Skocz do zawartości

sillyboy

Forumowicze
  • Postów

    66
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O sillyboy

  • Urodziny 03/13/1981

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    WLKP

Osobiste

  • Motocykl
    450 EXC 2006
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    10170398
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia sillyboy

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Witam, typowy model z lat 98-02, owiewka lekko dociśnięta z racji pogiętego mocowania chłodnicy (miałem podobnie w 520), zbiornik jak najbardziej od tego modelu (aż szkoda że później tylko six days miały przeźroczyste). Wahacz również wygląda na właściwy dla tego rocznika. Zostaje Ci obejrzeć posłuchać i zastanowić się . Pozdr
  2. Witam, u mnie w 520 coś takiego miało miejsce, oring uszczelniający wytarł się co spowodowało przesunięcie się tłoczka wzgl. osi. To spowodowało zebranie materiału na ściankach i dalej przepuszczanie płynu do silnika. Zrobiłem dokładnie tak samo jak ty dając grubszy oring od klimy samochodowej i pracowało jak lala dalej.
  3. Ghollum w swoim moto masz jeszcze orginalny wałek rozrządu? Mój po ostatnich oględzinach poszedł do wymiany na krzywkach pojawiły się wżery i nikt nie był w stanie tego naprawić, jak sprawa ma się u ciebie bo na foto widzę że wałek wygląda jakby z fabryki wyszedł. :biggrin: PS Maciek na RS wrzuciłem manuale które mam: http://rapidshare.com/files/301716041/KTM_...OM_EN_.rar.html http://rapidshare.com/files/301716042/Manu...ngles_.pdf.html
  4. Witam, jakiś czas temu wymieniałem w/w łożyska w swojej pomarańczy i najlepiej cenowo wyszedł orginał kupiony w SANCHEZIE (cały kpl. ok 250PLN), jak możesz to od razu wymień łożysko w PDS - koszt niewielki a będziesz miał spokój. Podczas składania obyło sie bez drastycznych metod typu "podgrzewania" wszystko elegancko pasowało, troche więcej kłopotu było z demontażem ale tak jak wspominali przedmówcy kawałek dobrze dopasowanej rurki i środka smarnego załatwił sprawę. Pozdrawiam
  5. Witam, mam te ochraniacze http://moto.allegro.pl/item646930140_ochra..._najlepsze.html tania a solidna ochrona: - bardzo dobrze chroni goleń (dodatkowe wsparcie dla buta) - w trakcie jazdy na siedząco kolano jest odsunięte od ochraniacza więc powstaje przestrzeń do amortyzacji ew. uderzenia - w miarę wygodna wyściółka (tylko nie można zacisnąć pasków mocujcych zbyt mocno bo ustaje krążenie :bigrazz: ) - zawias na alu. śrubach solidnie wykonany - po naprawde mocnym oderzeniu powstają białe ślady świadczące o ciężkiej ale dobrej pracy plastiku Pozdrawiam
  6. Witam, patrząc na to ogłoszenie dziwi fakt że wersję EXC DOPOSAŻONO w rozrusznik, licznik, i światła - przecież wszystkie miały w/w założone fabrycznie. Co najwyżej można je wymienić jeżeli dokonają żywota. Natomiast jeżeli chodzi o "szeleszczące" kosze sprzęgłowe w większości przypadków powinny się wyciszyć po wciśnięciu klamki. (ghollum popraw jeśli się mylę :smile: ) Pozdrawiam
  7. Witam, ogarnąć 525 sx to nie jest prosta sprawa, jak dla mnie trochę za twarde USD nawet po ustawieniu regulacji na soft b. duża moc przekazywana przez 4-biegową skrzynię biegów co przy długich przelotach męczy i jeszcze jeden minus brak możliwości zarejestrowania moto. Pzdr
  8. http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...7&hl=docieranie tutaj masz wszystko a`propos docierania silnika (warto słuchać zwłaszcza moderatorów). Pozdrawiam
  9. Witam, jeżli chcesz się dowiedzieć podstawowych wiadomości o SM to w nr 11(listopad 2008) Świata Motocykli jest artykuł . Warto sobie poczytać. Pozdrawiam
  10. Witam, bardziej niż na roczniku koncentrowałbym się na twoim miejscu stanem samego moto bo czasami roczniki poniżej 2003 wyglądają i jeżdżą lepiej niż te powyżej. Przy Twojej wadze rozejrzałbym się jednak za 520/525 bo 450 może nie wystarczyć w naprawdę ciężkim terenie :eek: LC4 w terenie raczej będzie miał ciężko więc chyba możesz go sobie odpuścić. Pozdrawiam
  11. Czy KTM są droższe nie wiem bo nie miałem do czynienia z moto ze stajni YAMAHA jeżeli chodzi o ceny części to nie są to jakieś niebotyczne kwoty (tłok, korba ceny podobne jak w motocyklach tej klasy) świetny dostęp do części zarówno OEM jak i zamienników (kilka serwisów w Polsce które praktycznie wszystko mają "od ręki" np. SANCHEZ OLEK... Przestrzegając parę podst. zasad jak wym. oleju regulacja zaworów można jeździć i jeździć bez większych problemów. Pozrawiam Widać że kolega patrzy obiektynie i zna się na rzeczy :) Pozdrawiam
  12. Witam, niestety nie mogę się z Tobą zgodzić co do jakości tych maszyn sprzed `06 mam EXC z 2001 i nie mam z nim żadnych problemów 0 wycieków i możesz wierzyć lub nie nie ma potrzeby oddawać go do autoryzowanego serwisu większość rzeczy można zrobić samemu. A to że chodzi jak sieczkarnia mi i wielu innym osobom raczej nie przeszkadza. Wystarczy przekroczyć 3000 rpm i zaczyna sie zabawa. Pozdrawiam
  13. Witm, moto nie spala całej mieszanki i część pali w kolektorze co nie jest normalne. nawet przy ostrym upalaniu nigdy nie świeciło mi na czerwono. Pozdrawiam
  14. Przebieg wygląda na prawdziwy, wygląda nieźle na początek widzę tylko 2 rzeczy : -tylna opona -paliwo i jeździć jeździć jeździć :flesje: Pozdrawiam
  15. u mnie wymiana przypada po ok 10-12 zbiornikach (nie bawie sie w mth jak to miało miejsce w 2t :icon_mrgreen: ) Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...