Skocz do zawartości

Yahus16

Forumowicze
  • Postów

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Yahus16

  • Urodziny 06/15/1991

Osobiste

  • Motocykl
    Dt 80 LC II
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    6757814

Informacje profilowe

  • Skąd
    Białystok

Osiągnięcia Yahus16

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. No ja dałem tez do tokarza dzisiaj odebrałem i mam 12.04 tez z brazu. Teraz trzeba wszystko porzdanie zmonotwac, tylko nie wiem jak to zrobic zeby juz sie nie zj**ało. Ktos tam pisał zeby pomiedzy seger a te 2 fabryczne podkładki jeszcze cos wcisnac zeby bardzo dobrze sie trzymało ale nie da rady tam za mało miejca nie znajde takiej cienkiej podkladki, chyba ze cos dorobic. Pokombinuje jeszcze i powinno hulać. p.s wam tez cos sie je*ie forum bo mi sie czasem wyswietla jak klikne np na Yamaha 1 temat czasem dwa, tak samo wszedzie. Tez tak macie?
  2. Ja sie chciałem zapytac odnosnie nieszczesnej tulejki od kopniaka która duzo osób juz wyrabiało. Wiem ze o tym juz było pare razy, bo wszystko przejrzałem. Ale tak naprawde nie ma podanego konkretnego wymiaru, przykładowo ze wałek ma 12mm a tulejka ma miec np 12.1.mm Raz juz ja robiłem i bez wymiaru to nie robota, bo powiedziałem dla tokarza zeby dobrze siedziałą na takim wałku ale sie obracała i co? 2 kopniecia i znowu to samo. Takze mam nadzieje ze ktos sobie przypomni ile tam miał robione. Mysle zeby dac do wytoczenia na 12.03mm ale nie wiem czy to nie bedzie za ciasno?
  3. nie no wiem, ale czesto jest tak, ze im starszy tym bardziej zaczynasz myslec o rodzinie, pracy i tak dalej, dlatego chce sie wyszalec półki jeszcze mam czas i duze ambicje :)
  4. No dzieki za porady i na pewno wezme je pod uwage, a co do kasy to i tak planowałem nazbierac wiecej, choc to trocheeeeeee potrwa. Pozdr.
  5. Witam. Na poczatku napisze ze fajnie czyta sie ten temat i wypowiedzi sa bardzo kulturalne ;p . Po wakacjach koncze 18-stke. Za chwile bede robił prawko na puszke i oczywiscie motocykle. Moja wieksza pasja jest raczej motocross. Potaczałem sie przez ostatnie pare lat to dt to paroma innymi sprzetami. Z kasa jest krucho, miałem miec robote ale na razie nic nie ma i siedze w domu. Miałem plan prze 2 miesiace odłozyc jakies 3 tys mam 2 tys i powiedzmy do wiosny dozbierac jeszcze ze 2 i kupic yz 250 w 2T. Nie istotne czy to dobry wybór czy nie bo nie o tym chce napisac. Z kasa jest naprawde ciezko i przyszła mi mysl ze wydam moje ciezko długo zarabiane pieniadze na cos, czym nie wyjade poza las badz tor motocrossowy. Druga rzecza jest utrzymanie motocykla. Nie wiem jak wyglada to w praktyce ale motocross jest chyba drozszy od turystyki? Doszedłem do wniosku ze moge zrezygnowac z crossa na rzecz turystyka. Jeszcze bardziej mnie naszło jak poogladałem na allegro oferty typu CB500, GS500 czy tez ER-5. Wiem, ze dla was, doswidczonych motocykli to juz nie motocykl ale to byłby tak naprawde mój 1 motocykl. Tu moje pytanie: jak zrobie prawko majac 18 lat, po jakim czasie bede mógł kupiic Bandita 600? Z tego co wiem, na poczatku do 550 ccm i nie wiecej jak 50 kucy? Czy moze byc tak, ze robie prawko, nic nie kupuje i powiedzmy po 2 badz 3 czy 4 (nie wiem po ilu) latach od zrobienia prawka kupuje Bandyte ? Nie chce byc upierdliwy i uwazany przez was za szczeniaka ale czy Bandit 600 to zły pomysł dla osoby troche tylko zapoznanej ze swiatem motocykli? Juz bardzo mi sie spodobał GS500 bo wiadomo ze zaraz po zrobieniu prawka mógłbym jezdzic i jest stosunkowo niedrogi w zakupie i z tego co uzytkownicy pisza w utrzymaniu tez. Byłem nim ze tak powiem zakrecony, dopólki nie natrafiłem na Wasz temat o bandziorach. Nie wiedziałem jakie sa rodzaje i pojemnosci motocykli sportowych, turystycznych i ogólnie z przenaczeniem na ulice, Wczesniej interesował mnie wyłacznie teren, lesne dukty i tor ale jak juz napisałem, kasa :( Wracajac do tego, ze to własnie bandit teraz mnie zauroczył tym ze wyglada jak prawdziwy rasowy motocykl. Porównujac go do GS500 jest takim twardzielem, powaznym zawodnikiem i miła dla oka kochanka. Z tym GS500 jest troche problem. Mam 190 cm wzrostu 88 kg wagi (choc jeszcze 2 i pół misiaca temu 106 ;p ) i wydaje mi sie ze na GS wygladałbym conajmniej smiesznie. Jest jakis dobry, bezawaryjny motocykl który byłby od zaraz na prawko i był toche wiekszy ( no i niedrogi........)? Na koniec jeszcze spytam jak wyglada okres eksploatacji, ile to kosztuje czy bedzie tasze niz motocrossowy dwu sów? Pozdrawiam wszystkich Bandziorów i jesli nie bedzie sie wam chciało czytac, to zrozumiem. Dzieki!!
