-
Postów
182 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O skwara
- Urodziny 06/27/1977
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
podkarpacie
Osobiste
-
Motocykl
Yamaha Warrior
-
Płeć
Mężczyzna
Osiągnięcia skwara

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)
2
Reputacja
-
ja mam EXIDE kupiony w 2013 roku czyli pięć lat i czasami ma problem z przełamaniem ale myślę że i tak długo wytrzymał
-
Pianowie Jaki akumulator do Warriora polecacie ?? zastanawia się czy warto przepłacać a może lepiej kupić co 2 sezon nowy niż jeden drogi http://allegro.pl/akumulator-yt14b-bs-yamaha-xvs-1100-v-star-mt-01-i7195135639.html warto coś takiego kupić ??? a może ?? http://allegro.pl/akumulator-varta-yt14b-bs-gt14b-4-xvs-1100-xv1700-i6171579597.html
-
MAJSTRY ma ktoś PCIII z programem pod siebie robionym ??? moja konfiguracja Speedstar air cleaner albo filter, AIS block off, Big Shots V&H
-
nie ma co czytać szukać marnować czas, kup XV1700 Warrior będziesz zadowolony
-
jak dla mnie bzdura chyba że ktoś handluje na większa skale częściami to tak,
-
pługa czy tam spoilera jak zwał tak zwał do warriora
skwara odpowiedział(a) na Mateyo temat w Inne - Kupię
swego czasu można było kupić na allegro co też uczyniłem, kosztował chyba 120 zł ale w porównaniu do oryginalnego z usa to ten można by śmiało nazwać wydmuszką, cienki i leciutki ale wyglądać wygląda tak samo a i kratkę trzeba sobie dorobić -
Panowie jest ktoś może zainteresowany zmianą oryginalnej sprężyny z tylnego zawieszenia na "castomową" BARONA która jest twardsza delikatnie i przy znacznym obniżeniu nie będzie dobijać do błotnika podczas jazdy z plecaczkiem, jak by ktoś reflektował to pisać na priv
-
nie ma opcji by to zepsuć, możesz ewentualnie gumkę zabezpieczająca zgubić tak jak ja
-
już nie pamiętam dokładnie ale tam jest taka wkładka gumowa zabezpieczająca wyciągasz ją i naciskasz tam taki "cwańcyk" i rozpinasz połączenie
-
już kiedyś o tym pisałem, zamiast niszczyć krzyżak lepiej zrobić cos takiego
-
diagnostyka - proszę bardzo Panowie Przytrzymujesz przyciski select i reset przy zegarach i trzymają c je przekecasz kluczyk, trzymasz dalej przez kilka sekund az pokaze sie napis "diag". Puszczasz je i wciskasz jeszcze raz oba na klika sekund. Pokaze sie "DI 01" , najlepiej przycisk na manetce ustaw na "off bo jak bedziesz przelatywał to bedzie odpalał rózne rzeczy. DI 62- pokazuje ilośc błedów, DI 61- pokazuje numery błedów. Sprawdz co ci tam pokaze i napisz. ENGINE CODES: 11 - NO SIGNAL RECEIVED FROM CYLINDER IDENTIFICATION SENSOR (CAM POSITION SENSOR) 12 - NO CRANK POSTION SIGNAL 13 - AIR INTAKE SENSOR #1 - OPEN/SHORT DETECTED 14 - INTAKE PRESSURE SENSOR #1 - PIPE CLOGGED OR THROTTLE POSITION SENSOR (TPS) STUCK 15 - TPS - OPEN/SHORT DETECTED 16 - STUCK TPS SENSOR 19 - SIDE STAND SWITCH - OPEN/SHORT DETECTED 20 - ATMOSPHERIC SENSOR VOLTAGE & AIR INTAKE PRESSURE SENSOR VOLTAGE DIFFER GREATLY 22 - AIR INTAKE TEMP SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED 23 - ATMOSPHERIC SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED 25 - AIR INTAKE PRESSURE SENSOR #2 - OPEN/SHORT DETECTED 26 - INTAKE PRESSURE SENSOR #2 - PIPE CLOGGED OR THROTTLE POSITION SENSOR (TPS) STUCK 27 - OIL TEMP SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED 28 - ENGINE TEMP SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED 29 - DECOMPRESSION SOLENIOD (THERMISTOR) - OPEN/SHORT DETECTED 30 - MOTORCYCLE HAS OVERTURNED 37 - FAULTY LINEAR CONTROL VALVE 38 - DECOMPRESSION SOLENOID - OPEN/SHORT DETECTED 41 - LEAN ANGLE CUT OFF SWITCH - OPEN/SHORT DETECTED 42 - NO NORMAL SIGNAL RECEIVED FROM SPEED SENSOR & OR NEUTRAL SWITCH OPEN/SHORTED 43 - ECU CAN NOT MONITOR BATTERY VOLTAGE - OPEN/SHORT DETECTED 50 - FAULTY ECU MEMORY HOW TO PERFORM INDIVIDUAL SENSOR CHECKS, SET UP - REMOVE SEAT & FOAM THING - PRESS & HOLD SELECT AND RESET BUTTONS WHILE TURNING KEY ON, CONTINUE TO HOLD BUTTONS FOR APPROXIMATELY 8 SECONDS - DIAG APPEARS IN THE CLOCK AREA OF THE INSTRUMENT PANEL - RELEASE BUTTONS, PRESS & HOLD SELECT AND RESET BUTTONS AGAIN FOR APPROXIMATELY 2 SECONDS - DISCONNECT FUEL PUMP CONNECTOR - LOCATED UNDER THE LEFT REAR CORNER OF GAS TANK. FUEL LIGHT ON INSTRUMENT PANEL WILL FLASH, THIS IS OK. - INSTRUMENT PANEL WILL DISPLAY: CLOCK SECTION: DI 01 (THIS IS THE 1ST DIANOSTIC CHECK) ODOMETER SECTION: A NUMBER, USUALLY 15-17 (THIS AREA SHOWS THE VALUE OF THE SENSOR) PERFORMING SENSOR CHECKS ( SELECT BUTTON WILL SCROLL UP, RESET BUTTON WILL SCROLL DOWN THRU THE CHECKS ) - DI 01 - THROTTLE POSITION SENSOR: TWIST THROTTLE, VALUE = : CLOSED =15 - 20, OPEN = 95 - 100. - DI 02 - ATMOSPHERIC PRESSURE SENSOR: VARIES DEPENDING ON ATMOS. PRESS FOR THE DAY - DI 03 - AIR INTAKE PRESSURE SENSOR #1: VALUE = 10-200 MMHG - DI 04- AIR INTAKE PRESSURE SENSOR #2: VALUE = 10-200 MMHG - DI 05 - INTAKE TEMP: MEASURE WITH TEMP GAUGE, COMPARE TO VALUE ON DISPLAY - DI 07 - SPEED SENSOR: VALUE = 0-999 - DI 08 - LEAN ANGLE CUT OFF SENSOR: VALUE = 0.4 - 1.4 VOLTS - DI 09 - FUEL SYSTEM VOLTAGE: VALUE = 0 - 18.7 VOLTS (12 VOLTS NORMAL) - DI 10 - OIL TEMP SENSOR: VALUE = -30 TO 200*C / -22 TO 392*F - DI 11 - ENGINE TEMP SENSOR: VALUE = -30 TO 200*C / -22 TO 392*F - DI 20 - SIDE STAND: VALUE = ON/OFF - DI 21 - NEUTRAL SWITCH: VALUE = NEUTRAL - ON, IN GEAR - OFF - DI 30 - IGNITION COIL #1: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES. - DI 31 - IGNITION COIL #2: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES. - DI 36 - INJECTOR #1: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND. - DI 37 - INJECTOR #2: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND. - DI 50 - FUEL SYSTEM RELAY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND. - DI 52 - HEADLIGHT RELAY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND. - DI 54 - LINEAR CONTROL VALVE: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK FOR ACTUATION (CYCLING) SOUND. - DI 55 - DECOMPRESSION SOLENOID: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK FOR ACTUATION (CYCLING) SOUND. - DI 60 - E2PROM: VALUE = 01 - 02 FOR CYLINDER MALFUNCTION. 