Skocz do zawartości

michal.051

Forumowicze
  • Postów

    1133
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O michal.051

  • Urodziny 04/27/1990

Informacje profilowe

  • Lubię
    Motoryzacja
  • Skąd
    Kielce okolice

Osobiste

  • Motocykl
    Vfr 750, xl 600 lm
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5150794
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia michal.051

MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

MOTONITA - rozmawiający z silnikiem (25/46)

0

Reputacja

  1. Koledzy a jeśli łoża łożysk są nie ruszone a wałek zatarł się na środku (na panewce?) Z czego cały wałek jest łożyskowany po zewnętrznych stronach to zakładając nowy wałek, łożyska i dzwigienki nie uda sie tego odbudowac? Nie planuję sprzedaży, marzenie z młodości zostało zrealizowane 😁
  2. Jak nie znajdę nic dobrego to spróbuję reanimować to co jest. Pytanie czy np wałek, dźwigienki pasują z dominatora do xl, bo może tak będzie łatwiej coś znaleźć i to odbudować
  3. Czołem wszystkim! W ostatnim czasie zakupilem Hondę Xl 600 lm 87r. W gratisie do motocykla dostałem drugi piez, z niestety zatartą glowicą. W załączeniu daje zdjęcia. Proszę o opinię czy jest możliwość regeneracji? Z informacji od wcześniejszego właściciela ustaliłem że góra chodziła na sucho, aż się wałek rozrządu ukręcił 😕 Chcialbym to reanimować na glanc i mieć drugi silnik w zapasie. Może ma ktoś namiar na głowice z pokrywą. Czy głowica z dominatora pasuje do xl? Pozdrawiam
  4. 3 to nie ale z 7 razy to rozbierałem😃 Dziś po wymianie tarcz i wcześniejszej wymianie sprężyn udało się naprawić usterkę. Dziękuję wszystkim za pomoc. Temat można zamknac. Pozdrawiam.
  5. Sprężyny zmienione, problem nie ustąpił. Zmienić olej czy założyć nowe tarcze sprzęgłowe?
  6. Bardzo bym chciał przyjechać ale z uwagi na nie rozwiązane do dziś problemy techniczne sprzętu i brak wolnego weekendu(praca) pozostaje mi tylko pomarzyć. Niemniej jednak bardzo miło wspominam spotkanie w 2011 r. I mam nadzieję że za rok uda mi się spotkać z niektórymi z Was. Pozdrawiam i życzę udanego spotkania.
  7. Dostałem go do motocykla, oleju nie kupowalem. Osobiście wcześniej do zr7 lalem olej Carlube bo wychodził przyzwoicie jak na studencka kieszeń - wymiana coś koło 60 zł za 10w40. Ale ciężko go teraz znaleźć.
  8. Sprężyny zamówione, na dniach zakładam, dziękuję za zainteresowanie. W drugiej kolejności zmieniam olej Szkoda mi bo ten motul jest nowy...
  9. Witam usterka tak jak w temacie. Problem dotyczy vfr 750 RC 36 z 1990r. Moto kupiłem miesiąc temu i przejechałem około 600 km. Po przejażdżce z pasażerem i odkręceniu do czerwonego na każdym biegu sprzęgło zaczęło się z każdym kilometrem coraz bardziej slizgac. Zdjąłem pokrywę sprzęgła a tam nowe tarcze i przekładki wszystko w granicy max grubości. Zamówiłem nowe tarcze ale nie zmieniałem ich jeszcze. Sprężyny w długości normy wg serwisowki. Wymieniłem płyn i odpowietrzylem pompę sprzęgła. Dziś wymyłem tarcze i przekładki w rozpuszczalniku ekstrakcyjnym a ponadto zmatowilem przekładki papierem o gradacji 400. Tarcze założyłem namaczajac w oleju. Brak mi już pomysłu bo moja dzisiejsza praca nie przyniosła żadnego efektu. Macie jakieś pomysły? Dodam że olej jest świeży motul 5100.
  10. posmaruj na próbę jakieś stare simery luzem to się dowiesz :P ale z tego co zaobserwowałem to gumowych rękawic nie ruszyło więc...
  11. polecam do usuwania starych farb i lakierów. wystarczy nanieść środek, odczekać kilka minut, pozostałości po lakierze zeskrobać lub usunąć sprężonym powietrzem albo karcherem testowałem na pokrywie wariatora w skuterze i naprawdę daje rade środek nazywa się skansol http://www.scansol.pl/
  12. jeździłem golfem VI 1,2 TSI, do jazdy miejskiej ok, na przeloty porażka spalanie rzędu 7-9 litrów na 100km, żeby cokolwiek wyprzedzić to trzeba niestety wysoko kręcić
  13. DAJ MU NA ZIMNYM!!! waldi wszystkie fotki które posiadam podeślę Ci po niedzieli
×
×
  • Dodaj nową pozycję...