieście i 90km/h poza miastem" :notworthy: (czasem pozwalam sobie na troszecze wiecej szalenstwa:) Ciekawe czy kolega kupil juz wymarzona... F4. Moze sie pochwali?
  13. Koper

    VW 1.8T

    A czy wiekszy, a mniej wysilony bedzie mniej palil? Nie mozna za bardzo generalizowac bo w benzynach nie ma regul ale pewnie wiekszy, a o podobnej mocy bedzie palil tyle samo. Nie mowie tu o pasku, ktorym jezdzil kolega przede mna(bo to spalanie wydaje sie troche dziwne:) tylko powiedzmy o Atrojce... Np cytryna C2 siostry pali na miescie 9-10(silnik 1,4!). a w trasie 8...frajda w a3 duuuuuuuzo wieksza, a spalanie wieksze o... 1 do 2 litrow...:notworthy:)
  14. Koper

    VW 1.8T

    Witam. Silnik zdecydowanie na plus. Do tej pory nic sie nie zepsulo, wszystko elegancko chodzi. Audi A3 1,8 T quattro, przebieg 107000km. Spalanie jak na ta moc, a przede wszystkim charakterystyke silnika (zwawy, ladnie sie wkreca) mysle, ze niezle. Cos ok 9-9,5 do 100km/h i wg mnie jak na zaturbiony silnik bardzo elastyczny. Od 3tys obr czuc przyjemne wgniatanie w fotel:)) W miescie ok 10-11 litrow (Wroclaw, czyli miasto=stanie i ruszanie w korku co 10 sekund, 13km w ponad godzine), na trasie przy 130 ok 7-8 litrow, przy 160-180 juz ok 10ltr. Dodam, ze ogromna roznica na niemieckim paliwie: pali litr a nawet 2 (!!!) mniej! Podobno wersja 180KM pali tylko pol litra wiecej a zabawa duzo wieksza:) Pozdrawiam, Koper
  15. SUZUKI GS 500 Slingshot Rok produkcji: 1991 Pierwsza rejestracja w kraju: Przebieg: 54 000km Kolor: fioletowy Pojemność: 478 cm3 Moc: 20 kW (27KM) – zablokowany. Spalanie: trasa ok. 4l, miasto 5,5 l -6 l. Motocykl sprowadziłem w wakacje zeszłego roku z Niemiec od drugiego właściciela. Zaliczył on na nim lekki ślizg przez co porysowany jest tłumik, odpadł kawałek gumy z podnóżka i nieznacznie porysowany został bak. Wymieniona została tez pokrywa magneta na akcesoryjna Carrely. Poprzedni właściciel wymienił przy przebiegu 50000 km łańcuch rozrządu. Motocykl od nowości był zablokowany (wbudowany ogranicznik suwaka gaźnika) i dotychczas blokada nie została usunięta. Koszt ściągnięcia to ok. 200 zł ale ja nie chciałem tego robić bo nie potrzebowałem więcej mocy i zależało mi na jak najdłuższej eksploatacji. Przez blokadę osiąga prędkość ok. 140 km/h, a przyspieszenie do 100km/h wynosi ok. 8 s. Blokada jest gwarancją niekatowania motocykla i zapewnia mu jeszcze długą rezerwę przebiegu bez remontu. Po kilku tygodniach jeżdżenia pojawił się wyciek z lewej lagi i został on natychmiast usunięty przez montaż nowych uszczelniaczy i oleju. Zauważyłem też oznaki „pocenia” się silnika przy pokrywie zaworów i uszczelka została wymieniona na nową. Dodatkowo kupiłem sportowe sprężyny Wilbersa (koszt: 400zł), które mają 7 zwojów więcej niż oryginalne sprężyny. Gwarantują one dużo większą pewność prowadzenia i dzięki nim amortyzator nigdy nie dobija. Sprawdzony został luz zaworowy i jest w granicach normy. Oprócz tych incydentów motocykl nigdy mnie nie zawiódł. Używany był na dłuższych trasach bo do jazdy po mieście używam skutera. Motocykl jak na swój wiek jest w naprawdę doskonałym stanie. Wszystko działa i spełnia swoją funkcję. Nie ma żadnych ukrytych wad. Jedyne, do czego można się moim zdaniem przyczepić to porysowana półka amortyzatora. Przy kluczach miałem klucz do regulacji zawieszenia i metalowy breloczek, który podczas jazdy się przesuwał i porysował półkę. Po przywiezieniu z Niemiec posiadał trochę rdzy na koszu od akumulatora i przy podnóżkach ale usunąłem ją płynem przeciwko rdzy. Licznik nie był przekręcany jak w większości GS’ów z podobnego rocznika (to wg. mnie trochę podejrzane, ze piętnastoletnie motocykle maja przebiegi rzędu 20-30 tys. kilometrów ). Lakier błyszczy się i ma oryginalną powłokę. Jedynym mankamentem jest kilka odprysków. Silnik nie wydaje żadnych niepokojących odgłosów. Wszystko chodzi jak należy, doskonale wkręca się na obroty. Jest gotowy do jazdy. Posiadam do niego 2-gi kluczyk oraz książkę napraw (po niemiecku). Chętnie udam się na sprawdzenie motocykla w dowolnym warsztacie (na koszt kupującego). Jedyne czym zająć się będzie trzeba w przyszłości to wymiana zębatek i łańcucha bo wskaźnik zużycia jest na przedostatnim ząbku. Wymienione / nowe: Olej (Motul 10W40) i Filtr + dorzucam nowy Filtr Filtr powietrza + zapasowy Świece (NGK) + dorzucam nowe NGK Uszczelniacze zawieszenia + Olej Motul (najtwardszy) Sportowe sprężyny przednie: Wilbers. Uszczelka pod pokrywa zaworów (Larsson) Nowy akumulator Nowe opony (Metzeler Lasertec) Bagnet z termometrem (założone w warsztacie w Niemczech) Wady: Lekko porysowany tłumik Mała wgniotka na baku + rysy (nie do gołej blachy ale do podkładu) Lekko zdarty rant na reflektorze Porysowana półka amortyzatora Cena jaka mnie interesuje to 4500 zł do lekkiej negocjacji. Może za ten rocznik to dużo ale motocykl jest w na prawdę świetnej kondycji. Jest zarejestrowany co ogranicza dodatkowe koszty, wynoszące przy niezarejestrowwanej maszynie ok. 600zł (tłumaczenia, vat, przegląd itp)/ Dodatkowym plusem jest to, ze motocykl jest od nowości zablokowany czyli niewysilony, co gwarantuje dużo wyższą niezawodność. Troche sztywno napisane - ogłoszenie miało isc niedługo na allegro;D Moge przesłac zdjecia Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...