Skocz do zawartości

FuriatTL

Forumowicze
  • Postów

    80
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O FuriatTL

  • Urodziny 05/03/1975

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki TL 1000S
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Krakow

Osiągnięcia FuriatTL

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. Ten moj przekaznik wyglada dokladnie tak http://moto.allegro.pl/item625028448_suzuk...ozrusznika.html Jak mam sprawdzic czy to moj winowajca? Mozna cos zewrzec w tej wtyczce zeby wystartowac rozrusznik? Dochodzi + i - z akumulatora (te ze srubami) i wychodzi wtyczka z 4ma kablami. Do czego one sa?
  2. Jak to sprawdzic zeby wyeliminowac winowajce? Mysle ze silnik wporzo, moge go na pych sprobowac. Jak moze sie rozrusznik rozleciec? Troche zakrecil. Czuje w moczu ze to elektryczna sprawa jakas...
  3. Przyjechalem normalnie motorem, zaparkowalem. Nastepnego dnia naciskam starter, cos zaterkotalo, kontrolki zgasly. Przeczyscilem wszystkie wtyczki, podlaczylem akumulator od auta, kontrolki sie swieca, naciskam starter, przekrecil moze 1 obrot i koniec. Auto startuje od razu z tego aku. W motorze zreszta aku nie ma nawet roku. Czemu nie chce krecic?
  4. I jak? Bo tez nie wiem czy kleic poxylina czy do lutowania oddac. Jakby rok wytrzymalo to by gralo.
  5. Skrecilem spowrotem na starej uszczelce. Nie widac zeby cieklo. Dzieki za rady. Pozdrawiam.
  6. Kupilem fure w salonie w Anglii, sam nim przyjechalem, zarejestrowany w Polsce, ubezpieczony, badania, karta pojazdu i wszystkie biurokratyczne bzdety mam zrobione.
  7. Nie no, uzywanej nie chce, po prostu boje sie odkrecic zeby nie cieklo jak skrece a musze filtr paliwa zmienic. Cwane japonce tak to wymyslili zeby filtr paliwa za 4 PLN zmienic to trzeba pol motoru rozebrac i za nowa uszczelke do pompy pewnie ze 100 PLN zaplace ;(. A sklepy z uszczelkami to kosmos, nie ogarniam.
  8. Witam. Moze ktos juz to przerabial... Nie moge nic wyczaic oprocz sklepow z USA ktore nie wysylaja do europy. Potrzebuje Part Number: 44590-02820 Description GASKET, FUEL PUMP uszczelke miedzy zbiornikiem a pompa. Pasuje do Suzuki TL, GSXR 600 i 750. Z gory dzieki.
  9. No ja stawiam na RN07, mam 7 kabli a nie 5. Wtyczki chyba nie trzeba ciac, gosciu ma tez ogloszenie na allegro: https://ssl.allegro.pl/item410566961_uniwer...ar_12_m_cy.html Tam widac ze sa dolaczone takie plaski zaciski i izolacja, to chyba wejdzie do wtyczki. No i super sprawa ze jest potencjometr, mozesz se ustalic jaki chcesz miec prad ladowania.
  10. W Larsonie 340 chca, A co myslicie o tym? http://www.motowarsztat.com.pl/ Albo o tym? http://allegro.pl/item429753623_regulator_...uzuki_nowy.html
  11. Na rozlaczonej wtyczce napiecie jest git: 70-80 V AC na wszystkich 3ch kablach, to chyba znaczy ze regulator trafiony, co?
  12. Ja mam podobny problem. Na 2ch kablach mam kolo 80 V a na jednym 30. Czyli alternator do wymiany? Mierzylem to bez odlaczania zadnej wtyczki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...