Szukam pewnej części bardzo małej mianowicie jest to trójnik (chyba plastikowy) który wchodzi do gaźnika i transportuje paliwo. Trójnik ten rozprowadza paliwo na 2 gaźniki a znajduje się za pompą paliwa
http://a.imageshack.us/img217/4302/ganik.jpg
CBR F3 lub F4 najlepiej z okolic Śląska, max do ceny 12 000(jesli sprzet odrazu do jazdy, jesli trzeba przygotowac do sezonu lub 1 rejestracja w kraju adekwatnie mniej), bez zadnych dzwonow zresztą podobnie jak kolega z forum Rozek
Witam przepraszam za mały OT ale czytam na bieżąco wszystko w tym temacie tym bardziej ze sam sie rozglądam za motocyklem ( chce sie przesiąść z cb 500 na cbr F3 ). Moglibyscie mi dac namiary na jakies inne fora gdzie tez sie prowadzi tego typu dyskusje poniewaz przez to ucze sie czego unikac i na co zwracać uwagę. Wiem że przed ostatecznym zakupem wybiore się z zaprzyjaźnionym mechanikiem i znawcą tematu ale narazie chciałbym sie sam dokształcać. Pozdrawiam
a nie wiecie co spowodowało wyciągnięcie łańcucha ?? wszystko robilem jak w instreukcji nic nie przkręcałem naciągałem ?! no ale teraz jak naciągnę w najciaśniejszym miejscu to w najluźniejszym przekroczę granicę o wiele za dużo ;) ??
Witam Was jak to bywa ze świeżym motocyklistą postanowiłem wykonać pierwszą regulację w moim moto mam ksiazeczke z ktorej korzystam i robie zgodnie z instrukcjami naciąg Łańcucha w mojej CB500. Wszystko fajnie aż na końcu sprawdzam naciąg jest ok 30 mm lecz kiedy zrobilem jeden obrot kołem zeby zobaczyc jak sie zachowuje lancuch to w polowie obrotu zauwazylem ze spina sie tzn naciaga coraz bardziej i jest bardzo sztywny lecz kiedy znowu wróce do pelnego obrotu naciag wraca do prawidlowego czyli znowu 30mm nie wiem co jest grane?? może ktoś wie z gory dzieki za odp
tzn wydaje mi sie ze całość układu działa bo skoro wentylator sie załącza po wyłaczeniu silnika to ok tylko chyba problem z czujnikiem bo jesli sie przegrzeje to wentylator powinien sie załączyc także w czasie jazdy narazie dzieki za wszystkie opinie
wczoraj po przejechaniu na próbe paru kilometrów i wyłaczeniu silnika nic nie zawrzało i włączył sie wentylator takze juz sam nie wiem raz za pozno raz normalnie ale pokombinuje z tym czujnikiem
wlasnie nie ide zaraz do garage i zrobie badania ewentualnie jesli dziala wentylator przy temp przy ktoprej juz wrze plyn to kupie ten plyn o zwiekszonej temp wrzenia
Czesc prosiłbym o burze mózgów odnośnie rozwiązania problemu z gotującą sie cieczą chłodząca w Hondzie CB 500.Mianowicie dopiero po zagotowaniu cieczy i utracie plynu włącza sie wiatrak Słyszalem ze moze byc uszkodzony termostat inni mowili zebym przeczyscil styki a Wy macie jakies propozycje moze ktos mial juz taki problem z Gory dzieki