00 = NO MALFUNTION. - DI 61 - MALFUCTION HISTORY: VALUE = 11 TO 55, 00 = NO MALFUNTION. - DI 62 - MALFUNTION HISTORY ERASE: 00 TO 21, 00 = NO MALFUNTION TO ERASE HISTORY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. DISPLAY SHOULD READ 00. - DI 70 - CONTROL NMBER: DISPLAYS THE PROGRAM CONTROL NUMBER, VALUE = 00 - 255. KODY SILNIKÓW: 11 - NO sygnał otrzymany z Czujnik Identyfikacja (POSITION SENSOR CAM) 12 - NO SIGNAL postion CRANK 13 - czujnik dolotowy powietrza # 1 - OPEN / SHORT WYKRYTO 14 - CZUJNIK CIŚNIENIA INTAKE # 1 - PIPE niedrożne lub czujnika położenia przepustnicy (TPS) STUCK 15 - TPS - OPEN / SHORT WYKRYTO 16 - Stuck CZUJNIKA TPS 19 - PRZEŁĄCZNIK STAND SIDE - OPEN / SHORT WYKRYTO 20 - atmosferyczne NAPIĘCIA CZUJNIK CIŚNIENIA INTAKE i napięcie czujnika znacznie różnią 22 - WLOT POWIETRZA CZUJNIK TEMP - OPEN / SHORT WYKRYTO 23 - atmosferyczne SENSOR - OPEN / SHORT WYKRYTO 25 - WLOT POWIETRZA CZUJNIK CIŚNIENIA # 2 - OPEN / SHORT WYKRYTO 26 - CZUJNIK CIŚNIENIA INTAKE # 2 - PIPE niedrożne lub czujnika położenia przepustnicy (TPS) STUCK 27 - CZUJNIK TEMP OIL - OPEN / SHORT WYKRYTO 28 - CZUJNIK TEMP SILNIKA - OPEN / SHORT WYKRYTO 29 - SOLENIOD DEKOMPRESYJNYM (termistor) - OPEN / SHORT WYKRYTO 30 - MOTOCYKLE unieważnił 37 - USZKODZONY LINEAR CONTROL VALVE 38 - SOLENOID dekompresyjna - OPEN / SHORT WYKRYTO 41 - LEAN ANGLE CUT OFF - OPEN / SHORT WYKRYTO 42 - Żaden normalny sygnał z czujnika prędkości i lub neutralny przełącznik jest otwarty / zwarty 43 - ECU nie można monitorować napięcie akumulatora - OPEN / SHORT WYKRYTO 50 - USZKODZONY ECU MEMORY JAK WYKONAĆ indywidualnym kontrolom czujnika, SET UP - USUŃ SEAT & Foam Thing - Naciśnij i przytrzymaj WYBIERZ I PRZYCISKI RESET podczas włączania kluczyka, nadal posiadać przyciski do około 8 sekund - DIAG pojawi się w obszarze zegar na desce rozdzielczej - Przyciski zwalniające, naciśnij i przytrzymaj SELECT i RESET ponownie przyciski przez około 2 sekundy - Odłączyć łącznik pompy paliwa - znajduje się pod lewym, tylnym rogu zbiornika gazu. ŚWIATŁO paliwa na desce rozdzielczej zaświeci, to jest OK. - Tablicy rozdzielczej pojawi się komunikat: SEKCJA CLOCK: DI 01 (To jest 1 SPRAWDZIĆ DIANOSTIC) SEKCJA drogomierz: NUMER, zwykle 15-17 (TEN OBSZAR pokazuje wartość czujnika) Przeprowadzania kontroli SENSOR (SELECT przycisk, przewiń w górę, przycisk reset będzie przewijać DOWN THRU KONTROLI) - DI 01 - Czujnik położenia przepustnicy: THROTTLE TWIST, VALUE =: zamknięty = 15 - 20 = 95, OPEN - 100. - DI 02 - Czujnik ciśnienia atmosferycznego: różna w zależności od ATMOS. KOMUNIKAT NA DZIEŃ - DI 03 - WLOT POWIETRZA CZUJNIK CIŚNIENIA 1: VALUE = 10-200 mmHg - DI 04 - WLOT POWIETRZA CZUJNIK CIŚNIENIA # 2: VALUE = 10-200 mmHg - DI 05 - TEMP DOLOTOWY: Środek o Wskaźnik temperatury, w