  6. W motocrossie nie istnieje ilosc przejechanych kilometrów tylo motogodziny. Tak jak chłopaki mówia jak sie pociagnie za manetke to i z baku pociagnie i to mocnooooooo ;p
  7. Ile spala i jak sie sprawuje w terenie było juz pytane ze 100 razy. Istnieje cos takiego jak wyszukiwarka a jest z czego wybierac. W koncu naklepalismy juz prawie 250 stron ;p
  8. To znaczy ze przy kupnie zawsze przy takim roczniku to juz bedzie cylinder tulejowany albo na nicasilu? A ten nicasil to na czym to polega i co zrobic w razie potrzeby wymiany tłoka???
  9. Fabryczny gaznik przecieka, kupiłem uszkodzony za 4 dyszki z zamiarem złozenia jednego z dwóch a teraz i tak musze kupic kolejny juz sprawny. Czy od jakiegos innego sprzeta pasuje gaznik czy musze kupowac fabryczny mikuni taki jak własnie w mojej dt 80 lc 2 ? Jesli jakis pasuje albo ktos ma na zbyciu sprawny lub pasujacy to prosiłbym o odezwanie sie , chetnie kupie. Tylko mam nadzieje ze nie za cene jak koles na allegro wyskoczył 170 zł :/ za uzywany....
  10. Witam.Wczesniej przegladałem forum w poszukiwaniu tematu o yz 250, nie znalazłem ale nie zakładałem nowego dla paru pytan ale skoro juz jest to pytam: Ze 3-4 razy jezdziłem na 125 sx 2003 a ze do kolegi przyjechałem dt 80 wiec róznica była ogromna jak sie usiadło az była za mocna.Ale mineło juz 2 lata, mam 190 wzrostu i waze koło 100 kg. Nie mam zielonego pojecia ile mocy ma 250 w 2T.Wiem ze sa filmiki na youtube.com czy gdzies ale one nie oddaja jak to jest naprawde.Jak ktos ma taki sprzecik to prosiłbym o pochwalenie sie wrazeniami i kosztami.A tak na boku to chyba za jakies 7 tysiecy to nie znajde nic lepszego bo i tak mozna wyrwac 2002-2003 rok ;p a moze jakies propozycje? Dzieki za odpowiedz z góry. Pozdr.
  11. Witam.Czytałem juz posty co do p[ływaka w gazniku ale mam pytanie.Wszystko jest ok ale niewiem czemu gaznik nie trzyma wahy.Pływak wyglada na cały ale jak sie odkreci kranik to waha przelewa sie otworem pod iglica.Co to moze byc oprócz pływaka albo jak sprawdzic ze pływak na 100% jest cały?? Z góry dzieki za odp. pozdr.
  12. Witam.Nie mam pojecia jak to jest w crm ale wiem jak w dt. W Dt 80 od linki gazu odchodzi druga linka która idzie do takiej puszki po prawej stronie silnika.Jak dodajesz gazu tam linka kreci takim kółeczkiem (a do niego dochodzi wezyk od zbiorniczka oleju z którego wezyk doiprowadza olej do gaznika ) i jak linka jest bardziej naprezona to mocniej kreci i daje wiecej oleju a jak ja poluzujesz to bedzie dawało mniej. Jesli to to to poprostu poluzuj ta linke a jak nie to to ...nie wiem ;p
  13. Dzięki, juz napisałem do tego Świątka.Mam nadzieje ze jesli sie to uda zrobic to nie bedzie to kosztowac 1000 zł.Robił moze juz ktos takie rzeczy i orientuje sie w cenie??
  14. Witam.Temat ten załozyłem na prośbe kolegi.Mianowicie chodzi o problem ze znalezieniem czesci do własnie XL 500. Potrzebny jest wałek rozrzadu i najlepiej glowica.Wałek jest juz bardzo rozklepany i strasznie mocno wyrobił te wyzłobienia w głowicy w których siedział (poniewaz nie doprowadzany był olej ) .Pytałem po mechanikach którzy robia szlify to sie dowiedziałem ze głowice ewentualnie mogliby zrobic ale z wałkiem juz nie ma mowy :/ .Dlatego jesli ktos ma a moze zna kogos kto moze to miec prosiłbym o kontakt na gg 6757814 No i jeszcze chciałem zapytac czy z jakiegos troche popularniejszego motocykla nie bedzie pasował wałek, moze ktos sie orientuje?? Z góry dzieki. Pozdrawiam.
  15. Witam.Co to znaczy ze silniczek mi sie konczy??Jesli chodzi o cylinder to jest 500 km po wymianie tłoka i szlifie ta wiec jesli chodzi własnie o to to nie sadze.Moto postawiłem troche z górki i kranik był odkrecony przez jakas minute i z małej szczeliunki przy tłumiku(wejscie do cylindra) nazbierało sie znowu duzo benzyny i ciekła prawie ciurkiem :banghead: z tamtad.Co to za hu* moze byc ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...