Ja jestem posiadaczem Aprili Rs 80. Motorek się wcale nie psuje o ile umiejętnei się z nim obchodzisz. Części zamiennych jest też bardzo dużo. W szczególnośći silnikowych. Ja mojego rs-a kupiłem juz gotowego to znaczy przerobione na 80 ( dokładnie to 77ccm). Ma załozony kit malossi MHR i wszystkie części tuningowe pod ten cylinder(wydech Tecnigas RSG,cały układ zasilania paliwowego,itd) , bo koleś który go robił miał jeździc na jakichś tam zawodach, ale niestety miał wypadek , połamał się i skończyl jazde. Rs w porównaniu do ns-1 jest żwawsza ,a i akurat mój Rs jest szybszy od kolegi ns-1. Ja kupiłem po to żeby jeździć nim w dalsze trasy, pod uwage brałem dostepnośc części jak i odległość jaką miałem pojechać po motorek. Jak narazie nie narzekam. Motorek nieźle się sprawuje. Wyciągnie te 130 km/h .Ale żebym miał kupowac to bym wybierał tylko pomiędzy Ns-1 lub RS. Hondy to dobre sprzęty, bardzo wytrzymałe , ale w razie wywrotki, slizgu jak połamiesz plastik jakiś? To chyba ciężko dostać, tak samo do TZR tu już słyszałem ,że trzeba kupować nowe , bo używane dostać to graniczy z cudem.