Skocz do zawartości

mungo

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mungo

  • Urodziny 04/30/1985

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki SV 1000S
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5245333
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Gdańsk / Jastarnia

Osiągnięcia mungo

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam, do sprzedania mam mój sprzęcik - SV 1000S rocznik 2004 w kolorze niebieskim. Link do aukcji: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=456437742 W razie czego: 508 362 645 Karol
  2. Witam. Zamienię moją SV1000S rocznik 2004 na sportową 600tkę. Rozważę każdą ofertę. Krótka charakterystyka: kolor niebieski, wydechy Bos, czarna szyba z garbem, crashpady LSL z niebieskimi końcówkami, sportowe mocowanie tablicy, diodowe kierunki przód i tył, końcówki kierownicy Yoshimura w kolorze niebieskim, nakładka na siedzenie pasażera Harris w kolorze moto + samo siedzenie, pług + opcjonalnie pełne boczne owiewki suzuki, lekko podwyższona kierownica (na oryginalnych akcesoryjnych częściach Suzuki), tankpad Harris. Tyle z dodatków. 2000 km temu zrobiony kompleksowy przegląd, nowe uszczelnienie pompy wody, wymienione wszystkie płyny obecne w motocyklu, filtry itp. Założone opony Metzeler Roadtec w bardzo dobrym stanie. Od razu uprzedzam pytania: z moto wszystko jest w jak najlepszym porządku. Powodem sprzedaży jest to, że chciałbym osiągnąć chociaż minimalnie mniejsze spalanie oraz to, że niedługo jeśli wszystko dobrze pójdzie, już nie będę potrzebował moto dobrego dla dwóch osób, gdyż moja druga połówka kończy prawko :) Stan techniczny określam na 5+ - wszystko świeżo po przejrzeniu w dobrym serwisie, zrobiony przegląd stan wizualny na 4+ - ślady na rantach czachy po dwóch małych szlifach. Jedna po poprzednim właścicielu, druga zrobiona przeze mnie przy wyłożeniu się na resztkach śniegu mając jakieś 30 km na blacie. Poza tym, lakierka w bardzo dobrym stanie. Dorzucam oryginalne akcesoryjne owiewki boczne Suzuki. Kontakt najlepiej na komórkę: 508 362 645 albo mailowo: [email protected] pozdrawiam
  3. wszystko koledzy juz powiedzieli w zasadzie. a z tymi zegarami to na pewno nie powinno tak byc, bak ok, wiatrak zaleznie od modelu motocykla wlacza sie w okreslonej temp. jest to przewaznie troche ponad 100 stopni. a z ta zebatka to tez nie ryzykowalbym,bo za powazna usterka... lepiej odwiedz mechanika..
  4. wracajac do tematu odpalania. mialem identyczny problem w moim GS-ie. wymiana swiec pomogla. sproboj jeszcze wyjac je, przeczyscic szczotka druciana i wysuszyc. jesli to nic nie da, wymien swiece. pamietaj,serwisowi nie zawsze mozna wierzyc :)
  5. ja mam alarm w swojej maszynie. taki model "lepsiejszy" zaistalowany zreszta przez poprzedniego wlasciciela - def com 3. wyje od samego dotkniecia, ma kilka trybow, wyje przez 20 sekund i cichnie, informuje mnie po podejsciu do moto,czy byl aktywowany... ale na takich idiotow i to nie pomoze. pomaga jedna rzecz - kiedy stoje majac na widoku moto, na pilocie mam opcje zdalnego wlaczenia syreny - wtedy przed wejsciem kretyna na maszyne wlacze i juz mu sie odechciewa. a kiedy juz wsiadzie, to tak jak napisal Szanowny kolega wczesniej, moze narobic wiekszych szkod...
  6. Piotrze nie lepiej zainwestowac w dobrego power commandera? cena duzo nizsza, mniejsza ingerencja w silnik a i wiekszosc warsztatow nie bedzie mialo z tym problemow...
  7. ja bym sprawdzil jeszcze naciag lancucha
  8. te Pumy sa niezle,ale wzmocnien to chyba zero. ja kupilbym Nitro. sa na allegro nawet za 300zl,wiec w cenie tych nieszczesnych adidasow. sam jezdze w smx plus i jestem naprawde baaardzo zadowolony, chociaz przyznam,ze topornie mi w nich idzie zmienianie biegow.kwestia przyzwyczajenia pewnie... na krotsze dystanse - dla bezpieczenstwa, na dluzsze - dla bezpieczenstwa i komfortu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...