
Lolek1369
Forumowicze-
Postów
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Lolek1369
- Urodziny 01/05/1987
Osobiste
-
Motocykl
Honda XR 400R
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
3312959
-
Strona www
http://
Informacje profilowe
-
Skąd
Łódź
Osiągnięcia Lolek1369

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)
0
Reputacja
-
Wszystko o Hondzie XR
Lolek1369 odpowiedział(a) na thefex temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Przydała by mi się serwisówka do XR 400 96r.bo niewiele jeszcze o niej wiem,i nie wiem dokładnie jak dbac o ten motor.nie znam sie jeszcze na 4T aha i powiedzcie mi czy wydech w XR 400 powinien byc pusty czy ktos go oprużnił juz ??myśle w ogóle o sportowym wydechu ale nawet nie ma nic na allegro,i nie wiem gdzie coś znajde do tego..jak coś wiecie to prosze o pomoc!!:) z góry dziękuje -
Cagiva Mito a Cagiva W8 uszczelki
Lolek1369 odpowiedział(a) na mortal temat w Mechanika Motocykli 2T
Kolega Kamil125 ma racje,Motoroma to najleprze wyjście,a jak nie ,to tak jak mówił Kamil 125 pojeździć troche musisz żeby coś może dopasować:biggrin: a tu daje link do strony Motoromy najleprzej firmy zajmującej sie włochami ,profesjonalna obsługa-polecam:) www.motoroma.prv.pl -
Cagiva Planet + sportowy wydech
Lolek1369 odpowiedział(a) na Wiertara temat w Mechanika Motocykli 2T
jak masz juz kit 160 i wydałeś na to pieniądze,to doprowadź sprawę do końca,znam kolesia co do Aprilii RX125 wsadził kit Polini 160 ,większy gaźnik i kompletny układ wydechowy(chyba to był Polini)i naprawde to tak zapier....!!motor nie do poznania.Jeżeli chodzi o sam wydech to testowałem na Hondzie CRM125 kumpel mial juz zajeżdżoną i z niedziałającym zaworem wydechowym...to chodziła cienko,ale spotkaliśmy koleszke z Retkini(oś.w łodzi),który też miał CRM125 i chodziła duużo lepiej,ale nie miało dobrej góry..jak przełożyliśmy mu cały wydech Arrow'a od kumpla to tak sie zaczął wysoko kręcić i kopał jak po**bany!!silnik zyskał dużo na elestyczności i biegi można było naprawde przeciągnąć!! Ja mam cagive W4 50 z kitem70-75ccm i kompletnym wydechem Gianelli to kręci sie naprawde wysoko,ale i hałasuje uciążliwie dla otoczenia,zbiera się dużo lepiej od DT80 kumpla-odstawia go jak chce ,chociaż wybebeszyliśmy mu już kolanko(Dyfuzor)i przez końcówke tłumika puściliśmy podziórawioną rurke (jak u mnie)teraz robie remont i zmienie przy okazji dysze z 75 na 100:) :flesje: Pozdrawiam -
HUSQVARNA WR 360 BARDZO SZYBKO SIE GZEJE
Lolek1369 odpowiedział(a) na MOTOOOCROSS temat w Mechanika Motocykli 2T
Czy termostat tam faktycznie jest to nie jestem pewiem,ale wydaje mi się że musi być jak masz 2 chłodnice w nim,żeby się szybciej motor rozgrzał i dopiero jak sie zgrzeje, termostat otwiera Ci obieg główny i pracują już obie chłodnice...także termostat jest jednym z najwiarygodniejszych przypuszczeń,ale i tak najlepiej będzie jak spuścisz mu cały płyn z układu,odpowietrzysz układ i nalej jeszcze raz płyn,innej możliwości chyba tu nie ma,przynajmniej nie przychodzi mi teraz nic do głowy...nie jest to bardzo skomplikowany sprzęt.. życze powodzenia i miłej jazdy Enduro ponad wszystkie :notworthy: -
Przesuniecie zamkow w tloku czyli....
Lolek1369 odpowiedział(a) na karolb10 temat w Mechanika Motocykli 2T
Też tak myśle,w łodzi na ul.Bema robią takie cuda..mogą Ci dorobić naprawde dobre pierścienie(sam je wyginałem i skręcałem chyba z 7 razy i nie pękały!!)tylko nie zrobią tak cienkich jak czasem są w tuningowych tłokach,ale to nie problem bo poszerzają kanały na pierścienie i wszystko będzie pasować,przemieścić zameczki też potrafią Pozdrawiam -
albo kumpel źle napisał,albo poprostu obaj nie wiecie co to znaczy zatrzeć silnik...bo na pewno nie przez pęknięcie pierścienia!!a jak zmienia się cylinder w motorze z dozownikiem na jakiś większy tuningowy to lepiej dozownik odłączyć w cholere i dla pewności samemu dolewać oleju-zawsze pewniej i bezpieczniej,bo pompka na pewno nie nadąży podawać tyle oleju ile potrzeba,a regulacja nie zawsze może tu pomóc...
