Skocz do zawartości

Cebik

Forumowicze
  • Postów

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Śląsk

Osobiste

  • Motocykl
    RD04
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Cebik

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. TPS maksymalna rezystancja wg. serwisówki 3,5 ~ 6,5 kOhm, zmierzone 5,14 TPS rezystancja przy odkręcaniu manetki wg. serwisówki 0 ~ 5 +/- 1,5 kOhm, zmierzone 0,61 i rośnie do 3,76 Na mój gust wychodzi że jest ok. Ustawienie wg. wskazań obrotomierza na 5000 obr. [0 lub 10000 niepoprawnie] - wg. danych z serwisówki. Nie, ani nie strzela w gaźniki, ani w tłumik. Czasem potrafił zgasnąć na postoju, gdy spadły mu za nisko obroty. Najdziwniejsze jest to, że w sobotę jeździł jak trzeba, dwa dni wcześniej już nie, dwa dni później też nie... Nasilającego problemu po zapaleniu świateł nie zauważyłem. Aku wydaje się ok, ładowanie ~ 14 V. :sad:
  2. Witajcie, Mam problem jak w temacie, motocykl to Yamaha FZS 600 Fazer, 2003 r. Świece wymieniane jakieś 500 km temu, robione synchro, troche falowały mu obroty i niezbyt równo pracował, ale niewiele to pomogło. Kontrola luzu zaworowego - w normie, brak koniecznosci regulacji. Zrzuciłem i przejrzałem gaźniki, śruby od składu mieszanki każda inaczej [1 cyl-2 obr, 2 cyl-2,5 obr, 3 cyl-3 obr, 4 cyl-2obr]. Poustawiałem wg. serwisówki 2 obroty, poziom paliwa ok. Poskładałem wszystko do kupy, odpaliłem - wszystko ładnie, zrobiłem synchro, chodzi równo, ładnie się wkręca. Złożyłem, odstawiłem. Dwa dni postoju, problem z odpałem, niechętnie zagadał po dłuższym kręceniu rozrusznikiem. Nie wkręca się na obroty, przy próbie ruszenia gaśnie, jak już ruszy to trochę ciągnie, łapie laga i znowu ciągnie. Podpiąłem paliwo pomiając najpierw sam filtr paliwa, a potem też pompę, ale bez zmian. Zrzuciłem znowu gaźniki, posprawdzałem wszystko dla pewności, śruby składu wykręciłem o 0.5 obrotu. Ustawienie TPS-a poprawne. Odpalił od strzała i chodzi równo, ładnie się wkręca itd. wszystko ok. Zrobiłem parę km po okolicy - wszystko ok. Świece suchutkie, "kawa z mlekiem". To było w sobote. Do dzisiaj dwa dni postoju i sytuacja sie powtarza, ciężko pali, jak juz zagada to nie chce się wkręcać. Co ciekawe dzisiaj sprawdzam ustawienie czujnika położenia przepustnicy i pokazuje, że jest nieprawidłowe.... Po dłuższym kręceniu zalewa świeczki. Poświęciłem komplet nowych, ale bez zmian, nadal problemy. Może ktoś miał podobny problem i jest w stanie coś podpowiedzieć? TPS? Szukać w układzie zapłonowym? Z góry dzięki. Pozdrawiam :)
  3. Czekam na odpowiedź od Brubecka w tej sprawie, czy 2 gatunek to towar bez opakowania sklepowego. Zastanawia mnie jednak fakt, iż w następnej wystawionej aukcji wzmianki o 1 gat. ani w tytule ani w opisie już się nie pojawiły... http://allegro.pl/br...2092810011.html P.S Nie chodzi tutaj o 'zwrot pięniędzy'. Nie będę pisał porównania do posiadanych kominiarek Brubecka (2 sztuki), gdyż odczucia będą subiektywne - moim zdaniem w dotyku są inne w porównaniu do tej, ale ani nie jestem w stanie tego udowodnić, bo są to tylko moje odczucia, ani tym bardziej ukazać tego na zdjęciach. Poza tym, może być to mylące, gdyż jedna jest używana 2 sezony, a druga 1 sezon.
