Skocz do zawartości

Kowal.

Forumowicze
  • Postów

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Kowal.

  • Urodziny 05/22/2005

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Bytom

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Kowal.

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Ja przymierzałem TI TCH-A i jest bardzo wygodny, podobno ma dobrą wentylację, ale pod względem wygody, wizjera (taki sam) no i wyglądu nie ustępuje dużo tańszemu AGV AIR-TECH który mam NowY na sprzedaż :P za 550zł (rozmiar L). http://www.hondamcshop.se/images/60-251-2.jpg Pozdrawiam
  2. Witam! Czy da sie motocykl wysłać pociągiem?? Z rowerami nie ma problemu i kosztuje to grosze. Jak jest z motocyklami? Z góry dzięki, potrzebuje szybkiej odp. Pozdrawiam
  3. Cześć! Miałem dziasaj egz. AB i zdałem. Nie gratulujcie bo już mi to znudziło po dzisiejszym dniu. Dodam tylko że na B jest dużo trudniej, ale jakoś poszło. Pozdro.
  4. Ciekaw jestem co to będzie. Pewnie żaden :icon_biggrin: , bo 19-ski są powszechnie stosowane, ale nie w Transalpie. Trampek i Afri ma 21' koło przednie.
  5. HAHHAHHHAHHAHHAHHAHHHAHHAHHAHHAHAHAHAHHAHHAHAH :icon_twisted: 100% satysfajcji. TDM ma dużo mocy, ale oddaje ją płynnie bez dużych zaskoczeń. Brzmienie silnika jest chyba idealne. Siedzi się wygodnie i mimo że jestem średniogo wzrostu nie miałem problemów z dostaniem nogami do ziemi. Już kilka razy przymierzałem się do jazdy testowej, ale obawiałem sie tej mocy - jednak wszystko pod kontrolą (może jedynie trochę za czułe hamulce :icon_exclaim: - to dlatego że nie mam dużego doświadczenia). Szkoda że aktualnie mam mały deficyt finansowy :smile: . Zielna Góra to drugi koniec Polski od Lublina :icon_exclaim: . Ja jeździłem w małej wsi ok. 50km od Lublina. Trochę głupio na wsi, ale co tam - mijając jakąś WSK-ę dumnie odmachałem. Ps. Wiem że to głupie, ale jak jechałem to cieszyłem się jak dziecko w wesołym miasteczku, na najlepszej karuzeli. Zresztą podobnie sie czułem. Jakiś tam link z istotnym info: http://chudzikj.republika.pl/TDM850.htm czy też: http://www.motocykle.domeczek.pl/prezentac...m850/tdm850.htm Acha... myślałem że TDM nie można wyjechać na polną drogę :icon_mrgreen: . Można i to jak - po polnej drodze pokrytej ubitą trawą jechało się wyśmienicie!!! Zrobiłem sobie wycieczkę polną drogą do pobliskiego lasu. Pozdro Łukasz/Marcin (niepotrzebne skreślić)
  6. Miałem na myśli co takiego że rajestrujemy motocykl zdławiony do 34 KM, a jak już wszystko mamy oddławiamy dziada i cieszymy się pełną mocą :icon_twisted: .
  7. Super moto. Jutro będę miał jazdę próbną na 850 to powiem jak sie jeździ, ale najlepiej sam ją przetestuj;) Chodzi słabo, ale za to jak jeździ:P Mocny silnik. Małe spalanie. Dobre, jak dla mnie wytarczające przyśpiesznia. Jedyny minus - nie nadaje się w teren - w ogóle.
  8. Właśnie tak myślałem, że w dowodzie musi tylko być i nie można tago praktycznie zweryfikować. :notworthy: Wszystko da sie obejść :icon_eek: .
  9. Tylko że tam, w TV to były ze 2 kunie :notworthy: Przypomniała mi sie sytuacja z wakacji jak kolega testował MZ 250 drugiego kolegi, za miastem na jakimś zadupiu: odrazu wjechał w pszenicę i się wywalił :icon_eek: - wszyscy nie mogli wytrzymać ze śmiechu (nawet sam winowajca).
  10. Jakim sposobem policja zatrzymująca moto do kontroli moze sprawdzić że to 34KM, a nie np. 120KM :notworthy: :icon_eek:
  11. Racja. LC4 wibruje na tyle "dobże" że obraz w lusterkach się przez to rozmywa :) .
  12. Transalp - super wygodny; lepsze prowadzenie w terenie i na luźnych nawierzchniach (przednie koło 21 cali). Mniejsze prędkości. Prostota konstrukcji ułatwiająca samodzielną naprawę w trasie, ale jakby nie było najmniej awaryny. Wkońcu to sprawdzona honda. Najlepiej z ABS:) V-storm - super wygoda (chyba jeszcze większa); większe prędkości - 180km/h to dla niego nie jest nic specjalnego (150- 160km/h to luzik). Mniejsze spalanie. Nowe wersje mają już chyba ABS;) TDM - Nie jeździłem na niej, ale z tego co dowiedziałem się od posiadacza takowej. Dobre prędkości przelotowe. Nie ma prawie owiewek, ale nie wieje na nie za bardzo;) W teren odpada. Co najwyżej polna droga i to trzeba uważać. Nawet jak jesteś mały (tzn. mam na myśli 175cm) to na TDM stopą do ziemi dostaniesz. 900-tka przy doskonałych osiągach pali bardzo mało. Jakby nie to że to nie ma zawiechów do terenu - ideał:buttrock: Co byś nie wybrał to będzie dobre moto, bo każde z nich z pewnoścą jest godne uwagi :icon_mrgreen: .
  13. Co myślicie o tym żeby zdławić TDM 850 do 30-50 KM i przejeździć tak przynajmniej jeden sezon? Da radę tak pokombinować ;) ?
  14. Nie kupuj sobie czegoś takiego. Dobrze ci radzę. Kolega kupił sobie ostatnio Kawasaki ZZR 600. Podpuścił mnie, jakoś jechałem, ale motocykl jest tak niesamowicie nerwowy na wyższych obrotach i do tego nagle zaczął szarpać. Skończyło się na strachu. Na koniec by był wstyd bo o mało bym się nie wyj*bał bo ma strasznie dobre hamulce i jest problem z ich dozowalnością. Jakaś Honda CB 500, Kawaski GPZ 500, Yamaha XJ 600, czy H. TransAlp są do takich celów doskonałe, albo jak słusznie przedmówca stwierdził - zdławić do 30 kuni :notworthy: . Edit: To Kawasaki ma wprawdzie 110 koni, ale praca silnika w Suzuki sv 650 jest zapewne oparta na podobnej filozofii. Ja nawet bym nie próbował. To o czym pisałem wyżej to była głupota z mojej strony. Pozdrawiam
  15. Masz już wtrysk paliwa w tym moto? Jesli tak to myślałem że mniej będzie palić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...