
maruda
Forumowicze-
Postów
28 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O maruda
- Urodziny 06/08/1958
Informacje profilowe
-
Lubię
off-road, puzzle
-
Skąd
Sosnowiec
Osobiste
-
Motocykl
Yamaha TT600R
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Strona www
http://
Osiągnięcia maruda

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
do wartości 1 000 pln nie zapłacisz podatku lepiej na zwykłe tablice
-
Napisałeś "lekka, zwinna terenówka" - ten warunek spełnia wyłącznie Vitara lub Samurai, CRV, Sportage czy RAV4 to SUVy. Chyba że sie przejęzyczyłeś.
-
śrubka od powietrza reguluje skład mieszanki wyłącznie na wolnych obrotach, nie ma wpływu na ilość powietrza przy "odkręconym gazie"
-
Sprężynka co odbija starter nożny wielki problem!
maruda odpowiedział(a) na mari0704 temat w Mechanika Motocykli 2T
a może być nieinternetowy ale wysyłkowy? Motor-Land, część nr 4665 -
Dziwny ten twój post. Masz 20 lat, robisz błędy jak dziesięciolatek, masz pretensje do innych o swoje braki wiedzy. Może naprawdę masz 10 lat ? Mentalnie na pewno.
-
a jakiej średnicy masz gaźnik? u mnie jest dysza 90 przy gaźniku 17,5 mm i nie kopci. poszukaj też mojego tematu sprzed miesiąca - dwóch o zasysaniu wody do gaźnika
-
:icon_eek: jednak sugerowałbym dwie zapalniczki jednorazowe po złotówce
-
niezależne źródła podają, że tak ma być, tylko jedna sprężyna !
-
czy ty chcesz powiedzieć że w jednej goleni nie ma sprężyny ??
-
Mały motor do pracy w lesie
maruda odpowiedział(a) na Piorun23 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Legalne 50 enduro to np. Derbi Senda albo Rieju RRX albo Aprilia RX. Silniki Minarelli AM6 mają dobrą opinię i części nie są problemem. Nie jest prawdą jakoby "nie jechały", szczególnie jeśli założysz małą zebatkę ( 10 zębów) z przodu i dużą z tyłu ( np. 52 zęby). Ma toto po odblokowaniu 6 - 8 KM, 6 biegów, więc nawet na "terenowych" zębatkach po asfalcie pojedzie minimum 70 km/h. Może pod 45 stopniowe górki nie podjedzie, ale masz takie ? A może i podjedzie. A jakby Ci było za słabe to założysz za kilkaset pln tuningowy cylinder 70 - 80 ccm i masz nawet powyżej 10 KM. Masa takiego motorowerka to max. 100 kg, ze 40 mniej od dużych enduro. Gorzej z bagażem, ale na pewno dasz rade zrobić stelaż pod tylny kufer. Jak masz możliwość to pożycz od kogoś na godzinkę takie coś albo nawet Jawkę czy Komarka, który ma 1,5 KM. Na pewno pojedzie i to nieźle. A potem pomyśl że masz 3 - 4 razy więcej mocy. -
Było. Gaźnik lał.
-
dysza główna nie ma wpływu na wolne obroty, jesli upatrujecie przyczyne wzrostu obrotów w zbyt ubogiej mieszance to albo poziom paliwa, albo dysza WOLNYCH OBROTÓW
-
Miałem takiego 4 lata, nie psuł sie poza łącznikami stabilizatora, 10l/00 km z klimatyzacją w ruchu miejskim, polecam.
-
mógłbyś rozwinąć, bo nie rozumiem ?
-
kawałek manuala : "General Specifications AM6chap. 2 Release 00 2000-01 2-3 2 * Alternatively, use brand name oil complying with or exceeding the specifications shown in the table. ** Alternatively, use brand name grease for rolling-contact bearings having the following characteristics: useful temperature range of -30° C to +140° C, dropping point ranging from 150° C to 230° C, excellent protection against corrosion, resistance to water and oxidation. *** Only use nitrite-free antifreeze and anticorrosive products ensuring protection down to -35° C. Ignition timing To check the ignition timing, follow these steps: a) Screw a centesimal comparator into the spark plug hole. b) Turn the crankshaft to the TDC (Top Dead Centre) and zero the comparator. c) Turn the crankshaft clockwise (opposite direction to operation) until the gauge indicates value “A” (see table and figure). Ducati Spark plug type electronic 85 W 6 poles “A” spark advance value 1,4 Corresponding spark 20° advance value Spark advance A d) Check the alignment of the two reference marks for the ignition timing by inserting a Ø 4 mm pin into the hole in the flywheel. e) If the timing is not obtained, loosen the fastening screws of the fixed part, rotate as much as needed in the proper direction, then retighten the screws and repeat steps b), c) and d). Engine fastening tool: 8201532 TABLE OF LUBRICANTS USE SPECIFICATIONS PRODUCTS SYMBOLS Mixer oil * ISO-L-ETC++, A.P.I. TC++ PRO GPX 2 SPEED 2T Gearbox oil * A.P.I. GL-4 F.C. SAE 75W – 90 GEAR SYNTH Grease for joints, pins and bearings ** AUTOGREASE MP GREASE 30 Coolant *** ECOBLU –40°C COOL Thread-braking Loctite LOCTITE 243 Liquid seal Loctite LOCTITE 580 C F B M T" co ciekawe instrukcja do RIEJU z 2006 też z silnikiem Minarelli AM6 zaleca 10W30