  4. Zapalam czerwone światełko. Tytuł aukcji: BRUBECK KOMINIARKA motor narty góry S/M NÓWKA 1gat W treści aukcji: Zachwycony możliwością zakupu kolejnej rzeczy z Brubeck'a (mam sporo bielizny, zarówno na moto jak i na deskę) po bardzo atrakcyjnej cenie (poprzednie kominiarki kupowałem po 59 zł i po tyle też stoją na Allegro) zakupiłem u powyższego sprzedajacego kominiarkę za 36,99 zł + koszta wysyłki. Niestety moje rozczarowanie nastąpiło dosyć szybko, po rzuceniu okiem na etykietę: Może dla Pana sprzedającego słowo GATUNEK nie jest synonimem słowa JAKOŚĆ? Tego nie wiem, być może. Dla mnie jest. A po coś jednak producent rozróżnia I i II gatunek. Cieszę się, że nie zdecydowałem się na zakup kompletu bielizny po 'super atrakcyjnej cenie'.
  5. Jak w temacie, sprzedam plecak motocyklowy Vanucci, wszystkie szczegóły tutaj: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1990521398 Cena (zimowa) dla forumowicza poza Allegro: 180 zł + wysyłka lub odbiór osobisty (Częstochowa, czasem Ruda Śląska) Oferta 'ważna' do końca roku :) Pozdrawiam
  6. Nie wiem :happy: Może Pegaso :laugh:
  7. Na sprzedaż mój motocykl. Wszystkie szczegóły tutaj: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1770608353 Cena: 14 500 zł do negocjacji Pozdrawiam
  8. wszystkie szczegóły tutaj: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=1662357950 Cena dla forumowicza przy odbiorze osobistym: 499 zł kontakt
  9. Cena na Allegro poszła w dół: 450 zł Dla osoby z forum przy odbiorze osobistym oddam za 400 zł - to jest ostateczna cena. Pozdrawiam
  10. Jak w temacie, szczegóły tutaj: http://allegro.pl/show_item.php?item=1560522312 Cena 499,99 zł. Pozdrawiam
  11. Chyba słabo szukam, ale wydaje mi się, że żadnej z wymienionych opon nie ma w rozmiarach, których potrzebuje. Z drugiej strony 110/90/16 i 130/90/16 są to chyba mało popularne rozmiary w tej chwili... Dzięki, poszukam :lalag:
  12. Dzięki za opinię. To "pewny" sklep? Ceny dużo niższe niż u nas :icon_idea: nawet po doliczeniu kosztów wysyłki w wysokości 20 euro. :flesje: Również dziękuję za opinię. Liczę jeszcze na dodanie od kogoś info na temat zachowania się tych gumek np. na mokrym. Narazie jest 2:0 dla Pirelli :wink: Niestety na Allegro z tego co pokazałeś nie ma nic w moim rozmiarze... :(
  13. Witam! Szukam opon do mojego GPZ (tak wiem, podwoje jego wartość :biggrin: ) Teraz użytkuje właśnie Bridgestone'a BT45, ogólnie trochę nie mam do nich zaufania na mokrym po kilku niezbyt przyjemnych sytuacjach, co do trwałości - bez większych zastrzeżeń. Rozmiary to 110/90/16 przód i 130/90/16 tył Gumy mają być raczej z wyższej półki, coś w miarę uniwersalnego, optymalnego pod kątem zużycia i parametrów. Na tapecie mam trzy modele: - BT 45, którego mam obecnie i chyba wolałbym kupić coś innego - PIRELLI Sport Demon - DUNLOP ARROWMAX GT501 Ceny za komplet kształtują się w okolicach 900-1000 zł. Na netcar.pl - może znajdzie się gdzieś jeszcze taniej? Prosiłbym o jakieś rady, wskazówki co do wyboru (może ktoś zaproponuje coś innego?), ogólnie jestem zielony w temacie opon :wink: Dzięki i pozdrawiam :flesje:
  14. Dzięki za odpowiedzi :flesje: :lalag:
  15. Po dłuższej jeździe trasą z "opadniętym" wskaźnikiem raczej nie ma problemów z utrzymaniem obrotów, ogólnie to ssania używam tylko do pierwszego rozruchu np. rano, chociaż zdarza mu się, że po postoju dwu godzinym wymaga również pociągnęcia dźwigienki. Spalanie benzynki ma jak najbardziej na normalnym poziomie, a świece po wykręceniu - niemal "książkowe" :icon_mrgreen: :flesje: No jakby ktoś opisał moje objawy :clap: Mogę tylko powiedzieć "... mam tak samo jak Ty..." ;) Wszystko się zgadza, punkt za punktem identycznie. Czyli podsumowując: TEN TYP TAK MA?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...