Skocz do zawartości

owned91

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O owned91

  • Urodziny 02/22/1991

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CRM 125 92'
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1393564
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Łódź

Osiągnięcia owned91

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Ludzie pomogliscie mi naprawde!! ja pierdziele to dlatego ona mi gasla na poczatku, mam pytanko do tego kto ma crm odpalal ja zawsze ze ssania?? nawet jak byla ciepla?? aha i lozysko z korby to napewno nie jest bo sa wszystkie :) takze predzej gaznik jeszcze dzis sprawdze czy dozownik dziala i chyba go wywale bo to jakies scierwo jest >.<. :)
  2. Moto kupilem niedawno (miech temu) z czego przejezdzilem okolo 14 minut + dojazd do domu po zakupie jakies 5 minut. Podczas tych 14 minut jak juz kiedys wspomnialem na forum jechalem na 5 biegu chcialem docisnac do konca obrotow gdy przy okolo 8,5 Tys poszedl taki gluchy pod bardzo duzym cisnieniem dzwiek. Moto juz nie odpalal. W domu wykrecalem swiece i byla sucha wiec probowalem na ssaniu odpalic ale kicha. Wkoncu odkrecilem cylinder a tam patrzcie: http://img119.imageshack.us/img119/941/dsc01057xbd4.jpg http://img136.imageshack.us/img136/204/dsc01055xuv6.jpg Jak widac na zdjeciach - masakra - nie wiem co tam sie stalo pierscienie nie sa pekniete lecz ulamane i wygiente w jednym miejscu, tlok tak jakby ulamal sie od polnocnej strony, przy lewym kanale wydechowym jest gleboka rysa(do tulejowania niestety) po tym pierscieniu. Co sadzicie? Co moglo sie stac? PS: Na wale korbowym nie ma luzow (tzn jest ale dopuszczalny ktory musi byc :D) Aha i zaznaczone czesci na glowicy to jakby jakies kulki zelaza ktore zostaly na glowicy a porobily dziury w tloku. Naszczescie glowica przetrwala. PS2: Nie wiecie gdzie mozna dorobic uszczelke pod glowice ( metalowa) do crm bo mam juz zuzyta? Pozdro - OwNeD
  3. http://www.kmx-125.de/ -> stronka po niemiecku ale masz tam opisane wszysktie problemy + katalog czesci :)
  4. Poszykuje serwisowki do Hondy CRM 125 92'. Jezyk nie gra roli. Prosze o kontakt na forum.
  5. Witam, jesli ktos posiada Serwisowke/Katalog Czesci/Schemat Silnika to prosil bym o udostepnienie, ewentualnie PM do mnie na forum. PS: wlasnie zakupilem CRM 125 92' i pojezdzilem nia 20 minut od czasu kupna gdy na dlugiej prostej (5 bieg okolo 7 tys. obrotow) strzelilo powietrze z tlumika i przestala jechac. Wykrecilem swiece - sucha - wniosek - nie dolecialo paliwo - ssanie - kopnalem - znow powietrze z tlumika - rozkrecilem gaznik - wszystkie dysze wyczyszczone - kopniece - nie odpala. Moze cos poradzicie?? z gory thx. 2. sprawa - sprzego przestalo dzialac, pracuje ale nie wysprzegla, linka ciagnie do konca lecz motor ciagle jest na biegu i nie wysprzegla. Pozdro
  6. Uszczelnij wylot linki od gazu z gaznika i linki od ssania mi tam lapal lewe powietrze i tez nie moglem ustawic wolnych obrotow i zobacz czy dysza biegu jalowego nie jest z takzwanego: Zestawu Naprawczego Simson (bo te dysze mialy rozne rozmiary).
  7. Witam. Posiadam juz te pliki dosc dlugo wiec sie nimi podziele, moze sie to komus przyda :P Dodam, iz jest to zarowno schemat silnika jak i nadwozia, pasuje on do wszystkich wersji KMX łącznie tych z roku 99' i wyzej. Plik znajduje sie na RapidShare: http://rapidshare.com/files/33743961/KMX_Schemat.rar.html Pozdrawiam. owned91. PS: PLIK ZNALEZIONY NA www.kmx-125.de PS2: Jezeli link wygasnie, piszcie wrzuce jeszcze raz.
  8. Dzieki, ale na serio COS MI NIE DZIALA!! moze mam zrabana wyszukiwarke... przeinstaluje ta Opere na Mozille :D DZIEKI JESZCZE RAZ. AHA JESLI KTOS MA SCHEMAT SILNIKA AM6 TO PROSZE O MAILA [email protected] z gory thx! Temat uwazam za zamkniety.
  9. Witam. Odswiezam temat i prosze o schemat silnika Minarelli AM6 na email: [email protected] Z gory dzieki, pozdrawiam - owned91.
  10. a ty zjezdzasz, zjezdzajacego zjezdzajacego na forum xD :icon_question: (kolejny spam :lapad:)
  11. sek w tym iz wyszukiwarka na forum nie dziala, a w google sa same włoskie strony, zero polskiej. Prosze chociaz o konkretne linki. Pozdro. PS: JESLI COS WIECIE O TYM SILNIKU PISZCIE!
  12. Witam. Potrzebuje wszelkie informacje na temat silnika Minarelli AM6. Silniki te byly stosowane w Aprili RS/RX, Yamaha TZR, Rieju. Najbardziej interesuja mnie dane techniczne, opinie uzytkownikow, wszelkie serwisowki do w/w motocykli itp. Z gory dzieki, pozdrawiam owned91.
  13. Tak, ale ojciec sie uparl ze jak 125 to albo na 125 albo jakis full cross bez papieru. a A1 nie robie bo jest za drogie wole poczekac rok i zrobic A za takie same pieniadze.
  14. Cześć, jestem nowy na forum (dziś rejestracja :icon_rolleyes:) i mam dylemat, wlasnie sprzedalem simsona S51 ( elektryka 12 V zrobiona przez ojca xD) fajnie smigalo sie 2 lata ale postanowilem przesiasc sie bo niski wydech nie dawal mi spokoju a stwierdzilem ze nie oplaca sie przerabiac simsona na enduro bo to glupota ( ni mocy ni nic zeby jezdzic w terenie) sprzedalem go za ladne pieniadze 1,900 PLN + 120 ZL kask uzywke UVEX, ale mniejsza o to, teraz dysponuje kwota 3000 zl i zastanawiam sie co kupic, mam dopiero 16 lat chcialem robic prawo jazdy kat. A1 ale za drogie to jest , wole kupic 80 zarejestrowane na 50 lub cos bez papieru. Tylko teraz pytanie do was: co kupic?? Włocha (Rieju RR(2800 zl rocznik 99-01), Aprilia RX 50/80 98(kolo 2,600 zl)) Japońca (Yamaha DT 80 LC2 ( rocznik do 96-97, ok. 2600 - 3000 zl)) Czecha (CZ 125/516 Cross ( BEZ PRAWA DO REJESTRACJI)) ODPOWIEDZCIE CO BYSCIE KUPILI W MOJEJ SYTUACJI!! PS: JESTEM ZAPALONYM CROSSOWCEM KOCHAM TEREN CHODZ NIE MIALEM NA CZYM JEZDZIC.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...