Skocz do zawartości

fomfer

Forumowicze
  • Postów

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O fomfer

  • Urodziny 02/07/1981

Osobiste

  • Motocykl
    honda nx650
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    rzeszów

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia fomfer

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. witam! komin do dominy rd08 kupie (jesli masz z rd02 tez daj znać) , najchętniej laser produro, choć moze być również arrow pzdr
  2. witam! posiadam szybę do dominy rd02 oryginalną givi - stan dobry. jestes zainteresowany daj znac, zrobi sie zdjęcia i będziesz wiedział co i jak pzdr
  3. z tego co mi wiadomo to świece mają oryginalnie ustawioną przerwę, czy sie mylę? po małych konsultacjach i oględzinach zdjęć innych domin, wnioskuję, że mam wybebeszony wydech (opieram sie jedynie na wyglądzie końcówek wydechów - wychodzące z nich rurki, u mnie tego brak.) co do głośności to nie miałem okazji porównać z innymi sprzętami, wg mnie brzmi jak sie należy heh. teraz kwestia czy i jak można wyregulować w odpowiedni sposób skład mieszanki - wg manuala?
  4. mam dokumenty z przegladu moto w niemczech, tak wiec przebieg wydaje sie być prawdziwym. regulacja zaworów w tym samym położeniu (zamknięte), prawy zawor wydechowy jest podpięty pod automatyczny dekokmpresator, który go uchyla, luz wyregulowany przed jego zadziałaniem. *dekompresator - dodatkowy zaworek w głowicy zmniejszający ciśnienie w komorze spalania podczas rozruchu silnika - tak wiec nie sądzę by było to owy problem pozdrawiam
  5. Witam wszystkich! Krótka charakterystyka: - honda dominator, - rok 99', - przebieg 6000km, (sześć tys) - wyregulowane zawory, gaźnik wyczyszczony i ustawiony - nowa świeca NGK - kolor ok, nowy filtr powietrza MIV, - co do wydechów to są one oryginalne, trudno mi natomiast powiedzieć czy nie zostały "wybebeszone", brak śladów demontażu i „walki” z nim itp. Oglądając zdjęcia innych dominatorów zauważyłem ze z końcówek wydechów wystają króciutkie rurki, u mnie tego nie ma. Nie wiem czy ten typ tak ma, czy faktycznie było coś majstrowane - może któryś z użytkowników domin z oryginalnym wydechem mógłby podzielić się informacją. - moto pali na dotyk na zimno i ciepło, wkręca się bez problemów, szybko łapie temperaturę pracy, (wyłączenie ssania po ok. 2 min.), nie gaśnie na wolnych obrotach, dostrzegalne jest ich wachanie w przedziale +/- 100, (lewego powietrza nie powinien łapać, tak przynajmniej mi się wydaje, gumki przejrzane) - spalanie po ostatnich regulacjach ok. 5,5 l w mieście Wszystko cacy tylko lać i jeździć, niestety jest mały szkopuł, który spędza mi sen z powiek. Temat był wałkowany niejednokrotnie, nie mniej jednak wszelkie opcje i pomysły już wykorzystałem, tak wiec zwracam się do Was. Mianowicie spokoju mi nie daje strzelanie w wydech. Objawia się to przy schodzeniu z obrotów szczególnie na pierwszych 3ech biegach, pojawia się również bulgotanie. Potrafi czasem strzelić przy odpuszczeniu gazu w trakcie zmiany biegu. Przed regulacją zaworów i gaźnika również występowało strzelanie sporadycznie, natomiast bez bulgotania. Przy szybkiej przegazówce potrafił zgasnąć, teraz jakby łapał czkawkę, niweluje to delikatnie robiąc przegazówke. Śruba od mieszanki ustawiona była wg manuala (3 obroty), próbowałem walczyć wykręcając więcej nawet do 3,5 obr. W pewnym stopniu zredukowało to bulgotanie i strzelanie nie mniej jednak nie wyeliminowało w/w zjawisk. Przeglądając forum trafiłem na wypowiedzi, iż może być to przyczyna nieszczelności rury wydechowej przy głowicy. Nie wiem czy przy tym przebiegu brać to pod uwagę, choć teraz rozważam każda możliwość - sprzęt ma już kilka latek. Pytanie, czy dalsze wzbogacanie mieszanki ma sens, czy też będzie miało negatywne skutki? Wiem ze niektórzy się jarają jak im strzela, ale mnie zaczyna mnie to lekko drażni. Wybaczcie za kolejny post dotyczący tej przypadłości z góry dziękuję i pozdrawiam .
  6. witam! fomfer - olek rzeszów honda dominator gg 2617937 pzdr
  7. Do zaoferowania mam atrakcyjną kurtkę motocyklową renomowanej firmy Rev’it http://www.revit.nl Tabela rozmiarów na powyższej stronie ("catalogue online", po prawej u dołu w okienku kombi: "size conversion charts") Kurtka Cayenne Kolor: szaro-czarny Rozmiar – L (na osobę wzrostu 172-176cm) http://allegro.pl/item343556711_4ro_sezono...nne_okazja.html Posiadam również: kurtkę Off track - L i spodnie Mistral - 50 zapraszam
  8. witam! przerabiałem problem z oponami sam, jednakże z ciut większym nastawieniem na asfalt. biorąc pod uwagę, jak to bywa ze wszystkim co jest uniwersalne, "do wszystkiego = do niczego", skończyło się na tym że zakupiłem metzeler'a tourance i drugi komplet kół z oponami w teren. co do połączenia terenu i szosy brałem pod uwagę metzelera saharę i TKC80 z większym, jednak naciskiem na TKC. miałem gdzieś, kiedyś porównanie, test opon przeprowadzony na motocyklach typu varadeo, gs etc., cięższe sprzęty, ale można zobaczyć co piszą :icon_mrgreen: znajdę zamieszczę pozdrawiam
  9. witam! poszukuję garażu do wynajęcia w rzeszowie, w okolicach dąbrowskiego, hetmańskiej, chmaja, staszica, może być do spółki z innym motocyklistą pozdrawiam
  10. witam! jeśli ktoś byłby zainteresowany to zapraszam http://www.allegro.pl/item244072694_kurtka...rmy_rev_it.html pozdrawiam
  11. witam! powiedz mi jakiej jesteś postury i jakiego wzrostu, posiadam odzież rev'it w atrakcyjnych cenach, jestes zainteresowany napisz [email protected] pozdrawiam
  12. link już się kiedyś pojawiał ale zamieszczę dla przypomnienia
  13. witam! własnego doświadczenia wiem, iż przesyłka z niemiec wacha się standartowo od 20-30euro.. jesli ktos z was zechciałby zamowic opony, to dajcie znac, sam jestem chętny, a biorąc kilka zestawów, koszty się rozbiją.... pozdrawiam aha....tu języki do wyboru :icon_question: https://mopedreifen.biz/
  14. była mowa o takim czyszczeniu ale po napełnieniu odrdzewiaczem + nakrętki, ew gwoździki, benzyna i nakrętki raczej oczekiwanego efektu nie dadzą. malowanie bym odradzał, gdyż farba moze odchodzic i zatykać dysze gaźników itp. co do zimowania, to jak bedzie on zamontowany na moto to najlepiej go zalać po korek, jeśli z osobna to w ciepłym miejscu(czyt. warunki pokojowe) i z raczej odkręconym korkiem, gdzie nie ma wachania temperatury +/- co spowodowałoby skraplanie się wody.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...