Skocz do zawartości

blacha

Forumowicze
  • Postów

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O blacha

  • Urodziny 01/31/1977

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lubin

Osobiste

  • Motocykl
    Buell XB12S CR250 SX520
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    662112
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia blacha

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Czy podłączał ktoś z was koledzy wyświetlacz zmiany biegów do XB12SS 2007r.? Coś mi nie idzie z programowaniem i chciałbym się upewnić że dobrze podłączyłem. Pozdrawiam robert
  2. Witam, Poszukuję lagi lub golenia do Bułki w kolorze czarnym.
  3. Witam, Niedawno zakupiłem XB12SS (2007) którym powiem szczerze że jestem zachwycony. Namierzałem co prawda model XB12SX ale trafił mi się z dosyć dobrymi dodatkami model Long więc nie pogardziłem tym bardziej że cena była też dosyć atrakcyjna. Zawsze chciałem być posiadaczem Benelli TNT ale odkąd miałem okazję usiąść na XB zmieniłem swoje poglądy i zakupiłem go w dosyć krótkim odstępie :). Motocykl jest naprawdę rewelacyjny a co najważniejsze ma swój unikalny charakter. Teraz bawię się trochę modyfikacją wizualną oraz zapoznaję się z wszelkimi sprawami technicznymi motocykla. Dowiedziałem się już np. jak przypalić przewód zasilania pompy paliwa i czym się objawia ;). Obecnie walczę z zamianą zadupka na wersję krótką i tu pojawił się mały problem ponieważ nie pasują mi otwory, brakuje jakiś 1cm. analizując sposób zamontowania nie naruszając oryginalnych otworów doszedłem do wniosku że zadrę ją jeszcze trochę do góry stosując kostki wypełniające które mogę sobie dowolnie nawiercić. Niestety do kupienia są za ogromną kasę (+/- 200euro). Nie jestem w stanie przełknąć takiego wydatku tym bardziej że mam dostęp do sprzętu który bezproblemowo wykona te elementy. Planuję wprowadzić kształt do frezarki CNC co pozwoli na wykonywanie tych elementów w każdej chwili. Mam jednak problem z wykonaniem wzorca i tu pytanie czy może ktoś z was posiada owe kostki i zechciał by użyczyć na czas wykonania wzorca za co obficie się odwdzięczę? Pozdrawiam robert
  4. Problem rozwiązany! Wadliwy okazał się czujnik położenia wału (stator). Prawdopodobnie w momencie kiedy motocykl podgrzał olej łapał jakieś błędy lub zwarę. Po wymianie motocykl śmiało grzeje się do ponad 100 i śmiga jak zły. pozdrawiam robert
  5. Na wyłączonym silniki i światłach aku. pokazuje 12V
  6. Witam, Być może ktoś miał już taki problem i zna rozwiązanie tego tematu, a mianowicie: Motocykl pali bez problemu w momencie kiedy jest zimny. W momencie kiedy się nagrzeje samoczynnie gaśnie i nie można go odpalić do momentu aż wystygnie (brak iskry przy rozgrzanym silniku). po czym stygnie i snów pali bez problemu do momentu aż się nagrzeje. * przy pomiarze ładowania pokazał 12,4 volta po czym zajrzałem do uzwojenia aby wyeliminować jakieś zwarcie i o dziwo po złożeniu pojawiło się prawidłowe ok 14V. (nie rozwiązało to problemu gaśnięcia) * Przejrzałem całą instalację i nie wygląda na uszkodzoną Podajcie proszę jakieś propozycje przyczyny awarii lub może ktoś miał już taki problem? Dziękuję z góry za pomoc i czekam na rady.
  7. Witam, Problemem okazały się uszkodzone gaźniki a dokładnie przełamane na łączeniu w minimalnym stopniu co spowodowało desynchronizację dolnych przepustnic w wyniku czego nie mogły się domykać. Wygięcie nastąpiło podczas gleby i nie było możliwości naprawy ;) Pomogła tylko wymiana na nowy (używany z Allegro oczywiście). Mimo to dziękują za wszelkie wskazówki które z pewnością przyczyniły się do zlokalizowania awarii. Pozdrawiam robert
  8. To model na wtrysku więc iglice odpadają. Co do klap przepustnicy to w momencie odpalania jest tak jak piszesz (otwarte przy odpalaniu zamknięte przy rozgrzanym). Linki mają luz. Resztę podpowiedzi dziś przetestuję. Jak ustawia się TPS i STPS- na czym to polega? Pozdrawiam robert
  9. Witam, Posiadam GSX-R750 z 2004 roku w którym nie schodzą obroty w trakcie pracy na jałowym biegu. Motocykl odpala bez problemu lecz zachowuje się tak jakby nie puszczał ssania i kręci cały czas na wysokich obrotach. Wykręcając manetkę w przeciwną stronę obroty spadają (śrubą odbojnika gazu linek przy gaźnikach popuszczona. Wymieniałem też silniczek górnej przepustnicy ale nic nie pomogło więc wychodzę z założenia że jest ok. Dodam jeszcze że motocykl miał małego dzwona i od tego czasu coś się pochrzaniło. Czy macie pomysł którym elementom powinienem się jeszcze przyjrzeć? Proszę o jakieś rady, z góry dziękuję. Pozdrawiam
  10. Lubin a nie Lublin :icon_eek: :banghead:
  11. Sam tor znajduje się trochę głębiej w polu i nie jest zbyt widoczny. :biggrin:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...