Skocz do zawartości

klamotolo

Forumowicze
  • Postów

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    savage, gs450,junak
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Krobia

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia klamotolo

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam Mausa po dłuższym szukaniu oględzin moto i wymianie zdań z zapaleńcami wszystko wskazuje że jest to kawasaki ZX750 A1 z 84 roku tak że jeśli posiadasz co kolwiek do tej maszyny to Bardzo proszę o podanie namiarów Z Góry bardzo dziękuję i Pozdrawiam Serdecznie klamotolo
  2. Musisz mi napisac w takim razie typ np ZX750 C1 bo inaczej nie dojde co to jest. Generalnie jest to chyba GPX750 do ktorego link jest na tej stronie tego tematu. Kawasaki GPZ600 R,GPX600 R,Ninja 600 R & RX,GPX750 R,Ninja 750 R 85-97 Haynes Service Manual ENG http://www.megaupload.com/pl/?d=AP826IOZ W tym własnie szkopół że tabliczka nic nie sugeruje nie wiem pogrzebie jeszcze głębiej może coś wynajde Dzięki za zainteresowanie A może to pomoze że na baku ma konsole elektroniczną informacyjną oil itp. chyba że roczniki 84 też były w to zaopatrzone niezależnie od typu co prawda ma ABS jak na tamte lata to pełen wypas w nr silnika jest tylko ZX bez dalszych informacji Pozdrawiam
  3. Witam Mausa z prośbą wielką czy posiadasz manuala do GPZ 750 tylko jest mały szkopół nie wiem jak go odnieść do typu jedyne dane jakie posiadam to rocznik 84 i ewentualnie wersja 101? KM niby początek nr ZX750 Pozdrawiam serdecznie
  4. mam 182cm wzrostu i jakoś mi to nie przeszkadza w dosiadaniu savaga fakt że na szybkie trasy to nie ten moto ale nie o to chodzi w końcu jazda ma sprawiac przyjemność a nie kocioł w oczach Bezawaryjny fakt że należy wymianki robić zreszta jak w każdym, przystanki po dłuższym etapie robie ale po to by sobie fajke zajarać Polecam mało pali, kopa ma bo przecież jeżdzę z różnego pokroju maszynami no i fakt że kupiłem go za małe pieniądze ale to inny rozdział Pozdrawiam
  5. Zgadzam się z naciągiem pasa tzw. kreski to tylko ustalenie pozycji pi razy oko ale jeszcze trzeba sprecyzować dokładniej Na pisk zastosowałem mydło ale firmy DeLaval śmieszne ale prawdziwe używane do do czyszczenia dojarek oczywiście rozcięczone z wodą , mydło jest w konsystencji żelu dlatego łatwiej jest je wymieszać dawke stosuje na oko powiedzmy że 20ml na litr Co do pierdnięcia to zajebista sprawa szczególnie na stacji benzynowej pod wiatą gdy gościu tankuje a tu nagle jebz to oznaka sprawnego moto tylko i wyłącznie jeżeli tego nie robi to coś jest nie tak Pozdrawiam
  6. Koledzy szukam opini o serwisie czy też sklepie MOTOREX o ile nazwy nie zchrzaniłem w Lesznie macie jakieś? czy warto dać im moto w ręce? Pozdrawiam Leszno i okolice
  7. Witam kolega Mause podaje linka do twojej dr-y własnie ją ściągnołem jest dobra są regulacje dobre opisy zdjęcia co i jak warto przy problemach ponieważ troche zajmuje miejsca nie prześle poczta bo tydzień to będzie trwało a ściąganie przy dobrym łączy pare godzin. Czeba tylko ściągnąc odpowiedni program i heja jak kumasz procedury to załapiesz co i jak jak ja laik komputerowy dałem rade to i ty dasz wrazie czego słyże pomocą. Ściągnij sobie MegaManager wklejasz w niego odpowiedniego linka i jedziesz z koksem linka znajdziesz w liście Mausa podaje 10GB serwisówek jest zajebiście pomocny i serdeczny gość pokrutce podaje instrukcje obsługi programu itp.naprawde pomocne w każdym bądź razie szykuję się do obsługi BIG-a koledze a nie lubię rozbierać w ciemno bo różne rzeczy mogą wyskoczyć Pozdrawiam Klamotolo
  8. pytanko jaki klinowy? Pozdrawiam
  9. Ludzie czy ktoś posiada może opsówe regulacji do tego moto np. rozrząd itp. fiszki mam dane eksploatacyjne też czas zajrzeć do wnętrza Pozdrawiam
  10. OK i tak dzięki za zainteresowanie wrazie czego mile widziana serwisówa Pozdrawiam
  11. Pas super sprawa praktycznie bezobsługowy posiadam taki w moim savagu wytrzymuje zajebiste kilometry tylko o niego dbać odpowiedni naciąg, czystoś niestety poszarżowanie w terenie mu nie służy piach to udręka no i zajebisty koszt nowego Cichy od czasu do czasu popiskuje ale jak tu kolega poisywał woda mydlana starcza na jakiś czas nie wyżucając kasy na komponenty Pozdrawiam
  12. Potwierdzam fakt luzów zaworowych cholera gdzieś na płycie miałem dane cm-y (cb) spróbuje znaleźć ale za to mam manuala w kompie co prawda w wersji bodajże hiszpańskiej ale jest dobry w przekroje silnika mogę przesłać meilem nie jest aż tak obszerny jak chcesz Pozdrawiam
  13. Witam powodów wiele a problem może tkwi w całkiem błachej sprawie skoro pali i pali i gaśnie i gaśnie to może wypadało by sprawdzić układ paliwowy filter w zbiorniku czy też przewody bo zapewne jest tam gaźnik podciśnieniowy a on nie lubi jak coś jest nie drożne a już nie mówię jak masz nieszczelność typu dziureczka na szpileczkę spróbuj Czekam na efekty Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...