Skocz do zawartości

szekal

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O szekal

  • Urodziny 03/28/1975

Osobiste

  • Motocykl
    TL1000r & Falco
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Białystok

Osiągnięcia szekal

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. no własnie, chciałbym jakieś namiar na hamownie i speca od dłubania w mapach
  2. no, w 900 , prawdopodobieństwo na 98% ze rama w pizdu
  3. zmiana mapy paliwowej konieczna i hamownia, bez tego wymiana wydechu i filtra to wyzucanie pieniedzy w błoto. opisze na przykładzie. Kolo ma hayabusa 1300., zafundował se wydech sportowy za jedyne 900 gbp, oczywiscie z kolektorami. motor po wstawieniu na hamownię przed wymianą na tylnym kole podkreślam pokazało 148 kucy. po wymianie wydechu moc skoczyła do 151 kucy. kolo mi opowiada (900 gbp i czuje ze robie się siwy, najdrozsze trzy konie), potem mechanior mówi jedzi bo K&N , więc następne 150 gbp i 1,5 kuzy więcej (kolo na to- czuje ze siwieje w oczach), na to mechanior no teraz się nim pobawimy. czyli hamownia i zmiana mapy paliwowej specjalnym urządzeniem, bez zadnych power commanderów itd. cztery godziny go meczył i czysty odlot, 172 konie na tylnym kole. do tego doszło zdjecie odciecia zapłonu przy 300 km/h i hayabusa przy 200 km/h pali gume, a v max około 360. szkoda tylko ze on tego magika znalazł gdzies koło Londynu, bo tam mieszka. dlatego uwazam ze zmiana filtrów i wydechów bez hamowni i ingerencje w dawke paliwa, czyli zmina mapy lub dysz iglic w gaźnikach to bezsens, wyzucanie pieniędzy. bo dosyc ze masz dziure, to i mozesz zaszkodzić silniczkowi np za ubogą mieszaneczką. a ocenianie na zasadzie ze wydaje mi się ze lepiej to tak troche nie bardzo dobre rozwiązanie. więc na polecam znaleźdź kogoś z hamownią i potrawiącego grzebac w mapie paliwowej, lub najprostrza metoda to dla otpowiedniego modelu, wydechu, filtra zamontuj powercommandera, a ze stronki www.powercommander.com ściągnij gotowy program z odpowiednią mapą. pozdrawiam
  4. TO JEST BARDZO PROSTE. Troche mechanikuje przy moto i zawsze stosuje LOCTITE 598. oczywiście odtłuścić uszczelniane powierzchnie (musi się do czegoś przykleić, do zaolejonej napewno nie) i stosować cienka warstwę. 100% bedzie trzymało, nigdy nic mi nie pociekło. Do nowej uszczelki pod pokrywę równiez bym zastosował. Zdala tylko od uszczelek gdzie masz na łączeniu kanałki olejowe itd. bo to co wypłynie moze przytkać kanałek i masz robote gwarantowaną. PS. jak widze jakieś niebieskie lub czerwone uszczelniacze to krew mnie zalewa.
  5. to dodam swe trzy grosze. Jezeli tarcza hamulcowa jest krzywa to czuć wyraźnie pulsowanie na heblu hamulca. jak masz bicie na tarczy do 0.6 mm a jest ona na nitach, czyli pływająca to na pewno nic nie poczujesz, no chyba ze wieksze, to już poczujesz szarpanie i pulsowanie hebla. Jesli cze czujesz pulsowania to bym stawiał na główkę ramy. A motorek nie jest po strzale?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...