porównaniu do wartości na WYŚWIETLACZEM - DI 07 - Czujnik prędkości: VALUE = 0-999 - DI 08 - LEAN ANGLE CUT OFF Czujnik: VALUE = 0,4 - 1,4 V - DI 09 - VOLTAGE SYSTEM PALIWA: VALUE = 0 - 18,7 V (12 V NORMAL) - DI 10 - CZUJNIK TEMP OIL: VALUE = -30 do 200 * C / -22 do 392 * F - DI 11 - CZUJNIK TEMP SILNIK: VALUE = -30 do 200 * C / -22 do 392 * F - DI 20 - boczna: VALUE = ON / OFF - DI 21 - NEUTRAL SWITCH: VALUE = NEUTRAL - ON, w biegu - OFF - DI 30 - IGNITION COIL # 1: ENGINE TURN STOP w pozycję OFF ponownie. SPRAWDŹ SILNIK ŚWIETLNY powinna migać 5 razy. - DI 31 - IGNITION COIL # 2: ENGINE TURN STOP w pozycję OFF ponownie. SPRAWDŹ SILNIK ŚWIETLNY powinna migać 5 razy. - DI 36 - Wtryskiwacz nr 1: ENGINE STOP SWITCH TO TURN OFF ponownie. SPRAWDŹ SILNIK ŚWIETLNY powinna migać 5 razy z trzask. - DI 37 - Wtryskiwacz nr 2: SILNIK TURN STOP w pozycję OFF ponownie. SPRAWDŹ SILNIK ŚWIETLNY powinna migać 5 razy z trzask. - DI 50 - PRZEKAŹNIK FUEL SYSTEM: ENGINE STOP SWITCH TO TURN OFF ponownie. SPRAWDŹ SILNIK ŚWIETLNY powinna migać 5 razy z trzask. - DI 52 - PRZEKAŹNIK REFLEKTOR: ENGINE STOP SWITCH TO TURN OFF ponownie. SPRAWDŹ SILNIK ŚWIETLNY powinna migać 5 razy z trzask. - DI 54 - LINEAR CONTROL VALVE: ENGINE STOP SWITCH TO TURN OFF ponownie. SPRAWDŹ do sterowania (jazda na rowerze), dźwięk. - DI 55 - SOLENOID DEKOMPRESYJNYM: ENGINE STOP SWITCH TO TURN OFF ponownie. SPRAWDŹ do sterowania (jazda na rowerze), dźwięk. - DI 60 - E2PROM: VALUE = 01 - 02 dla cylindra awarię. 00 = NO MALFUNTION. - DI 61 - HISTORIA MALFUCTION: VALUE = 11 do 55, 00 = NO MALFUNTION. - DI 62 - ERASE HISTORIA MALFUNTION: od 00 do 21, 00 = NO MALFUNTION Aby wymazać historię: ENGINE STOP SWITCH TO TURN OFF ponownie. Powinien wyświetlić 00. - DI 70 - NMBER CONTROL: wyświetla program kontroli Liczba, wartość = 00 - 255.
-
witam kupiłem 2 lata temu akumulator Exide przez zimę było oczywiście w ciepłym pomieszczeniu co jakiś czas delikatnie podładowywany i niby wszystko ok ALE czasami przy rozruchu czasami nie daje rady "przełamać" silnika i teraz pytanie czy jego sprawność po 2 latach tak drastycznie spadła czy jest to problem może odprężnika o ile taki jest, dodam że kolega z do warriora tez kupił akumulator Exide i ma dokładne taki sam problem. Ja mam wrażenie że te super akumulatory to po prostu super badziewie za 199zł. Jakie jest wasze zdanie ??
-
witajcie zrobiłem sobie prosta kierownice wszystko ładnie pięknie ale przy wysokich obrotach zaczyna trzepać manetkami, dodam tylko że wsadziłem do środka ciężarki tak jak to jest w oryginalnej kierownicy i czy one są czy nie ciągle jest tak samo, da się z tym jeździć ale jest to denerwujące uczucie i wcześniej tego nie było.
-
http://www.cruisercustomizing.com/memphis-shades-metric-bullet-fairing-honda-vt750-shadow-spirit-phantom-yamaha-xv650-xv1100-custom-models/part/MEM7101 chyba to taka
-
ja namierzyłem tą owiewke w USA ale ciągle czekam że kolega się pochwali gdzie kupił a on nic