-
Postów
419 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O bart90dt125
- Urodziny 10/06/1990
Osobiste
-
Motocykl
brak:/
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
10267532
-
Strona www
http://
Informacje profilowe
-
Skąd
Grudziądz
Osiągnięcia bart90dt125

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta (17/46)
0
Reputacja
-
CAGIVA MITO 2000 ROK JAK ZWIĘKSZYĆ MOC I PROBLEM Z ŁADOWANIEM
bart90dt125 odpowiedział(a) na bart90dt125 temat w Mechanika Motocykli 2T
Z paliwem dam sobie sposób xD Zatarłem tak KTM'a :D a dokładniej na paliwie lotniczym. ale cały zbiornik jeździł i był niesamowity ogień. nie chce za dużo inwestować w mito, bo wiem że zaraz zmienię i chcę kupić rs 250 i doinwestować ją na maxa -
CAGIVA MITO 2000 ROK JAK ZWIĘKSZYĆ MOC I PROBLEM Z ŁADOWANIEM
bart90dt125 odpowiedział(a) na bart90dt125 temat w Mechanika Motocykli 2T
Tłok raczej odpada, skoro pompuje mi 12 bar -
CAGIVA MITO 2000 ROK JAK ZWIĘKSZYĆ MOC I PROBLEM Z ŁADOWANIEM
bart90dt125 odpowiedział(a) na bart90dt125 temat w Mechanika Motocykli 2T
na 600 nie chcę wsiadać do momentu jak nie zamknę na 125 opony;) w skuterze się udało to teraz pora na 125, potem coś więcej;) najpierw technika potem pojemność;) z resztą duże 4t są ciężkie, a marzeniem jest aprilia rs 250 z kitem polini z 250cm3 na 320 cm3 co może oznaczać małą masę i około 270/ 280 km/h A regulacja i kombinowanie z dyszami?? docinanie kanałów?? filtr powietrza?? wydech to za duże koszta.;/ -
CAGIVA MITO 2000 ROK JAK ZWIĘKSZYĆ MOC I PROBLEM Z ŁADOWANIEM
bart90dt125 odpowiedział(a) na bart90dt125 temat w Mechanika Motocykli 2T
No mam wrażenie, że coś jeszcze można z niej wykręcić, w końcu to 4T który jest podatny na wszelkie zmiany. Głowica odpada, to może planowanie cylindra?? -
dużo różnych części do husqvarna TE 250 2004 rok. Stan części bardzo dobry!! tel: 725-068-514
-
Kawasaki Kx 125 problem
bart90dt125 odpowiedział(a) na xxbartek1993zz temat w Mechanika Motocykli 2T
Sprawdź najprostsze rozwiązania. zmień świece, bo na to to wygląda, że jest padnięta, wręcz podręcznikowy przykład. Sprawdź rozchylenie membran, rzucam to hasło bo nie wiem czy masz, było by to odpowiedzialne za zalewanie. Jeżeli nic z powyższych to pierścienie, a raczej cały komplet tłokowy. -
CAGIVA MITO 2000 ROK JAK ZWIĘKSZYĆ MOC I PROBLEM Z ŁADOWANIEM
bart90dt125 opublikował(a) temat w Mechanika Motocykli 2T
Witam piszę pierwszy post po dlugiej przerwie. Mam pytanie jak zwiększyć moc w cagiva mito 125. Mam full serię, nie chcę za dużo wymieniać więc wymiana wydechu itp. odpada. Mam wersje 6 biegową v-max 194/196. Na luzie kręci do 14/15 tyś, ale podczas jazdy normalne że korzystam maxymalnie do 11 tyś obrotów, gdzie silnik ma największa moc i moment obrotowy. Czy ktoś już kobinował z gaźnikiem, filtrem powietrza membranami, planowaniem głowicy?? dodatkowo mam problem z odpalaniem. akumulator mam nowy, obecnie ma okolo 9-11 Wolt, więc ładowanie jakieś występuje, ale po naciśnięciu guzika startera, rozrusznik delikatnie zaskoczy lub wcale się nie odezwie i słychac tylko elektromagnes. nie wiem co może być problemem. Prosze o jakieś podpowiedzi. -
PILNIE!! RAMA KX 125 97 do 99??
