dzięki za pomoc. Rozbierałem silnik bo padła albo pompa wody albo uszczelka pod głowicą, więc wymieniałem zapobiegawczo wszystkie uszczelnienia. Czyli tłok zostaje ten, ale przy najbliższej okazji go wymienie.
Witam
Zwracam sie z prośbą do nieco bardziej doświadczonych ode mnie o ocene stanu tłoka. Jest to tłok od aprili leonardo 150ccm. Czy wymiana jest konieczna?? Wolałbym niknąć dodatkowych kosztów, bo i tak cały remont motorka pochłonie sporo. Nie potrzebuje mega osiągów, byle skuter dosć przyzwoicie pracowal. Oto zdjecia tłoka, jescze nie czyszczonego. Z góry dzieki za pomoc
http://czaju.fotosik.pl/albumy/801342.html
ja kiedys psa przejechalem bo mi prosto z bramy pod kola wyskoczyl... Pzrejechalem go przednim kolem nastepnie zawadzilem silnikiem i pozniej tylnym... ale pies przezyl.... Wsumie to nawet go nie poczulem tylko troche przod podbilo do gory...
Elo potzrebuje adres jakiegos sklepu gdzie kupie oringi do amortyzatora. Chodzi o tekie male od regulacji.... to bardzo pilne wiec bardzo prosze o pomoc
a co sie stalo?? troche mna ten wypadek wstrzasnal bo przejezdzalem tamtedy chwile po i widzialem tylko zmasakrowane moto w rowie i helikopter na wyrobisku... a to tak naprawde pierwszy wypadek ktory z tak bliska widzialem .. :icon_eek:
nie chce zakladac nowego tematu. Mam amle bicie w przednim kole. Czy kolo szprychowe aluminowe motocyklowe centruje sie tak samo jak w rowerze?? czy trzeba to najpierw mlotkiem imadlem itp.?? i moze ktos wie w ktora strone sie odkreca a w ktora podkreca szprychy? bo jak zaczne eksperymentowac to jeszce bardziej je pogne...
ten rieju stoi na alegro conajmniej od maja 2006. Najpierw byl chyba z uszkodzonym tlokiem, teraz widac koles naprawil. za 1200zl nieda zrobic sie tyningu takiego zeby osiagnac 20koni. Pozatym jak kupowac motor bez dokumentow to nie 80 tylko jakiegos potwora.... chyba ze mialbys mozliwosc kupienia gdziesz ramy z dokumentami to by sie oplacalo bo za 3tys moznaby miec fajny motorek.
ok teraz juz motorek mi nie gasnie... ale powoli spadaja obroty... to znaczy z wysokich na srednie spadaja normalnie ale na te najnizsze do piero po kilku czasem kilkunastu sekundach.... Pozatym jak sie motor przechyli to obroty sie zwiekszaja wprawdzie nie o duzo ale wyraznie slychac roznice... co jest???
Witam mam problem gdyz nie moge wyregulowac gaznika. To jest dellorto phbl12 od silnika am6. Niedawno czyścilem caly gaznik, tylko dysz nie wykrecalem, wzialem sprezarka przedmuchalem. Wykrecalem te 2 srubki co sa na zewnatrz. PO zmontowaniu silnika regulowalem gaznik i udalo mi sie zrobic tak ze moto odpala bardzo dobrze wchodzi w maxymalne obroty i dobrze pracuje na srednich obrotach. Ale jak puszcze gaz to normalnie spadaja obroty i kilka sekund popracuje na wolnych i gasnie... Meczylem sie z tym sporo czasu.. jak to wyregulowac??
jak przod zwiekszasz- motor szybszy, slabszy przod znmniejszasz - wolniejszy,mocniejszy tyl mniejszy - motor szybszy, slabszy tyl wiekszy - motor wolniejszy, mocniejszy z czego na 1 zab z pzrodu pzrpada okolo 3z z tylu...