Skocz do zawartości

pawi56

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O pawi56

  • Urodziny 11/08/1972

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    olkusz

Osobiste

  • Motocykl
    kawasaki Ltd 550
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

127 wyświetleń profilu

Osiągnięcia pawi56

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. witam , luzny łańcuch wstępny slychac jako stukot i raczej na wolnych obrotach ,łancuch rozrządu gdy jest za lużny objawia się żężeniem , nie koniecznie non stop , może też być przyczyną uszkodzony napinacz lub za słabe sprężyny w nim , podczas żężenia (zgrzyt głośny ) najlepiej zgasić silnik odkręcić pokrywe i sprawdzić łańcuch ,stan jego napięcia , nie może być lużny po naciśnięciu , ,jak z napinaczem wszystko ok, to wyciagnięty łańcuszek . ale cykanie może być spowodowane poluzowaniem kolanek wydechowych ,może nie ma podkładek , powinny tam być specjalne miedziane , sprawdz dokręcenie świec , czy nie ma przedmóchów pomiędzy głowicą a cylindrem, pozdrawiam
  2. cześć , zegary do wakłometrów glicerynowe są dokładniejsze ale kosztuja około 30zł więcej od zwykłych za szt. niestety czy glicerynowe czy nie musisz zastosować dławiki ,bez tego ani rusz ,pozdrawiam
  3. witam , dzięki za zainteresowanie moim tematem , moje kawasaki to czterocylindrowe ltd 550 , jeśli chodzi o klucz dynamometryczny to kupiłem z katalogu louisa bodajże do 25 Nm , pokazuje ok. porównywałem z dwoma innymi kluczami , zgodnie z danymi serwisowymi dociągnołem prawidłowym momentem 24Nm , uszczelka i oringi były nowe , tydzień temu zdjołem głowice ,dla świętego spokoju dałem ją na magnesówke , ale przypuszczam że przyczyna tkwi w zbyt miekkich oringach na kanałach olejowych ,zamawiałem je razem z uszczelką pod głowice z katalogu , teraz mam oryginalne podobno oringi i te są o wiele twardsze od tamtych ,złoże na nich z nową uszczelką , głowica po planowaniu , jak będzie ciekło to niewiem .poza tym wyciekiem to maszyna chodzi super , pozdrawiam
  4. witam , wiosną ściągałem głowicę w swoim Kawasaki Ltd 550 ,założyłem nową uszczelkę pod głowicą i oringi na kanały olejowe, dokręciłem głowicę w kolejności kluczem dynamometrycznym momentem 24 Nm niestety uszczelka coraz bardziej się poci , nie wiem czy dokręciłem za małym momentem głowice czy muszę ją planować ,dodam że przed rozebraniem uszczelka była sucha nie pociła się , ma ktoś może dane co do momentu dokręcania ? a może jakaś inna rada ? dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...