Skocz do zawartości

jakotako

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O jakotako

  • Urodziny 08/23/1970

Osobiste

  • Motocykl
    KTM
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Zachodnipomorskie

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia jakotako

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Jaki dolać olej skoro nie wiem jaki był wlany przez poprzedniego właściciela? Motor przywieziony z Niemiec raptem miesiąc temu. Motor 2005rok. Enduro. To już syntetyk? :biggrin:
  2. Mam podobny problem. Niech ktoś mi "pierwszakowi" wyjaśni jak sprawdzać olej. Na zimnym czy na ciepłym silniku? Mam okienko i na zimno lekko minimum (jak przechylony na stopce). Obok mam też wkręcaną miarkę POproszę o podpowiedz :) Tylko bez śmiechu, plisssss
  3. FAKT. Ale to tylko Polak potrafi, Niemcy na to nie wpadną :icon_twisted:
  4. No Niemcy, to raczej nie tak jak u nas, że dasz w łapkę diagnoście i wbije ci zmniejszenie mocy. Stos papierów z homologacją i dopiero wpis. Nie ma wpisu - nie ma jazdy.
  5. Niemcy są dokładni. Policja przy kontroli sprawdza wpis wdowodzie rejestracyjnym. Po prostu nie mogą jeżdzić czymś mocniejszym i musi to być albo fabryczna słabizna albo coś niby mocnego ale z wpisem w dowodzie, że ma "zmniejszoną" moc.
  6. Poszukuję danych, instrukcji, serwisówek do YAMAHA XT660R. DZIEKI !!!!
  7. Jestem trochę zaspany więc wolno myślę- czyli co? Jeżeli wszystko w jeden wydech to będzie mocniejszy??? Jestem amatorem ale zawsze myślałem, że jak dwa wydechy to lepsza sprawność (wydajna) silnika-większa moc. Pakowanie w jeden kojarzyłem w zduszenie, motoru. :notworthy:
  8. Dokładnie. Jest teraz dużo aut i motorów z anglii. Tam pojazd po poważniejszym wypadku ma zatrzymany dowód rejestracyjny (skomplikowana, rygorystyczna i kosztowna procedura odzyskania), można to kupić z fakturą (legalnie) z przeznaczeniem na części.
  9. Znalazłem link na forum KTM-parts ,a tam serwisówkę tego motoru. :notworthy: Super sprawa :icon_eek: Okazuje się że to orginalne rozwiązanie KTM, a nie jakaś przeróbka. Widać, że wystepują dwa rodzaje kolanek kolektora z wyjściami na jeden lub dwa wydechy (!!!). Teraz mam gwożdzia jaka jest różnica między tymi dwoma rozwiązaniami, czyli plusy :biggrin: i minusy :icon_eek: danego rozwiązania???? Sorki, link znalazłem oczywiście na tym forum, o nazwie: ktm-parts. Swoją drogą istnieje jakiś dostęp do podobnej strony yamahy???
  10. A wracając do drugiej częście pytania, czy to prawda , że w Niemczech (może w innych krajach też) świeżo upieczeni kierowcy mają obowiązek przez 1 rok jeżdzić właśnie zdławionymi motorami?
  11. Witam wszystkich, oczywiście jak każdy "młody" muszę coś palnąć, żeby wszyscy mnie wyśmiali ale zaryzykuję. Dopiero w tym sezonie kupiłem pierwszy (od lat dziecięcych) motor i na moje szczęście był to KTM LC4 640. Ponieważ fortuna uśmiecha się dalej postanowiłem kupić coś większego ze względu na spore rozmiary (wysoki,gruby :icon_question: ) swoje i motoru szukam(-łem) LC8 950. Znalazłem ogłoszenie (zagranica) ale motor zamiast orginalnych dwóch wydechów ma tylko jeden. Czy to oznacz, że motor jest "zdławiony", czyli ma mniejszą moc? Słyszałem, że np w Niemczech osoby, które niedawno zdały prawo jazdy mają obowiązek jeżdzić zdławionymi właśnie motorami przez 1 rok? :) Z góry dziękuje za uwagi....wszystkie :icon_rolleyes:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...