-
Jak laska ma troche kasy to w cylinder warto zainwestować najlepiej nicasilowy,ale żeby efekt był naprawde dobry to nie wystarczy.. najlepiej przy wymianie cylindra kupić większy gaźnik jest to wręcz wskazane.Poza tym wydech(kompletny) jest bardzo ważny i znacznie zwiększa zakres wysokich obrotów,Tarcze przy tylnym kole,współpracujące z wariatorem, zwiększają prędkość i przyspieszenie skutera,Przełożenia zębate:Przełożenie pierwsze pomiędzy ośką koła tylnego a wałkiem pośrednim,Przełożenie drugie pomiędzy wałkiem pośrednim, a osią tarczy tylnej napędzanej przez pasek wariatora(wykorzystanie dodatkowej mocy),sportowe sprzęgło. Może to wydaje Ci się dość skomplikowane,ale na tym polega pełen tuning skutera.. Jeżeli chodzi o gaźnik to Proponuje: a)Gaźnik Dellorto lub Mikuni 17,5; 19,5; 20; 22,które polepszają wymieszanie benzyny z powietrzem. Lepsze wymieszanie benzyny z powietrzem to szybsze i całkowite spalanie benzyny w cylindrze, a tym samym zwiększenie mocy. Do większego gaźnika potrzebny jest kolektor o większej średnicy. b)Zawory membranowe posiadają większą przepustowość mieszanki c)Filtry powietrza stwarzają mniejszy opór zassanego powietrza, są lżejsze i przyczyniają się do tworzenia bardziej bogatej w powietrze mieszanki w gaźniku. Chyba,że chcesz poprawić jego osiągi jak najmniejszym kosztem to proponuje: -cylinder 70-75ccm najlepiej nicasil -gaźnika juz nie wymieniać tylko same dysze w gaźniku,(jak teraz są np 75 to spokojnie można wkręcić 100) -sportowa membrana -sportowy filtr powietrza(byle nie najtańszy) -wydech,no cóż sportowy hałasuje,ale moc w górnych granicach naprawde Cie zaskoczy:) ale jak nie..to chociaż"wybebeszyć"kolanko i końcówke wydechu w tym co jest,a przez środek końcówki wydechu puścić cienką bardzo podziórkowaną rurkę,a dookoła wypchać asbestem-tak przynajmniej robią w sportowych wydechach do enduro, chodź do skuterów nie daje głowy że tak samo:),(ja tak mam w sportowym kpl.wydechu Gianelli) to powinno wystarczyć żeby poprawić jego osiągi pozdrawiam Tomek
-
2- to chce wymienić sprzęgło bo już szarpie, tylko jest taka sprawa bo to qjde Włoch i nie mam pojęcia gdzie dostane do niego częsci. Szukałem na allegro, i sklepach internetowych i nima nic!!! Zna ktoś może jakąś firme co sie trudni handlem częściami do Cagiv. A jak juz zamówie to ile przypuszczalnie może kosztować wymienienie sprzęgła i jakie koszty sie za tym ciągnął. Witam! Jeżeli masz problem z częściami do włocha to zdecydowanie polecam firme Motoroma z Warszawy p.inż.Romana Kaplera.Są już chyba od 17 lat na polskim rynku jedynym bezpośrednim importerem i współpracują z wieloma najleprzymi firmami z Włoch np.zamienniki takich firm jak: Polini, Vertex, Gol, Top, Malosi, Athena, Asso, Werke, Did, RMS, Parma Kit .Posiadają części oryginalne do np.Aprilia, Beneli, Cagiva, Derby, Gilera, Husqvarna, Moto Guzzi, Ducati, Sym. Od początku przyjęli specjalizacje motocykli włoskich.Są wyłącznym dystrybutorem na Polskę tłoków Meteor, korbowodów Alfaerre, sprzęgieł Surflex ,więc jeśli szukasz sprzęgła do swojej Cagivy to chyba tylko tutaj możesz dostać-firmy Surflex:)Osobiście posiadam Cagive W4 i zawsze części zamawiam właśnie od nich.Wiem że prowadzą też profesjonalny serwis..i jak widzisz mają spory wybór części różnych firm.. podaje kontakt tel.: (022) 644 93 49 kod pocztowy 02-830 Warszawa ul.Chodzonego7 www.motoroma.prv.pl -tu masz praktycznie wszystko łącznie z katalogiem części do ściągnięcia na kompa:)