bart90dt125 opublikował(a) temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Tak jak w temacie!! Czy rama ok KX 125 97 jest taka sama jak od 99 roku?? ew. Czym się różnią!! Proszę o szybka odpowiedź :icon_exclaim: :icon_exclaim: -
2T nie wkręca się i nie utrzymuje obrotów
bart90dt125 odpowiedział(a) na o_OutSider temat w Mechanika Motocykli 2T
sprawdź nie wydech tylko zawór wydechowy!! ew. odkręć go na maxa i odłącz regulację wtedy odpal i przejedź się. Jeżeli będzie wariować na wysokich a na niskich będzie słaby to masz pewność że to nie tłok -
Peugeot Jet Force na gaźniku - brak iskry
bart90dt125 odpowiedział(a) na zielorz temat w Mechanika Motocykli 2T
Podstawa. Sprawdź świecę!!. Jeżeli nie daje iskry, wstaw śrubokręt w fajke dotkij metalu i zakręć silnikiem, jak cię popieści to zmień świeczkę i jeździj dalej. Jeżeli nie masz prądu, to sprawdź czy wszystkie przewody są ok a potem czy złączki przewodów nie są gdzieś zasniedziałe. -
2T nie wkręca się i nie utrzymuje obrotów
bart90dt125 odpowiedział(a) na o_OutSider temat w Mechanika Motocykli 2T
zobacz czy zawór wydechowy Ci się nie zawiesił, wyczyść go z nagaru, przy okazaji zobacz też stan pierścionków. Kup też nową świecę. Możliwe że stara nie daje iskry na wysokich obrotach. Czasem tak się dzieje w NGk'ach -
To juz nie to co kiedys....
bart90dt125 odpowiedział(a) na bartasjbl temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
zgadzam sie, może od roku jestem na forum. ale za czasów gdy nie bylo podziału na marki każdy bez względu jaki miał motor pisał pomocne posty dotyczące wszystkich motorów. A teraz wszyscy siedzą w dzale dot. jego marki i nie spojrzy w inne działy. Szkoda... zgadzam sie, może od roku jestem na forum. ale za czasów gdy nie bylo podziału na marki każdy bez względu jaki miał motor pisał pomocne posty dotyczące wszystkich motorów. A teraz wszyscy siedzą w dzale dot. jego marki i nie spojrzy w inne działy. Szkoda... -
enduro do 250 cc 4T
bart90dt125 odpowiedział(a) na ReD-GreeN temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Wg. mnie jeżeli kolega już śmiga na 600 to chyba nie ma sensu kupować 125 2T jak już 250. A z utrzymaniem to różnie jest. Czasem wystarczy 2 tłoczki i jeden napęd na sezon a czasem to więcej. Zalezy jak i ile kto jeździ, trzeba liczyć klocki, napęd, tłoki, łożyska (koła, wahacz, główka ramy) lożyska w silniku, ale to podczas remontu i uszczelniacze na lagi. Czasem zmienić trzeba korbę. Tak to raczej wszystko;);) -
Zawieszenie SHC UPS w DR350
bart90dt125 odpowiedział(a) na Dzanek temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
jeżeli leje ci się z tylu to z tego co wem to sam tego nie zrobisz i niestety musisz dać tylny amor do regeneracji. A co do SHC to masz tylko regulację siły odbicia i twardości. Nie ma regulacji wysokości, chyba ze na półkach sobie lagi obniżysz lub podwyższysz:D:D -
enduro do 250 cc 4T
bart90dt125 odpowiedział(a) na ReD-GreeN temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Sam sprzedaję rm 250 za 5000:D:D swoje konie ma więc jeżeli ktoś nie chce startować w zawodach to nie musi mieć sprzęta za 10 tyś. A w naprawdę dobrym stanie można moto dostać. ;)